Komunikaty PR

Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom dzisiejszego konsumenta

2023-10-05  |  08:54
Biuro prasowe

Większe bonusy i jeszcze bardziej opłacalna subskrypcja

Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny. Profity pozostają niezmienne - wystarczy zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Kwartał to opłata zaledwie 69 PLN, dokładne ceny dostępne na https://pl.everli.com/pl/plus. Plus to nie tylko gwarantowana darmowa dostawa, ale też dostęp do szeregu promocji przypisanych tylko subskrybentom - serwis pracuje nad specjalnymi ofertami cashbackowymi, w trakcie których subskrybenci będą mogli oszczędzić nawet 90% kupując najpopularniejsze produkty. Everli nie zapomina jednak o nowych i okazjonalnych Klientach - od niedawna zwiększyła się kwota bonusu na pierwsze 4 zamówienia do aż 170 PLN, a w portfolio dostępnych promocji pojawiła się darmowa wysyłka za zakup wybranych produktów.

Większa dostępność i ceny ze sklepowych półek

Everli stale pracuje nad poszerzaniem dostępności swoich usług, obecnie skupiając się na pozyskiwaniu nowych partnerów i stawiając na współpracę ze sklepami lokalnymi i specjalistycznymi. W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż. Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla Klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany - coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń. Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.

Polacy wydają więcej, ale chcą maksymalnie zoptymalizować swoje zakupy

 

Anna Podkowińska, CEO Everli Polska, zauważa wyraźną tendencję w zachowaniach Klientów - “Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.”

 

Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.

Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze Biuro prasowe
2024-12-20 | 13:00

Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze

Organizacja uroczystości ślubnej to duże przedsięwzięcie, w której główną rolę odgrywa Para Młoda i rodzice. Ten szczególny czas wymaga dokonywania wielu
Zakupy Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
2024-12-20 | 11:00

Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?

Świąteczna gorączka wystartowała na dobre. W polskich domach już słychać kultowe „zostaw, to na święta”, w powietrzu roznosi się zapach choinki, a w sklepach trwa polowanie
Zakupy Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
2024-12-20 | 10:15

Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!

W Lidl Polska od czwartku, 19 grudnia, do niedzieli, 22 grudnia, można znaleźć idealne prezenty last minute! Pyszne słodycze, które świetnie sprawdzą się jako dodatki do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Farmacja

Antybiotykooporność coraz poważniejszym problemem. Wyizolowane ze śliny peptydy mogą się sprawdzić w walce z bakteriami wielolekoopornymi

Poszukiwanie alternatyw dla antybiotykoterapii nabiera coraz większego tempa. Duże nadzieje, zwłaszcza w kontekście szczepów wielolekoopornych, naukowcy wiążą z bakteriocynami i bakteriofagami. Badacz z Uniwersytetu Wrocławskiego prowadzi prace nad bakteriocyną, będącą peptydem izolowanym z ludzkiej śliny. Za swoje badania otrzymał Złoty Medal Chemii. Tymczasem problem antybiotykooporności może wynikać w dużej mierze z niewiedzy. Z Eurobarometru wynika, że tylko połowa Europejczyków zdaje sobie sprawę, że antybiotyki nie są skuteczne w walce z wirusami.