Komunikaty PR

Zmiany w Everli - marka wychodzi naprzeciw potrzebom dzisiejszego konsumenta

2023-10-05  |  08:54
Biuro prasowe

Większe bonusy i jeszcze bardziej opłacalna subskrypcja

Jednym z pierwszych zabiegów w ramach ułatwień dla Klientów jest wprowadzenie kwartalnego programu lojalnościowego Everli Plus. Dotychczas marka oferowała opcje subskrypcji miesięcznej lub rocznej, a od początku września proponują Klientom plan kwartalny, który jest zdecydowanie bardziej opłacalny niż miesięczny, a nie tak zobowiązujący jak roczny. Profity pozostają niezmienne - wystarczy zrobić dwa zamówienia przez Everli w miesiącu, aby koszty subskrypcji się zwrócił. Kwartał to opłata zaledwie 69 PLN, dokładne ceny dostępne na https://pl.everli.com/pl/plus. Plus to nie tylko gwarantowana darmowa dostawa, ale też dostęp do szeregu promocji przypisanych tylko subskrybentom - serwis pracuje nad specjalnymi ofertami cashbackowymi, w trakcie których subskrybenci będą mogli oszczędzić nawet 90% kupując najpopularniejsze produkty. Everli nie zapomina jednak o nowych i okazjonalnych Klientach - od niedawna zwiększyła się kwota bonusu na pierwsze 4 zamówienia do aż 170 PLN, a w portfolio dostępnych promocji pojawiła się darmowa wysyłka za zakup wybranych produktów.

Większa dostępność i ceny ze sklepowych półek

Everli stale pracuje nad poszerzaniem dostępności swoich usług, obecnie skupiając się na pozyskiwaniu nowych partnerów i stawiając na współpracę ze sklepami lokalnymi i specjalistycznymi. W sklepach partnerskich (m.in. Kaufland, Carrefour, Auchan czy Netto) ceny są takie, jak na półkach, a z wybranymi retailerami organizowane są cykliczne akcje promocyjne – jak tygodnie darmowej dostawy. To ukłon w kierunku konsumentów, którzy dobrze reagują na tego typu oferty oraz partnerów, którzy zwiększają dzięki temu sprzedaż. Nieodłącznym wyróżnikiem oferty Everli na rynku są Szoperzy, którzy robią zakupy dla Klientów, w razie potrzeby pozostając z nimi w kontakcie. Tu również zachodzą zmiany - coraz wyraźniej widać, że konsumenci wracają do przedpandemicznych przyzwyczajeń. Częściej pracując z biura, obowiązki domowe – w tym zakupy – przekładając na drugą część dnia, co wymusza na Everli zwiększenie dostępności Szoperów w porach popołudniowych. Kolejnym udogodnieniem jest wprowadzenie kilkugodzinnych slotów dostaw, które dla Klientów mających bardziej elastyczny grafik są tańsze, a Szoperom pozwalają na efektywniejsze zaplanowanie kilku dostaw.

Polacy wydają więcej, ale chcą maksymalnie zoptymalizować swoje zakupy

 

Anna Podkowińska, CEO Everli Polska, zauważa wyraźną tendencję w zachowaniach Klientów - “Konsument nie jest obojętny na rosnące ceny i kupuje rozważniej. Obserwujemy wyższe koszyki zakupowe, ale jednocześnie zmniejsza się liczba zakupionych artykułów, Klient wybiera to co niezbędne i opłacalne. To między innymi dlatego zdecydowaliśmy się na zwiększenie bonusów, czy alternatywny plan Everli Plus - chcemy przekonać Klienta, że zakupy online to długofalowa oszczędność, są mniej kompulsywne, bardziej przemyślane, a poza aspektem finansowym wygodniejsze i czasowo bardziej korzystne.”

 

Przez ponad 4 lata byliśmy znani na polskim rynku jako Szopi, zyskując zaufanie naszych klientów rodzimym podejściem i rozumieniem potrzeb polskiego konsumenta. W lipcu 2020 roku dołączyliśmy do włoskiej firmy Supermercato24 i razem stworzyliśmy Everli międzynarodową platformę do zakupów spożywczych online! Naszą misją jest sprawić, że zapomnisz o trudach robienia zakupów i podarować Ci czas na to, co lubisz robić najbardziej. Podczas gdy spędzasz popołudnie z dziećmi, jeździsz na rowerze lub czytasz książkę na kanapie nasz Szoper starannie wybiera Twoje ulubione produkty i dostarcza je prosto pod Twoje drzwi. Dzięki ekskluzywnym cotygodniowym ofertom i promocjom na najlepsze marki i 100% gwarancji satysfakcji, możesz cieszyć się prostymi i bezpiecznymi zakupami bez obaw.

Posiadamy biura w Warszawie, Mediolanie i Weronie, a nasz serwis działa w 61 włoskich prowincjach i 47 polskich miastach.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City Biuro prasowe
2024-06-28 | 15:12

Kreatywny weekend z zajęciami z upcyklingu w Blue City

W najbliższy weekend - 29 i 30 czerwca - przestrzeń przy fontannie na poziomie -1 zamieni się w strefę kreatywnych zajęć dla starszych dzieci i wszystkich dorosłych. Pod okiem
Zakupy Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu
2024-06-27 | 09:11

Kolejny nowy najemca w Blue City. Gratka dla fanów technologii i designu

Niespełna dwa tygodnie po otwarciu butiku RP Store na klientów Blue City czeka kolejna nowość - sklep hiszpańskiej marki Kamalion, pełen nowoczesnych akcesoriów
Zakupy Znamy najnowszy portret klientek Pepco
2024-06-26 | 17:00

Znamy najnowszy portret klientek Pepco

Od Portugalii, przez Polskę aż po Estonię to wykształcona, pracująca, mama, dla której najważniejsze są niskie ceny. Każdego miesiąca w sklepach Pepco klienci realizują ponad

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Ochrona środowiska

Rośnie liczba producentów ekologicznych zarówno w Polsce, jak i innych krajach Unii. Wciąż jednak jest to ułamek produkcji rolnej

Rolnictwo i hodowla zwierząt to jedna z głównych przyczyn wycinki lasów na świecie, utraty bioróżnorodności i największy emitent metanu. Sektor ten pochłania ogromne zasoby wody i odpowiada w dużym stopniu za zanieczyszczenie gleby. Ekspansja rolnictwa przyczynia się więc do zmian klimatu, a jednocześnie sektor boleśnie odczuwa ich skutki, co odbija się na produkcji rolnej. Zdaniem naukowców transformacja ekologiczna rolnictwa jest dziś koniecznością w walce z postępującymi niekorzystnymi zmianami klimatycznymi.

Ochrona środowiska

Radykalne formy protestów klimatycznych mogą mieć wpływ na spadek poparcia społecznego dla działań na rzecz klimatu. Najmniej akceptowalne blokady dróg czy niszczenie obrazów

Aktywiści klimatyczni coraz częściej wykorzystują pokojowe nieposłuszeństwo obywatelskie, aby podnieść ekologiczną świadomość społeczeństwa. Badania przeprowadzone przez naukowców z Uniwersytetu George’a Masona wykazały, że niektóre z ich działań, jak np. marsze i protesty okupacyjne, są postrzegane jako bardziej akceptowalne niż na przykład blokady dróg czy niszczenie obrazów. To sugeruje, że forma protestu może więc wpłynąć na to, jak bardzo ludzie popierają postulaty głoszone przez protestujących, ale wymaga to dalszych badań.