Komunikaty PR

Znana marka modowa w Atrium Biała

2024-08-09  |  16:10
Biuro prasowe

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi się do Atrium Biała. Sklep Medicine, zaprojektowany według autorskiego konceptu, zajmie powierzchnię ponad 500 mkw. Jego otwarcie zaplanowano na 10 sierpnia. To będzie drugi sklep tej znanej marki w Białymstoku.

 

Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Już wkrótce z jej bogatej oferty będą mogli skorzystać także klienci Atrium Biała. W nowo otwartym salonie znajdą oni szeroki wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn na każda porę roku, w tym m.in.: t-shirty, koszule, sukienki, bluzy, kurtki. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i  akcesoria.

 

Atrakcyjna przestrzeń, funkcjonalność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na piękny wystrój sklepu, który pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów Atrium Biała. Autorski koncept salonu zaprojektowany został z  największą starannością i wykonany zgodnie ze światowymi trendami. Jego unikalny charakter akcentują elementy wystroju w inspirującym stylu vintage. Wysokiej jakości naturalne materiały podkreślają autentyczność i wyjątkowość marki Medicine. Lokal znajduje się na parterze, w sąsiedztwie restauracji McDonald’s, naprzeciwko salonu H&M.

 

Pierwsi kupujący będą mogli zrobić w nim zakupy już w sobotę, 10 sierpnia. Natomiast tydzień później, 17 sierpnia, klienci będą mogli skorzystać w sklepie, w godzinach 12.00-20.00, z usługi customizacji ubrań (dostosowując wybrany element garderoby do indywidualnych preferencji), a także poczęstować się pyszną kawą zaserwowaną w tym dniu przez baristę.

 

To kolejny najemca, który zdecydował się w ostatnim czasie otworzyć swój sklep w naszym centrum. Medicine to propozycja dla tych osób, które chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie lubią rutyny i szukają oryginalnych stylizacji, zapewniających wygodę. Dlatego też ta popularna polska marka odzieżowa będzie bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Z pewnością klientom trudno będzie przejść obojętnie obok sklepu, w  którym będzie tak wyjątkowy asortyment. Nowy salon z piękną, modną odzieżą przyciągnie do nas osoby poszukujące w modzie oryginalnych i niepowtarzalnych kolekcji- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku i  zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.

 

Kultura i sztuka są dla marki nadrzędnymi wartościami nadającymi ubraniom oryginalnego charakteru. Medicine stawia przede wszystkim na kreatywność, którą wyraża w specjalnych kolekcjach, powstających przy współpracy z artystami, takimi jak Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski, Beata Śliwińska (BARRAKUZ) czy Olaf Hajek. Jednocześnie marka jest otwarta na młodych twórców. Z myślą o nich prowadzony jest Bank Grafik – każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Kiermasz sztuki i rękodzieła rusza w Blue City! Biuro prasowe
2024-09-09 | 12:30

Kiermasz sztuki i rękodzieła rusza w Blue City!

Od środy 11 września do soboty 14 września na poziomie -1 Blue City (przy fontannie) kilkunastu lokalnych wystawców zaprezentuje wyjątkowe ubrania, biżuterię, kosmetyki i artykuły
Zakupy Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki
2024-09-02 | 15:05

Tarczyński zaprasza do świata Parówkożerców – ruszyła nowa kampania marki

Tarczyński wystartował z kampanią, która udowadnia, że Polska to kraj Parówkożerców! Od 1 września marka zaprasza wszystkich miłośników parówek
Zakupy Nowa Górna namawia do zdrowego powrotu do szkoły
2024-08-28 | 01:00

Nowa Górna namawia do zdrowego powrotu do szkoły

Bezpłatne porady i konsultacje z higienistką stomatologiczną, zbiórka wyprawek na rzecz potrzebujących dzieci oraz zabawy i animacje dla najmłodszych –

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Podróże

Media

Gabi Drzewiecka: Wysiłek fizyczny podczas realizacji zdjęć do „Azja Express” był straszny. Całe moje jestestwo czuło ten ból wyjazdu

Po zakończeniu nagrań do najnowszej edycji programu „Azja Express” Gabi Drzewiecka i Jagna Niedzielska zgodnie przyznają, że ten projekt dostarczył im wielu różnorodnych wrażeń, jednak przyjmując propozycję udziału w nim, nie do końca były świadome, na co tak naprawdę się piszą. Ta ekstremalna wyprawa okazała się bowiem wręcz ponad ich siły. Dziennikarce trudno było dotrzymać kroku innym, a z kolei jej koleżanka już przed wylotem zmagała się z poważną kontuzją. Obie uczestniczki reality show narzekają też na miejscowe jedzenie. Tym razem format nagrywany był w Gruzji, Turcji i Uzbekistanie.

Edukacja

Wraz z kolejnymi szczeblami edukacji spada odsetek uczniów lubiących matematykę. To nie tylko kwestia trudności przedmiotu, ale i sposobu nauczania

Około 75 proc. uczniów klas IV w szkołach podstawowych deklaruje, że lubi matematykę. W pierwszej klasie szkoły ponadpodstawowej takich osób jest już tylko około 28 proc., a niemal tyle samo czuje przed nią strach – wynika z międzynarodowych badań TIMMS i PISA. Choć pod względem wiedzy matematycznej w międzynarodowych rankingach polscy uczniowie wypadają całkiem nieźle, to wciąż widać braki w istotnych umiejętnościach, na które podstawa programowa kładzie nacisk.