Komunikaty PR

Znana marka modowa w Atrium Biała

2024-08-09  |  16:10
Biuro prasowe

Oryginalne wzornictwo, unikatowe, kolorowe ubrania inspirowane twórczością młodych artystów – to atuty marki odzieżowej Medicine, która już wkrótce wprowadzi się do Atrium Biała. Sklep Medicine, zaprojektowany według autorskiego konceptu, zajmie powierzchnię ponad 500 mkw. Jego otwarcie zaplanowano na 10 sierpnia. To będzie drugi sklep tej znanej marki w Białymstoku.

 

Medicine to marka wyróżniająca się ciekawym, unikalnym wzornictwem i nieszablonowymi stylizacjami. Już wkrótce z jej bogatej oferty będą mogli skorzystać także klienci Atrium Biała. W nowo otwartym salonie znajdą oni szeroki wybór ubrań dla kobiet i mężczyzn na każda porę roku, w tym m.in.: t-shirty, koszule, sukienki, bluzy, kurtki. W ofercie, obok stałej linii ubrań basic, pojawią się wszystkie nowe kolekcje, a także stylowe dodatki i  akcesoria.

 

Atrakcyjna przestrzeń, funkcjonalność i stylowa aranżacja - to wszystko składa się na piękny wystrój sklepu, który pozytywnie zaskoczy wszystkich klientów Atrium Biała. Autorski koncept salonu zaprojektowany został z  największą starannością i wykonany zgodnie ze światowymi trendami. Jego unikalny charakter akcentują elementy wystroju w inspirującym stylu vintage. Wysokiej jakości naturalne materiały podkreślają autentyczność i wyjątkowość marki Medicine. Lokal znajduje się na parterze, w sąsiedztwie restauracji McDonald’s, naprzeciwko salonu H&M.

 

Pierwsi kupujący będą mogli zrobić w nim zakupy już w sobotę, 10 sierpnia. Natomiast tydzień później, 17 sierpnia, klienci będą mogli skorzystać w sklepie, w godzinach 12.00-20.00, z usługi customizacji ubrań (dostosowując wybrany element garderoby do indywidualnych preferencji), a także poczęstować się pyszną kawą zaserwowaną w tym dniu przez baristę.

 

To kolejny najemca, który zdecydował się w ostatnim czasie otworzyć swój sklep w naszym centrum. Medicine to propozycja dla tych osób, które chcą ubierać się zgodnie z trendami, ale nie lubią rutyny i szukają oryginalnych stylizacji, zapewniających wygodę. Dlatego też ta popularna polska marka odzieżowa będzie bardzo ciekawym urozmaiceniem naszej oferty modowej. Z pewnością klientom trudno będzie przejść obojętnie obok sklepu, w  którym będzie tak wyjątkowy asortyment. Nowy salon z piękną, modną odzieżą przyciągnie do nas osoby poszukujące w modzie oryginalnych i niepowtarzalnych kolekcji- mówi Justyna Doroszkiewicz, dyrektor Atrium Biała.

 

Medicine stawia na twórcze podejście do mody. To polska marka modowa, która powstała w 2013 roku i  zastąpiła poprzedniczkę – markę Reporter. Firma oferuje oryginalne, elektryzujące i wzorzyste ubrania, projektowane we współpracy z młodymi artystami, którzy tworzą unikalne, limitowane kolekcje.

 

Kultura i sztuka są dla marki nadrzędnymi wartościami nadającymi ubraniom oryginalnego charakteru. Medicine stawia przede wszystkim na kreatywność, którą wyraża w specjalnych kolekcjach, powstających przy współpracy z artystami, takimi jak Tomek Sadurski, Dawid Ryski, Alek Morawski, Beata Śliwińska (BARRAKUZ) czy Olaf Hajek. Jednocześnie marka jest otwarta na młodych twórców. Z myślą o nich prowadzony jest Bank Grafik – każdy może wysłać swoją pracę, a następnie ma ona szansę znaleźć się w jednej z kolekcji.

 

Więcej informacji na stronie www.atrium-biala.pl oraz na profilu Fb: https://www.facebook.com/AtriumBiala.

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zakupy Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport! Biuro prasowe
2025-04-21 | 23:50

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Jakie akcje promocyjne skutecznie angażują konsumentów i zwiększają sprzedaż? Które nagrody są najbardziej pożądane i wpływają na efekt? Aż 80% Polaków
Zakupy Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl
2025-03-25 | 06:00

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

Wystartowały Dni Wiosennych Okazji w sklepie Amazon.pl, które potrwają do 31 marca 2025 r., oferując siedem dni wyjątkowych promocji na dziesiątki tysięcy produktów we
Zakupy iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
2025-03-03 | 11:30

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii

Apple zaprezentowało kolejną odsłonę swojego flagowego smartfona – iPhone’a 16. Tegoroczna wersja wprowadza istotne udoskonalenia w zakresie wydajności, aparatu

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Muzyka

Konsument

Eksperci apelują do Ministerstwa Zdrowia o zmianę w polityce nikotynowej. Powinna lepiej chronić dzieci i młodzież

Wprowadzanie kolejnych zakazów w ustawie tytoniowej nie przyniesie spodziewanego rezultatu – oceniają lekarze i terapeuci pracujący z osobami uzależnionymi. Według nich należy osobno rozpisać działania rozwiązujące problem na poziomie osób dorosłych, które już palą, i te, które będą nakierowane na ochronę dzieci i młodzieży przed dostępem do wyrobów nikotynowych. Stowarzyszenie Jump93 wraz z przedstawicielami środowisk psychiatrycznych i zdrowia publicznego zaapelowało o systemowe podejście do polityki nikotynowej, z uwzględnieniem potencjału strategii redukcji szkód.

Prawo

Rząd planuje dalsze zmiany w opiece wczesnodziecięcej. Ma to pomóc odwrócić negatywne trendy demograficzne

Ministerstwo Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej prowadzi prekonsultacje dotyczące dalszych etapów reformy opieki wczesnodziecięcej i podkreśla, że jest to jedno z kluczowych zadań podjętych przez resort. Ma to pomóc w zatrzymaniu negatywnych trendów demograficznych. W 2024 roku w Polsce urodziło się 252 tys. dzieci, czyli o ponad 20 tys. mniej niż w poprzednim roku i najmniej w całym okresie powojennym.