Zrób zakupy w Centrum Korona i odbierz prezent!
Valkea Media
Ficowskiego 15
01-747 Warszawa
jzelazinska|valkea.com| |jzelazinska|valkea.com
731 111 944
https://valkea.com/
Z okazji ponownego otwarcia sklepów Centrum Korona przygotowało dla swoich klientów atrakcyjną promocję. Wszystkie osoby, które zrobią zakupy w galerii w dniach 5-6 lutego br. będą mogły odebrać bon podarunkowy na kolejne zakupy o wartości nawet 50 zł!
Z początkiem lutego wszystkie sklepy w Centrum Korona zostały ponownie otwarte. Wraz z nimi wróciły kuszące wyprzedaże, atrakcyjne promocje, a także wyjątkowa akcja „Prezent na powitanie”, w ramach której klienci mogą odebrać nagrodę za zakupy.
Akcja potrwa od 5 do 6 lutego br. w godzinach 11:00-19:00. W ramach promocji klient, który dokona zakupu za min. 80 zł, na maksymalnie dwóch paragonach w sklepach na terenie Centrum Korona, będzie mogła odebrać kartę podarunkową o wartości 20 zł. Z kolei osoby, które zrobią zakupy o wartości min. 150 zł, otrzymają bony o wartości aż 50 zł. Ilość kart jest ograniczona.
„Cieszymy się, że nasze sklepy mogą być ponownie otwarte. Z tej okazji postanowiliśmy sprawić odwiedzającym miłą niespodziankę w postaci kart podarunkowych, które z pewnością umilą zakupy w tym trudnym czasie. Wierzymy, że akcja spotka się z dużym zainteresowaniem i sprawi wiele radości naszym klientom”- mówi Magdalena Piechna, Head of Portfolio Management, Cromwell Property Group, właściciel Centrum Korona.
Aby odebrać nagrodę za zakupy należy zachować paragon i zgłosić się z nim do Punktu Obsługi Akcji. W promocji nie biorą udziału paragony z hipermarketu, natomiast klient może połączyć paragony z obu dni akcji. Karty podarunkowe klienci będą mogli wykorzystać we wszystkich sklepach i salonach usługowych w Centrum Korona. Regulamin promocji dostępny jest w Punkcie Obsługi Akcji.

Akcje promocyjne oraz nagrody, które zdobywają klienta i napędzają sprzedaż. Jak zdobyć serca konsumentów? Najnowszy raport!

Od polowania na promocje, po zakupy w łazience: zaskakujące zwyczaje zakupowe Polaków w badaniu Dni Wiosennych Okazji Amazon.pl

iPhone 16 – wszystko, co warto wiedzieć o nowej serii
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość
Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.
Konsument
Możliwość zakupu online może zachęcić kolejne grupy Polaków do ubezpieczeń zdrowotnych. Dziś korzysta z nich już prawie 5,5 mln osób

Polska jest jednym z liderów Europy w obszarze cyfryzacji sektora usług medycznych. Świadczą o tym m.in. popularność elektronicznych narzędzi zapewniających dostęp do danych zdrowotnych, e-recept czy wirtualna diagnostyka. Polacy są też otwarci na innowacje w zakresie ubezpieczeń zdrowotnych, z których korzysta już blisko 5,5 mln osób. Za pomocą nowej cyfrowej platformy Medicover chce zachęcić klientów do samodzielnej konfiguracji i zakupu polis online.
Żywienie
Wiktor Dyduła: Praca w charakterze kelnera jest bardzo ciężka fizycznie i psychicznie. Dlatego trzeba dawać napiwki, bo nawet 5 zł może zrobić komuś dzień

Zanim usłyszała o nim cała Polska, Wiktor Dyduła zarabiał między innymi jako animator zabaw dla dzieci, kelner i uliczny grajek. Każde zajęcie miało swoje plusy i minusy, ale jego najbardziej cieszyło to, że dzięki nim może poznawać ciekawych ludzi. Wokalista podkreśla, że ma duży szacunek do pieniądza i prawie zawsze daje też napiwki, bo wie, że to najlepsza forma docenienia pracy tych, którzy nas obsługują w kawiarni czy restauracji.