Zyskuj, robiąc kolejne zakupy z nową Zdrapką Plus w aplikacji Lidl Plus!
Od poniedziałku 6 lutego – w ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego – sieć Lidl Polska będzie udostępniać klientom dodatkowe kupony z rabatami w aplikacji Lidl Plus. Im większe zrobią zakupy, tym atrakcyjniejszy otrzymają kupon.
Aplikacja Lidl Plus zapewnia swoim użytkownikom liczne korzyści. Jedną z nich są dodatkowe kupony w formie zdrapki, które od poniedziałku 6 lutego – w ramach Lidlowego Programu Oszczędnościowego – zmienią się jeszcze na lepsze. Do soboty 25 lutego, za każde zakupy w sklepach Lidl Polska[1], klienci otrzymają zdrapki: srebrną (za wydane mniej niż 50 zł), złotą (od 50,01 zł do 100 zł) lub diamentową (za więcej niż 100,01 zł). Pod zdrapkami znajdą się dodatkowe kupony z rabatami na kolejne produkty, przy czym atrakcyjność kuponu zależy od wielkości zakupów: im większe zakupy, tym lepszy kupon! Dzięki temu, robiąc codzienne zakupy, klienci sieci Lidl Polska zaoszczędzą jeszcze więcej. Wystarczy, że przy kasie zeskanują aplikację Lidl Plus, aby na ekranie głównym, pod kuponami, pojawiła się zdrapka, a wraz z nią – dodatkowy kupon z określonym benefitem.
Srebrne, złote oraz diamentowe zdrapki Lidl Plus będą przyznawane do soboty 25 lutego. Więcej informacji o dodatkowych kuponach na stronie lidl.pl/program.
[1] Więcej szczegółów na lidl.pl/program
Szczegóły akcji oraz informacje o artykułach wyłączonych z akcji w regulaminie dostępnym na www.lidl.pl oraz w aplikacji Lidl Plus.
Wyjątkowe obrączki ślubne - na co zwrócić uwagę przy ich wyborze
Świąteczne zakupy Polaków – gdzie kupujemy i jak płacimy?
Prezenty last minute za mniej niż 15 złotych w Lidl Polska!
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.