Komunikaty PR

Zanurz się w prawdziwe duńskie hygge. Marka BoConcept na Warsaw Home & Contract

2021-10-25  |  14:10
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Warsaw Home & Contract to międzynarodowe biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Miłośnicy pięknych przestrzeni, mebli i designerskich dodatków, którzy w dniach 27-30 października odwiedzą wydarzenie, znajdą tam nie tylko wiele inspiracji, ale również będą mogli zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge od marki BoConcept.

Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze kojarzy się z nowoczesnym, skandynawskim designem w najlepszym wydaniu. Jak co roku BoConcept przygotuje ekspozycję, prezentującą szeroki asortyment produktów ze swojego portfolio. Odwiedzający zobaczą zarówno meble, jak i dodatki do salonu, sypialni, przedpokoju, jadalni i domowego biura. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty pochodzące z najnowszej kolekcji 2021. Poza ikonicznym fotelem Imola, goście targów będą mogli sprawdzić między innymi najnowsze linie sof: Bergamo i Modena, a także bestsellerowe regały i stoły, w tym zupełnie nowe modele - Kingston i Fiorentina.

Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Duńska firma projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę współczesnych designerskich mebli, dodatków i lamp. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta zawsze pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się w potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć wymarzony dom.

Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i przestrzeń BoConcept na Warsaw Home & Contract zostanie zorganizowana tak, aby odzwierciedlała filozofię wpisaną w DNA marki.Minimalistyczne dodatki, przyjemne w dotyku materiały – to wszystko sprawi, że goście poczują przytulną, pełną relaksu, domową atmosferę. Będzie można zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge!

Odwiedzając stoisko BoConcept, każdy będzie miał okazję zainspirować się najnowszymi trendami w dziedzinie skandynawskiego stylu i wzornictwa. Warto zaznaczyć, że wszystkie meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założoną koncepcję. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, ceramika i stal – marka fenomenalnie łączy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od duńskich i międzynarodowych projektantów, co nadaje wnętrzom osobisty wyraz. Od lat marka współpracuje ze światowej klasydesignerami, aby upowszechniać historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Jak co roku, oprócz bogatej kolekcji mebli i dodatków, zaprezentowane zostaną najnowsze serie telewizorów firmy Samsung, która od lat współpracuje z BoConcept na polskim rynku. Lifestyle'owe linie The Frame i The Sero doskonale podkreślają współczesne podejście do projektowania i wyposażenia domowych wnętrz.

Zachęcamy, by osobiście zanurzyć się w świat BoConcept na Warsaw Home & Contract 2021.

Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje Biuro prasowe
2024-10-02 | 13:40

HAWA Folding Concepta – Nowoczesne drzwi składane, które ukrywają funkcje

Współczesne aranżacje wnętrz koncentrują się na połączeniu estetyki z funkcjonalnością, co sprawia, że coraz większą rolę odgrywają innowacyjne rozwiązania pozwalające
Dom Jak woskować drewniane meble?
2024-10-02 | 13:00

Jak woskować drewniane meble?

Drewno to wszechstronny materiał, którego wyjątkowość możemy podkreślić poprzez pielęgnację odpowiednimi preparatami, dobierając je w zależności od oczekiwanego efektu
Dom Trzy projekty Tremend z nagrodą European Property Award!
2024-10-01 | 11:35

Trzy projekty Tremend z nagrodą European Property Award!

Polska pracownia architektoniczna Tremend zdobyła aż trzy nagrody European Property Award 2024. Sukces architektów jest o tyle szczególny, że w międzynarodowym konkursie ich

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Konsument

Z roku na rok rośnie odsetek Polaków segregujących odpady. Nie zawsze jednak robią to prawidłowo [DEPESZA]

Już 97 proc. Polaków deklaruje, że segreguje odpady – wynika z badania SW Research na zlecenie Fundacji ProKarton. To o 5 pkt proc. więcej niż w 2023 roku. Rośnie również świadomość dotycząca recyklingu kartonów do płynnej żywności, a 58 proc. osób deklaruje, że prawidłowo wyrzuca je do żółtego pojemnika. Wciąż jednak pojawiają się wątpliwości co do tego, jak segregować poszczególne odpady do konkretnych pojemników. – Frakcje z poszczególnych pojemników są niekiedy zanieczyszczone innymi odpadami, co utrudnia proces sortowania i obniża jakość surowca do recyklingu – ocenia Łukasz Sosnowski, prezes Fundacji ProKarton.

Konsument

Polacy na bakier z higieną cyfrową. To przekłada się na zdrowie fizyczne i psychiczne, szczególnie młodych

Smartfony, monitory komputera, telewizory podłączone do sieci lub konsoli do gier mogą negatywnie wpływać na zdrowie zarówno fizyczne, jak i psychiczne – twierdzą lekarze. Dodatkowo nadużywanie elektronicznych gadżetów może niekorzystnie wpływać na nawyki żywieniowe. Między innymi z tego powodu coraz więcej mówi się o potrzebie higieny cyfrowej. Jej brak może prowadzić do poważnych konsekwencji.