Zanurz się w prawdziwe duńskie hygge. Marka BoConcept na Warsaw Home & Contract
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Warsaw Home & Contract to międzynarodowe biznesowe targi wyposażenia wnętrz, które co roku przyciągają dziesiątki tysięcy entuzjastów dobrego designu. Przez cztery dni wystawiają się tutaj producenci z Polski i zagranicy, a ich liczba rośnie z edycji na edycję. Miłośnicy pięknych przestrzeni, mebli i designerskich dodatków, którzy w dniach 27-30 października odwiedzą wydarzenie, znajdą tam nie tylko wiele inspiracji, ale również będą mogli zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge od marki BoConcept.
Marka BoConcept jest obecna na targach od samego początku ich powstania, a jej stoisko zawsze kojarzy się z nowoczesnym, skandynawskim designem w najlepszym wydaniu. Jak co roku BoConcept przygotuje ekspozycję, prezentującą szeroki asortyment produktów ze swojego portfolio. Odwiedzający zobaczą zarówno meble, jak i dodatki do salonu, sypialni, przedpokoju, jadalni i domowego biura. Zaprezentowane zostaną największe bestsellery i ikony marki, a także produkty pochodzące z najnowszej kolekcji 2021. Poza ikonicznym fotelem Imola, goście targów będą mogli sprawdzić między innymi najnowsze linie sof: Bergamo i Modena, a także bestsellerowe regały i stoły, w tym zupełnie nowe modele - Kingston i Fiorentina.
Marka BoConcept powstała w Danii w 1952 roku i jest dzisiaj rozpoznawalną lifestylową marką premium. Duńska firma projektuje, produkuje i sprzedaje szeroką gamę współczesnych designerskich mebli, dodatków i lamp. Salony BoConcept oferują wszystko z dziedziny nowoczesnego wzornictwa, od designerskich sof i foteli po praktyczne moduły regałowe i funkcjonalne szafki TV. Doradcy klienta zawsze pomagają nadać przestrzeniom mieszkalnym osobisty charakter dzięki usłudze projektowania wnętrz, z której można skorzystać podczas wizyty domowej projektanta lub na miejscu, w salonie. Wysoko wykwalifikowani projektanci wnętrz są dostępni we wszystkich salonach meblowych marki, wsłuchają się w potrzeby każdego klienta i zwizualizują różne rozwiązania, które pozwolą stworzyć wymarzony dom.
Podobnie jak ekspozycja w salonach firmy, tak i przestrzeń BoConcept na Warsaw Home & Contract zostanie zorganizowana tak, aby odzwierciedlała filozofię wpisaną w DNA marki.Minimalistyczne dodatki, przyjemne w dotyku materiały – to wszystko sprawi, że goście poczują przytulną, pełną relaksu, domową atmosferę. Będzie można zanurzyć się w prawdziwe duńskie hygge!
Odwiedzając stoisko BoConcept, każdy będzie miał okazję zainspirować się najnowszymi trendami w dziedzinie skandynawskiego stylu i wzornictwa. Warto zaznaczyć, że wszystkie meble można spersonalizować do swoich potrzeb i gustu, dobierając kolory i materiały tak, aby konsekwentnie zrealizować założoną koncepcję. Skóra anilinowa, filc, aksamit, dąb, orzech, ceramika i stal – marka fenomenalnie łączy materiały i powierzchnie w piękne, niestandardowe kompozycje, w których centralnym elementem są meble i dodatki od duńskich i międzynarodowych projektantów, co nadaje wnętrzom osobisty wyraz. Od lat marka współpracuje ze światowej klasydesignerami, aby upowszechniać historię duńskiego wzornictwa i łączyć ją z nowoczesnymi i współczesnymi trendami i technologiami. Jak co roku, oprócz bogatej kolekcji mebli i dodatków, zaprezentowane zostaną najnowsze serie telewizorów firmy Samsung, która od lat współpracuje z BoConcept na polskim rynku. Lifestyle'owe linie The Frame i The Sero doskonale podkreślają współczesne podejście do projektowania i wyposażenia domowych wnętrz.
Zachęcamy, by osobiście zanurzyć się w świat BoConcept na Warsaw Home & Contract 2021.
Więcej informacji: https://www.boconcept.com/pl-pl/
Oko na design. Malwina Konopacka otwiera swój showroom w DOMOTECE
Nowość: drzwi PIRUE – nowoczesne rozwiązanie dla wymagających
Efektowne połączenie kolorystyczne w aranżacji wnętrz
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.