Komunikaty PR

Zaprojektuj swój własny Torcik Wedlowski

2020-08-29  |  11:00

Pijalnia Czekolady E.Wedel wprowadza nową platformę sprzedaży online. Zapraszamy do sklepu internetowego - torcikwedlowski.pl, gdzie można stworzyć swój własny, personalizowany Torcik Wedlowski bez konieczności wychodzenia z domu. Torcik Wedlowski w takiej wersji to idealny pomysł na wyjątkowy i słodki upominek. 

Słodycze z tradycją 

Torcik Wedlowski to jedyny w swoim rodzaju tort waflowy przekładany pysznym kremem orzechowym, zatopiony w gęstej, oryginalnej wedlowskiej czekoladzie. Jego historia sięga czasów Jana Wedla. To właśnie on w latach 30. ubiegłego wieku opracował receptury kultowych wyrobów takich jak: Ptasie Mleczko®, Czekolada Jedyna, a także wspomniany Torcik Wedlowski. 

Niewątpliwie to wyjątkowy produkt w portfolio marki E.Wedel, ponieważ każdy torcik dekorowany jest ręcznie. Co więcej, w Pracowni Rarytasów, w wedlowskiej Fabryce pracują osoby odpowiedzialne tylko za dekorację słodkich Torcików. Ciekawostką może być fakt, że pracownicy tego działu potrafią perfekcyjnie odwzorcować podpis Emila Wedla, a także twierdzą, że widząc Torcik Wedlowski w sklepie, potrafią wskazać własnoręczną pracę. 

Odpowiedź na współczesne realia

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów oraz wzrastający trend zakupów online, marka stworzyła wygodne rozwiązanie dla fanów słynnego wedlowskiego przysmaku. Od teraz ulubiony Torcik Wedlowski będzie można zamówić nie tylko w Pijalni, ale także online, na dedykowanej, nowo powstałej stronie internetowej: torcikwedlowski.pl. 

Personalizacja

Zaprojektowanie wedlowskiego tortu waflowego możliwe jest na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest kreator opierający się o 4 proste kroki, w których wybieramy: 

  1. Wielkość – do wyboru są trzy rozmiary Torcika: 250 g, 500 g, 750 g
  2. Ramkę – obwolutę w 5 opcjach
  3. Dekorację – 10  wariantów wizualnych
  4. Tekst – z ograniczoną liczbą znaków do 50

Drugą opcją jest przesłanie własnego projektu Torcika np.: w formie grafiki. W tym przypadku pomysł będzie weryfikowany przez Pracownię Rarytasów pod względem możliwości jego realizacji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka! Biuro prasowe
2024-07-02 | 13:35

Let’s colour Centrum Zdrowia Dziecka!

Centrum Zdrowia Dziecka w Warszawie jest jedną z największych placówek medycznych dla małych pacjentów w Polsce. To miejsce szczególne na mapie naszego kraju. Akcja
Styl życia Tężnia solankowa w Raszynie otwarta
2024-07-02 | 12:00

Tężnia solankowa w Raszynie otwarta

 Wójt Gminy Raszyn wraz z przedstawicielami Fundacji Pracowniczej Grupy VKR oraz  firmy VELUX Polska dokonali uroczystego otwarcia Tężni Solankowej w Raszynie. Od 26 czerwca
Styl życia Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!
2024-07-01 | 01:00

Tysiąc km smoczą łodzią w dół Wisły - ZROBILIŚMY TO!

19 załogantów stałych i 6 załogantów wspomagających – w sumie 25 wioślarzy w ciągu ośmiu dni pokonało Wisłę i spłynęło z Krakowa do

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.