Komunikaty PR

Zaprojektuj swój własny Torcik Wedlowski

2020-08-29  |  11:00

Pijalnia Czekolady E.Wedel wprowadza nową platformę sprzedaży online. Zapraszamy do sklepu internetowego - torcikwedlowski.pl, gdzie można stworzyć swój własny, personalizowany Torcik Wedlowski bez konieczności wychodzenia z domu. Torcik Wedlowski w takiej wersji to idealny pomysł na wyjątkowy i słodki upominek. 

Słodycze z tradycją 

Torcik Wedlowski to jedyny w swoim rodzaju tort waflowy przekładany pysznym kremem orzechowym, zatopiony w gęstej, oryginalnej wedlowskiej czekoladzie. Jego historia sięga czasów Jana Wedla. To właśnie on w latach 30. ubiegłego wieku opracował receptury kultowych wyrobów takich jak: Ptasie Mleczko®, Czekolada Jedyna, a także wspomniany Torcik Wedlowski. 

Niewątpliwie to wyjątkowy produkt w portfolio marki E.Wedel, ponieważ każdy torcik dekorowany jest ręcznie. Co więcej, w Pracowni Rarytasów, w wedlowskiej Fabryce pracują osoby odpowiedzialne tylko za dekorację słodkich Torcików. Ciekawostką może być fakt, że pracownicy tego działu potrafią perfekcyjnie odwzorcować podpis Emila Wedla, a także twierdzą, że widząc Torcik Wedlowski w sklepie, potrafią wskazać własnoręczną pracę. 

Odpowiedź na współczesne realia

W odpowiedzi na oczekiwania konsumentów oraz wzrastający trend zakupów online, marka stworzyła wygodne rozwiązanie dla fanów słynnego wedlowskiego przysmaku. Od teraz ulubiony Torcik Wedlowski będzie można zamówić nie tylko w Pijalni, ale także online, na dedykowanej, nowo powstałej stronie internetowej: torcikwedlowski.pl. 

Personalizacja

Zaprojektowanie wedlowskiego tortu waflowego możliwe jest na dwa sposoby. Pierwszym z nich jest kreator opierający się o 4 proste kroki, w których wybieramy: 

  1. Wielkość – do wyboru są trzy rozmiary Torcika: 250 g, 500 g, 750 g
  2. Ramkę – obwolutę w 5 opcjach
  3. Dekorację – 10  wariantów wizualnych
  4. Tekst – z ograniczoną liczbą znaków do 50

Drugą opcją jest przesłanie własnego projektu Torcika np.: w formie grafiki. W tym przypadku pomysł będzie weryfikowany przez Pracownię Rarytasów pod względem możliwości jego realizacji. 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym Biuro prasowe
2025-06-11 | 11:30

Każda Puszka Cenna wspólnie z Żabka Polska edukowała na temat systemu kaucyjnego na wrocławskim Placu Solnym

Już 1 października rusza w Polsce system kaucyjny. Aby odzyskać kaucję doliczoną do zakupu napoju w puszcze, konsumenci będą musieli spełnić kilka warunków. Inicjatywa
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Transport

Rośnie skala agresji na polskich drogach. Problemem jest nie tylko nadmierna prędkość, ale też jazda na zderzaku

Za kilka dni zaczynają się wakacje, czyli statystycznie najniebezpieczniejszy czas na drogach. Wśród głównych przyczyn takich zdarzeń na prostych odcinkach drogi są nadmierna prędkość i jazda na zderzaku. Zarządca autostrady A4 Katowice–Kraków w ramach kampanii „Nie zderzakuj. Posłuchaj. Jedź bezpiecznie” zwraca uwagę na zjawisko agresji na polskich drogach i przypomina, że bezpieczeństwo zaczyna się od osobistych decyzji kierowcy.

Muzyka

Alicja Węgorzewska: Czuję się ambasadorką polskiej kultury. Czasami dokonuję niepopularnych wyborów, ale moje pomysły są bardzo odkrywcze

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej została uhonorowana prestiżową nagrodą ShEO Awards 2025 w kategorii „Ambasadorka polskiej kultury” i jak podkreśla, w stu procentach na nią zasłużyła. Przyznawane przez tygodnik „Wprost” wyróżnienie trafia bowiem do kobiet, które zmieniają świat, a Alicja Węgorzewska czyni to od lat, nadając polskiej kulturze operowej zupełnie nowy wymiar. Tym razem szczególne uznanie otrzymała za stworzenie i rozwijanie Festiwalu Mozart Junior. W tym roku odbywa się już jego szósta edycja.