Komunikaty PR

Zaskakujące wzornictwo i międzynarodowy prestiż. Sukcesy NOBONOBO w 2023

2024-01-16  |  13:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

W ubiegłym roku NOBONOBO konsekwentnie poszerzało swą obecność na rynku. Otwarcie ekskluzywnego showroomu w Warszawie stanowiło ważny krok w kierunku zacieśniania relacji z klientami i prezentacji najnowszych kolekcji. Dodatkowo, marka zdobywała liczne  nagrody w krajowych i międzynarodowych konkursach, potwierdzając tym samym swoją pozycję w dziedzinie mebli premium. Innowacyjne podejście do projektowania, współpraca z zagranicznymi designerami oraz śmiałe kroki na arenie międzynarodowej, to wciąż kluczowe elementy strategii rozwoju NOBONOBO. Nowe kolekcje marki wyznaczają współczesne trendy, stając się ulubieńcami architektów i nieodłączną częścią światowej sceny meblarskiej.

Nowości produktowe

W 2023 firma NOBONOBO wprowadziła premierowe modele mebli, zaprojektowanych  m.in. przez utalentowanego projektanta z Nowej Zelandii Grega McKinleya. Nowości, takie jak awangardowy fotel Parfait, łóżko Peter oraz nowoczesna sofa modułowa Split-it, nie tylko zyskały uznanie użytkowników, ale zdobyły także aprobatę architektów oraz projektantów wnętrz. Do portfolio marki dołączyła również sofa Maxxo, projektu Juanny Barcelò Borges, designera o korzeniach kubańsko-włoskich. Te premiery podkreślają zaangażowanie NOBONOBO w poszukiwanie świeżych talentów i chęć współpracy z designerami pochodzącymi z różnych kultur, co z kolei przekłada się na unikalny wzorniczy charakter każdego z mebli.

Ekskluzywna przestrzeń dla miłośników designu

Otwarcie nowego salonu Nobonobo x Miloni, przy ul. Piusa Dziekońskiego 1 w Warszawie, okazało się nie tylko oczekiwanym wydarzeniem w świecie branżowym, lecz również przełomowym momentem dla samej marki. Mokotowski showroom to przestrzeń, w której design i komfort harmonijnie współgrają, wyznaczając nową erę w doświadczeniu zakupu mebli. Eksperci zespołu są gotowi służyć pomocą klientom, pomagając w wyborze idealnych mebli, dopasowaniu odpowiednich kolorów i materiałów. To miejsce, gdzie zakupy stają się nie tylko praktycznym wyborem, ale również wyjątkowym doświadczeniem estetycznym.

Nagrody i wyróżnienia

W ciągu roku 2023 Nobonobo zostało uhonorowane szeregiem nagród i wyróżnień branżowych za jakość produktów, innowacyjność designu oraz zaangażowanie w odpowiedzialne praktyki biznesowe. Projekt fotela Brace zdobył w Como złotą nagrodę we włoskim konkursie A’ Design Award & Competition w kategorii meble. Konkurs International Design Awards (IDA), który wyróżnia i promuje wyjątkowych wizjonerów designu, docenił krzesło KOHTI, projektu ukraińskiego studia Levantin Design, które otrzymało nagrodę Silver w kategorii Design for Society-Eco-Sustainable Design. Drugi rok z rzędu wzornictwo sygnowane marką NOBONOBO znalazło się także w finale włoskiego konkursu Archiproducts Awards. Pod koniec listopada Monika Struska i Tomek Matejczyk odbierali certyfikat Longlisted Archiproducts za projekt fotela Fulu. Wyjątkowo prestiżową nagrodą Iconic Awards 2023 nagrodzono stół Roots. Wśród kryteriów oceny jurorzy wymienili m.in. zwracającą uwagę koncepcję ogólną, technologię i jakość wykonania, ikoniczną estetykę oraz funkcjonalność. Kolejną międzynarodową nagrodą, o której warto wspomnieć, był konkurs Niemieckiej Rady Wzornictwa. Nagroda German Design Award 2024 przypadła w tym roku stolikowi kawowemu Flesia.

W Polsce marka święciła triumfy podczas Łódź Design Festival Wśród, gdzie wśród wyróżnionych znakiem jakości plebiscytu must have znalazły się aż dwa produkty – fotel FULU projektu Davida Girelli oraz stół ROOTS autorstwa Nelsona de Araújo. W kategorii Design Premium 18. edycji polskiego konkursu Diament Meblarstwa kapituła uhonorowała natomiast sofę Puzzle.

Bogaty w liczne osiągnięcia rok 2023 był dla NOBONOBO nie tylko okresem intensywnej aktywności, ale także znaczącym etapem w dynamicznym rozwoju marki. Zdobycie tylu prestiżowych wyróżnień stanowi niepodważalny dowód uznania dla wkładu NOBONOBO w rozwój międzynarodowego rynku meblowego. Nagrody, które trafiły w ręce Moniki Struskiej i Tomka Matejczyka, stanowią także uznanie dla kreatywności i profesjonalizmu międzynarodowych projektantów zapraszanych do współpracy.

Więcej informacji na stronie: https://nobonobo.pl/

***

Nobonobo jest polską marką, której siedziba znajduje się w Łodygowicach. Działalność firmy od samego początku koncentruje się na produkcji wysokiej jakości mebli tapicerowanych, głównie sof.

Modele, które tworzy marka dostępne są w wyselekcjonowanych salonach na terenie Polski. Firma stale poszerza również dystrybucję na rynkach zagranicznych.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Dom BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce Biuro prasowe
2025-06-02 | 16:00

BLIKUJ na raty w IKEA! Nowy sposób płatności dostępny w całej Polsce

Wyobraź sobie, że urządzasz salon marzeń albo wreszcie wymieniasz kuchnię na nową, a wszystko to bez czekania na wypłatę czy wizyty w banku. Teraz to możliwe dzięki nowej metodzie
Dom Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?
2025-05-13 | 06:00

Deweloperzy ukrywają ceny mieszkań. Z troski o klientów czy swoje portfele?

Rynek nieruchomości w Polsce rządzi się swoimi prawami. Klient nierzadko poznaje ceny lokali dopiero wtedy, gdy zapyta o nie sprzedawcę. Najlepiej osobiście, podczas spotkania
Dom Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?
2025-04-29 | 18:00

Więcej przestrzeni, mniej hałasu – dlaczego Polacy coraz częściej wybierają przedmieścia?

Rynek nieruchomości przeszedł w ostatnich latach dużą metamorfozę. Coraz więcej osób, zamiast mieszkania w centrum dużego miasta, wybiera życie na przedmieściach.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.