Zatrzymaj się. To Twój czas na przyjemność z lodami E.Wedel OH!
Wyjątkowe receptury
Wedlowskie lody to gwarancja najwyżej jakości składników. Sekretem linii lodów E.Wedel OH! jest połączenie doskonale kremowej lodowej masy z idealnie chrupiącą wedlowską czekoladą, a także starannie dobrane składniki takie jak: migdały, orzechy arachidowe, truskawki, kruche ciasteczka, słony sos karmelowy, sorbet truskawkowy. Całość zapewnia multisensoryczne doznania smakowe, dla których warto się zatrzymać i delektować pysznymi lodami E.Wedel OH!. Warto dodać, że za ich wyjątkowy smak odpowiada dział rozwoju produktów E.Wedel, który w trosce o każdy szczegół dba o wysoką jakość przysmaku oraz utrzymuje najwyższe standardy na każdym etapie jego produkcji.
Nowa szata graficzna
Doskonały smak lodów premium E.Wedel klienci znają już od dwóch lat, kiedy to na rynku po raz pierwszy pojawiły się lodowe patki oraz kubki od Wedla. Jednak, w tym roku lody dostępne są w nowej, odświeżonej szacie graficznej pod nową nazwą E.Wedel OH!. Od teraz styl opakowań lodów E.Wedel OH! cechuje prosty, przejrzysty oraz nowoczesny design prezentujący multisensoryczny charakter mrożonych przysmaków. Na opakowaniu nie mogło zabraknąć także symbolu marki E.Wedel, czyli Chłopca i Zebry, który widnieje w logotypie E.Wedel OH! w formie stempla. Zmiana estetyczna wynika z rebrandingu wśród wszystkich kategorii produktowych i ujednoliceniu identyfikacji wizualnej marki E.Wedel. Nowe opakowania zostały zaprojektowane przez agencję Dragon Rouge.
Nowość w linii E.Wedel OH!
W skład linii E.Wedel OH! wchodzą lody impulsowe - patki oraz lody w większym formacie - kubki. W ramach lodów na patyku znajdziemy 4 smaki: wanilia, słony karmel, truskawka oraz nowość – czekolada. Z kolei wybierając kubki możemy delektować się wariantem słony karmel oraz wanilia. Wspomniana nowość to lody czekoladowe E.Wedel OH!, które stanowią prawdziwą rozkosz dla zmysłów. Całość to połączenie śmietankowo-czekoladowej masy lodowej z oryginalną wedlowską czekoladą mleczną, w której zatopiono kawałki pysznych, kruchych ciasteczek. Kremowa masa lodowa, chrupiąca czekolada oraz kawałki kruchych ciasteczek to zdecydowanie multisensoryczna przyjemność. Prezentując portfolio linii E.Wedel OH! nie sposób nie wspomnieć także o produktach specjalnych dostępnych w wybranych sieciach handlowych. Klienci sklepów Żabka, znajdą tam dobrze znany wariant Sorbet Mango oraz nowość Sorbet Malinowy.

Polacy mylą piwo alkoholowe i bezalkoholowe - połowa z nich chce zakazu reklamy dla obu wariantów

Wzrasta rynek świeżej żywności online – w Markecie Świeżości DPD już ponad 70 partnerów

Międzynarodowy Dzień Szczęścia i tiramisu – przypadek czy przeznaczenie?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny
Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.
Handel
Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.
Moda
Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.