Komunikaty PR

Zboże – jakie to dobre!

2021-02-04  |  09:47
Biuro prasowe

Początek roku często mobilizuje nas do podejmowania nowych decyzji oraz zmian w naszym życiu. Nierzadko wiążą się one również z naszym żywieniem. Osoby, które rezygnują z odzwierzęcych produktów z pewnością chętnie sięgną po zamienniki mleka krowiego, które oferują kawiarnie Costa Coffee. Wśród dotychczasowych opcji dostępnych w menu znajdziemy też zupełną nowość – pyszny napój owsiany! Jest wegański, posiada dużą ilość błonnika oraz będzie idealnie komponować się z Twoją ulubioną kawą!

 

 

Urozmaicenie smaku kawy na wyciągnięcie ręki

 

Napoje roślinne w połączeniu z pyszną aromatyczną kawą to doskonała opcja nie tylko dla tych, którzy starają się ograniczać produkty odzwierzęce, ale także dla wszystkich kawoszy lubiących odkrywać nowe smaki i poszukujących urozmaicenia. Kawiarnie Costa Coffee oferują szeroki wybór napojów roślinnych. Każdy fan lekko orzechowych nut może postawić na napój migdałowy, a osoby, które cenią sobie delikatność smaku z pewnością zakochają się w kawie z dodatkiem napoju sojowego. W menu dostępny jest również napój kokosowo-sojowy, który idealnie pasuje do kaw klasycznych, nadając im delikatnego posmaku kokosa. W kawiarniach Costa Coffee możemy poprosić też o mleko chude oraz bez laktozy.  

 

Nowość w menu!

 

Zupełną nowością, która właśnie dołączyła do Costa Coffee jest pożywny napój owsiany. Ta propozycja, podobnie jak cała linia napojów roślinnych dostępnych w kawiarniach świetnie uzupełnia smak kawy, dzięki swojej delikatnej słodyczy. Napój owsiany nie zawiera laktozy, jest bogaty w błonnik oraz jest w 100% pochodzenia roślinnego. Wśród jego zalet warto wymienić też niezwykłe odczucia smakowe. Nowy napój świetnie łączy się z dostępnymi w Costa Coffee kawami – roślinne nuty podkreślają naturalny smak ziaren kawy, dodając im unikalnego smaku, a lekka konsystencja nadaje niezwykłej subtelności. Ponadto napój owiany doskonale się spienia, dzięki czemu otrzymujemy wyjątkowo puszystą piankę, która jest nieodzowną częścią Cappuccino, Flat White czy kaw CHAI.

 

Kawowy zawrót głowy

 

W Costa Coffee każdy miłośnik aromatycznej, pysznej i pobudzającej kawy znajdzie coś dla siebie! Dla tych, którzy kochają klasyczne rozwiązania idealnym wyborem będzie roślinne Latte oraz Flat White – już od pierwszego łyka zachwycą głębią smaku i aromatem. Fani wyrazistych i niecodziennych smaków będą natomiast zachwyceni kawami CHAI z dodatkiem napoju owsianego. Dostępne w trzech wariantach i przygotowywane na bazie mieszanek przypraw dostarczą podniebieniu każdego smakosza niezapomnianych wrażeń. Mówiąc o roślinnych wersjach ulubionych kaw nie można zapomnieć o zniewalająco dobrej Caramel Macchiato – ten idealny balans słodkości karmelu i goryczki najlepszych możliwych nasion kawy doda energii na cały dzień wyzwań.

 

Przygotuj się na nowości Costa Coffee i odkryj swój ulubiony smak kawy przygotowanej na bazie roślinnych napoi: owsianego, sojowego, migdałowego, kokosowo – sojowego lub klasycznego chudego krowiego mleka czy mleka bez laktozy. Możesz je zamówić w kawiarniach na wynos lub w dowolne miejsce poprzez aplikację Uber Eats.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Styl życia „Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję Biuro prasowe
2025-04-22 | 13:00

„Zamień jednorazowe butelki na lepsze” – mały krok, realna zmiana. Kampania SodaStream prezentuje bąbelkową rewolucję

Z okazji Dnia Ziemi marka SodaStream przypomina, że zmiana może zacząć się od jednej decyzji – i jednej butelki wielorazowej. Nowa kampania „Zamień jednorazowe butelki na
Styl życia Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta
2025-02-27 | 15:00

Pierwsza kawiarnia Costa Coffee połączona z Klubem Fikołki już otwarta

Lagardère Travel Retail w Polsce rozpoczyna ekspansję sieci Costa Coffee w nowym modelu biznesowym. Pierwsza kawiarnia działająca na zasadach franczyzy została uruchomiona
Styl życia Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania
2025-02-19 | 13:30

Jak zadowolić Zetkę w pracy? Pokolenie Z i jego oczekiwania

Pokolenie Z wkroczyło na rynek pracy, wnosząc na niego świeżą energię, pomysły i… oczekiwania. A te determinują podejście pracodawców do szeroko pojętego zarządzania

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Żywienie

Sylwia Bomba: Nigdy nie stosowałam ozempicu. Dla mnie zdrowie jest ważniejsze niż efekt wizualny

Celebrytka uważa, że leków typu Ozempic nie powinno się stosować jako złotych środków na odchudzanie. Bo choć pozwalają one w dość krótkim czasie pozbyć się zbędnych kilogramów, to odbywa się to kosztem zdrowia. Aby więc bezpiecznie i trwale zredukować masę ciała, trzeba przede wszystkim zmodyfikować dietę i prowadzić aktywny styl życia. To długi, ale wart starania proces. Ze swojego doświadczenia Sylwia Bomba wie, że nie ma jednej cudownej tabletki, dzięki której bez żadnego wysiłku uzyskamy wymarzony rozmiar S.

Handel

Dzięki sztucznej inteligencji przesyłki mogą trafiać do klientów tego samego dnia. Liczba takich dostaw w Amazon znacząco rośnie

Prognozy rynkowe wskazują, że wart ok. 10 mld dol. globalny rynek dostaw realizowanych jednego dnia będzie w kolejnych latach dynamicznie rosnąć. Wpływają na to przede wszystkim oczekiwania konsumentów co do szybkich i terminowych doręczeń. Zarówno firmy kurierskie, jak i sklepy internetowe coraz mocniej inwestują w ten trend. W Amazon opcja Same-Day Delivery jest już możliwa w 135 lokalizacjach w Europie, a w tym roku przybędzie 20 kolejnych. W I kwartale br. Amazon dostarczył w tym trybie o 80 proc. paczek więcej niż przed rokiem. Głównie były to produkty z kategorii niezbędnych przedmiotów codziennego użytku.

Moda

Klaudia Zioberczyk: Doszłam już do takiego momentu, że jak wchodzę do sklepu, to mówię: wcale tego nie potrzebuję. Teraz stawiam na jakość, a nie na ilość

Modelka zdaje sobie sprawę z tego, że trzeba być bardzo ostrożnym, by nie dać się nabrać na różne sztuczki marketingowe, nie ulegać czarowi wyprzedaży i promocji, a zamiast tego kompletować swoją garderobę z ponadczasowych zestawów, które będzie można wykorzystać na różne okazje. Klaudia Zioberczyk uważa, że greenwashing, czyli wywoływanie u konsumentów poszukujących towarów eko mylnego wrażenia, że oferowany produkt taki właśnie jest, to nieuczciwa praktyka. Temu zjawisku postanowiła więc dokładnie się przyjrzeć w swojej pracy magisterskiej.