38 Content Communication i Bausch & Lomb w trosce o oczy Polaków
38 pr & content communication
Łódź
91-035 Łódź
38|pr.pl| |38|pr.pl
000000000
www.38pr.pl
Agencja 38 Content Communication już po raz trzeci odpowie za kompleksową obsługę komunikacyjną marek Hyal-Drop i Ektin (Bausch & Lomb). W tym roku do zadań zespołu specjalistów należeć będą działania strategiczne, media relations, współpraca z influencerami, działania digitalowe oraz ambientowe. Celem obu kampanii jest edukowanie Polaków w zakresie dbania o oczy – w zależności od potrzeb i dolegliwości.
Ektin edukuje w akcji „Otwórz oczy na alergię”
Kampania dla marki EKTIN skierowana jest do Polaków cierpiących na dolegliwości oczu charakterystyczne dla alergii – według statystyk to blisko połowa społeczeństwa. Jej celem jest pobudzenie dyskusji o oczach alergika i pokazanie, że dla wielu z nas uciążliwe objawy są towarzyszem codzienności przez sporą część roku. W ramach działań contentowych Ektin zbuduje świadomość i podpowie, jak zadbać o oczy alergika.
Realizacja przygotowanej strategii opierać się będzie na działaniach media relations, współpracy z ekspertem medycznym, działaniach contentowych z serwisem Medonet, kooperacji z influencerami
-alergikami oraz mikro-twórcami. Ponadto marka zaprosi do wspólnych działań Dorotę Gardias, która jako lubiana dziennikarka oraz prezenterka pogody będzie rozmawiać z alergologiem, jaki wpływ na dolegliwości alergiczne mają warunki meteorologiczne. Działania zaplanowano w kanale Instagram, gdzie konto znanej dziennikarki obserwuje ponad 200 tys. osób. Nowoczesnym i adekwatnym do realiów narzędziem komunikacji są także podcasty, które dziś towarzyszą nam niemal na każdym kroku i które traktujemy jako równoprawne i opiniotwórcze medium. Ekspertka kampanii wystąpi w podcastach ZdrowoTOK (Onet), RadioKlinika, a także w podcaście ekologicznym Pauliny Górskiej, gdzie opowie o związkach między rosnącą liczbą alergików a zanieczyszczeniem środowiska i zmianami klimatu.
Godzina dla oka – akcja na miarę współczesnych potrzeb
Z kolei marka Hyal-Drop w tegorocznej kampanii zwróci uwagę na różne style życia oraz potrzeby konsumentów. Specjalnie stworzona akcja #GodzinaDlaOka będzie początkiem społecznej dyskusji o konieczności dania naszym oczom wytchnienia i zainspiruje do działania. Autorzy kampanii zachęcą Polaków do przyjrzenia się swoim zwyczajom w zakresie dbania o wzrok oraz poradzą im, w jaki sposób mogą zadbać o codzienny odpoczynek i nawilżenie oczu.
W ramach realizacji założonej strategii agencja zajmie się stworzeniem eksperckiego poradnika (z udziałem autorytetu medycznego), a także przeprowadzi badanie opinii i zorganizuje konferencję prasową. W trakcie kampanii zaplanowane są także działania w przestrzeni Instagrama z udziałem makro i mikro-twórców. Do akcji, przeprowadzanej za pośrednictwem platformy BrandLift, zaangażowanych zostanie kilkudziesięciu twórców, których profile pozwolą dotrzeć z przekazem do bardzo szerokiej, a przy tym zróżnicowanej grupy odbiorców. Nie zabraknie także działań digitalowych oraz tych prowadzonych w przestrzeni miejskiej – w ośmiu popularnych lokalizacjach w największych miastach marka zrealizuje działania OOH w formie citylightów przygotowanych w technice druku soczewkowego, dającego efekt iluzji ruchu.
Dla obu marek agencja będzie prowadzić regularne działania media relations z udziałem ekspertów medycznych (okulista i alergolog) oraz obsługiwać profile Hyal-Drop i Ektinu w mediach społecznościowych (Instagram i Facebook).
Działania po stronie Bausch & Lomb realizuje Tomasz Sroka, Natalia Pelińska, Marzena Rakocińska i Karolina Mirkowska. Z ramienia agencji za realizację projektu odpowiada zespół: Justyna Giers, Agnieszka Danowska, Justyna Spychalska, Nikodem Chudzik, Rafał Taranowski, Agnieszka Stępniak i Agnieszka Kuźniak.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.