Komunikaty PR

Akcja profilaktyczna „Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bronowice

2023-04-19  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już w najbliższą sobotę, 22 kwietnia, Galeria Bronowice zaprasza wszystkich krakowian na bezpłatne badania profilaktyczne, które skontrolują stan zdrowia i pozwolą na wczesne wykrycie nieprawidłowości w funkcjonowaniu naszego organizmu. Organizatorem akcji jest krakowski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

W ramach wiosennej edycji akcji „Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bronowice będzie można zmierzyć ciśnienie tętnicze, zbadać poziom glukozy we krwi, a także poznać masę i skład swojego ciała. W programie wydarzenia przewidziano także m.in. pokazy pierwszej pomocy, przeglądy stomatologiczne oraz pogadanki dotyczące profilaktyki chorób zakaźnych, alkoholizmu i edukacji z zakresu nowotworu jądra i raka szyjki macicy. Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych. Na dzieci czekać będzie „Szpital Pluszowego Misia”, gdzie edukatorzy spróbują oswoić maluchy z zagadnieniami medycznymi. Ponadto organizatorzy, wspólnie z Fundacją DKMS, pomogą zarejestrować się uczestnikom do Bazy Dawców Szpiku.

Celem akcji jest ułatwienie lokalnej społeczności dostępu do podstawowej diagnostyki medycznej i edukacji prozdrowotnej. „Zdrowie pod kontrolą” odbędzie się 22 kwietnia w godz. 10.00-18.00. Wstęp jest bezpłatny.   

Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland to największa w Polsce organizacja zrzeszająca studentów uczelni medycznych. Stanowi część międzynarodowej federacji, a jej celami są zwiększanie prozdrowotnej świadomości społeczeństwa, edukacja studentów kierunków medycznych oraz działalność charytatywna i zabieganie o przestrzeganie praw człowieka.        

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.