Komunikaty PR

Akcja profilaktyczna „Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bronowice

2023-04-19  |  12:40
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

Już w najbliższą sobotę, 22 kwietnia, Galeria Bronowice zaprasza wszystkich krakowian na bezpłatne badania profilaktyczne, które skontrolują stan zdrowia i pozwolą na wczesne wykrycie nieprawidłowości w funkcjonowaniu naszego organizmu. Organizatorem akcji jest krakowski oddział Międzynarodowego Stowarzyszenia Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

W ramach wiosennej edycji akcji „Zdrowie pod kontrolą” w Galerii Bronowice będzie można zmierzyć ciśnienie tętnicze, zbadać poziom glukozy we krwi, a także poznać masę i skład swojego ciała. W programie wydarzenia przewidziano także m.in. pokazy pierwszej pomocy, przeglądy stomatologiczne oraz pogadanki dotyczące profilaktyki chorób zakaźnych, alkoholizmu i edukacji z zakresu nowotworu jądra i raka szyjki macicy. Nie zabraknie atrakcji dla najmłodszych. Na dzieci czekać będzie „Szpital Pluszowego Misia”, gdzie edukatorzy spróbują oswoić maluchy z zagadnieniami medycznymi. Ponadto organizatorzy, wspólnie z Fundacją DKMS, pomogą zarejestrować się uczestnikom do Bazy Dawców Szpiku.

Celem akcji jest ułatwienie lokalnej społeczności dostępu do podstawowej diagnostyki medycznej i edukacji prozdrowotnej. „Zdrowie pod kontrolą” odbędzie się 22 kwietnia w godz. 10.00-18.00. Wstęp jest bezpłatny.   

Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland to największa w Polsce organizacja zrzeszająca studentów uczelni medycznych. Stanowi część międzynarodowej federacji, a jej celami są zwiększanie prozdrowotnej świadomości społeczeństwa, edukacja studentów kierunków medycznych oraz działalność charytatywna i zabieganie o przestrzeganie praw człowieka.        

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego Biuro prasowe
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Sport

Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.

Konsument

Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.