Komunikaty PR

Akcja „Różowy miesiąc” w ETC Swarzędz

2020-10-20  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations

ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl

Październik jest miesiącem świadomości na temat raka piersi. ETC Swarzędz włączając się w akcję „Różowy miesiąc” przypomina, jak ważne są rutynowe badania oraz zaprasza do skorzystania z bezpłatnej mammografii. Specjaliści pojawią się przy centrum handlowym 22 października.

Rak piersi jest jednym z najczęściej występujących nowotworów wśród kobiet. W początkowym stadium nie daje żadnych objawów. Tymczasem regularnie wykonywana mammografia pozwala wykryć zmiany od 2 do 4 lat wcześniej, zanim staną się one jawne klinicznie. Dlatego tak ważne są rutynowe badania. Prawidłowo postawiona diagnoza umożliwia szybkie rozpoczęcie leczenia i zwiększa szansę na całkowite wyzdrowienie. Co ważne - mammografia nie boli i trwa tylko chwilę. Na czym polega? Podczas badania pierś układana jest na małej podstawce i dociskana plastikową płytką od góry oraz z boku, co pozwala uzyskać dwa obrazy. Jak przygotować się do badania? Wystarczy nie używać w tym dniu dezodorantu, talku, balsamu czy kremu w okolicy górnej połowy ciała.

 

ETC Swarzędz zaprasza wszystkie Panie do skorzystania z badania mammograficznego. W najbliższy czwartek 22 października w godzinach 8:00-16:00 na parkingu centrum handlowego zaparkuje mammobus, w którym na pacjentki będą czekać specjaliści. Wszystkie panie w wieku 50-69 lat skontrolują swoje zdrowie nieodpłatnie. Natomiast kobiety z nierefundowanej grupy wiekowej, które ukończyły ponad 35 lat, będą mogły zbadać się po dokonaniu opłaty w wysokości 100 złotych. Aby skorzystać z badania należy się zarejestrować. Można tego dokonać dzwoniąc od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 pod numery telefonu: 68 452 77 96, 68 452 77 17 oraz 605 596 655.

 

ETC Swarzędz przypomina jednocześnie o darmowej usłudze braffitingu w salonie MB Bielizna. Profesjonalnie i prawidłowo dobrany biustonosz wpływa bowiem nie tylko na komfort, ale również zdrowie kobiet. W ofercie marki znaleźć można również kolekcje dla amazonek. Oferta salonu MB Bielizna, w ETC Swarzędz, obejmuje bieliznę dzienną i nocną, ekskluzywną, plażową, dziecięcą i korygującą.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Beyond Public Relations
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.