Komunikaty PR

Amazon i Fundacja „Dr Clown” zorganizowali świąteczne atrakcje dla dzieci

2020-12-16  |  12:26
Biuro prasowe

Amazon i Fundacja „Dr Clown” zorganizowali świąteczne atrakcje dla małych pacjentów szpitali

Mikołajki to wyjątkowe i radosne święto. W tym czasie w szczególnie trudnej sytuacji są dzieci, które przebywają w szpitalach, a ze względu na pandemię, mają jeszcze bardziej ograniczony kontakt z bliskimi. Dlatego we współpracy z Fundacją „Dr Clown”, Amazon zorganizował świąteczne atrakcje dla małych pacjentów z sześciu placówek znajdujących się w pobliżu centrów logistycznych firmy. Kolorowe iluminacje, bożonarodzeniowe choinki i występy artystyczne wprowadziły promyk nadziei i radości do szpitalnych pomieszczeń.

W mikołajkowy weekend w sześciu szpitalach zlokalizowanych w pobliżu centrów logistyki e-commerce Amazon zorganizowano wyjątkowe atrakcje dla dzieci. Małych pacjentów, którzy nie mogą spędzić tego czasu w domu, wśród najbliższych, odwiedzili wolontariusze firmy oraz Fundacji „Dr Clown”. Specjalnie dla podopiecznych szpitali przygotowano ponad 700 prezentów, kolorowe iluminacje, świąteczne choinki i występy artystyczne. Dzieci z Samodzielnego Publicznego Specjalistycznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Zdroje" dzieci obejrzały specjalny pokaz choreograficzny z rekwizytami led i wysłuchały świątecznej piosenki w wykonaniu śpiewaka operowego.

Mikołajki to niezwykły dzień, na który z niecierpliwością i utęsknieniem czeka każde dziecko. Dotyczy to także małych pacjentów, którzy ten wyjątkowy czas ze względu na stan zdrowia muszą spędzić w szpitalu. Każdego roku nasi pracownicy starają się, aby dla wszystkich maluchów był on radosny, a one i ich rodzice mogli, choć na chwilę zapomnieć o szpitalnej rzeczywistości. Niestety obecnie okoliczności związane z pandemią ograniczyły nasze możliwości działań w tym zakresie. Tym bardziej jesteśmy bardzo wdzięczni i pragniemy serdecznie podziękować naszym tegorocznym Mikołajom – pracownikom Amazon i wolontariuszom Fundacji „Dr Clown” za to, że pamiętają o naszych najmłodszych pacjentach i przygotowali dla nich nie tylko wspaniałe prezenty, lecz także uatrakcyjnili ten dzień wyjątkowym wydarzeniem artystycznym. Podekscytowanie i radość, uśmiech na twarzach dzieci, chwila zapomnienia o bólu i tęsknocie za domem oraz bliskimi to wyjątkowy dar, który dzięki Wam stał się udziałem wszystkich maluchów przebywających w naszym szpitalu. Jesteśmy za to ogromnie wdzięczni – mówi dr n.med. Łukasz Tyszler, dyrektor szpitala „Zdroje” w Szczecinie.

Od ponad 20 lat wykorzystujemy dobroczynne właściwości uśmiechu by wspierać chorych w powrocie do zdrowia. W obecnej sytuacji dzieci w szpitalach są jeszcze bardziej odizolowane i mają utrudniony kontakt z najbliższymi, co wzmaga w nich poczucie niepewności i strachu. Doktorzy Clowni na co dzień dbają o to, aby dzieci miały jak najwięcej okazji do radości. Szczególnie teraz, w tym przedświątecznym czasie jest to dla nas ważne, by każdy pacjent otrzymał ciepło i odrobinę magii. Choinka, prezenty, a także występy naszych wolontariuszy z pewnością wywołają promienne uśmiechy na twarzach małych pacjentów! – mówi Agata Bednarek, Prezes Zarządu Fundacji „Dr Clown”.

5 i 6 grudnia wolontariusze Amazon i Fundacji „Dr Clown”, która jako jedyna w Polsce realizuje program terapii śmiechem, odwiedzali małych pacjentów przebywających w placówkach medycznych. Świąteczne atrakcje przygotowano dla podopiecznych szpitala „Zdroje” w Szczecinie, Szpitala Specjalistycznego nr 2 w Bytomiu, Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu, Łódzkiego Hospicjum dla Dzieci Łupkowa, Ośrodka im. M. Konopnickiej w Łodzi oraz Milickiego Centrum Medycznego. Ponadto, każde z centrów logistyki Amazon dostarczy 200 paczek żywnościowych dla osób starszych oraz dzieci i rodzin o specjalnych potrzebach. Partnerem tej akcji jest Polski Czerwony Krzyż.

Na stałe zatrudniamy w Polsce ponad 18 tysięcy osób, to ogromna odpowiedzialność, również wobec lokalnych społeczności. Na akcje przedświąteczne przeznaczamy ponad pół miliona złotych. Dlatego bardzo nas cieszy, że pracownicy Amazon zadbali o świąteczną atmosferę, niosąc pomoc i wsparcie chorym dzieciom oraz potrzebującym rodzinom. Mamy nadzieję, że nasza akcja wprowadziła promyk nadziei i radości. do szpitalnych pomieszczeń. – mówi Blanka Fijołek, CEE PR & Community Manager w Amazon.

Relacja video z akcji: https://www.youtube.com/watch?v=MDgnRrmKgcI

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.