AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL wspierają polskie szpitale
AVENE, A-DERMA, DUCRAY oraz DEXERYL przekazują polskim szpitalom dermokosmetyki do mycia i pielęgnacji, mające ułatwić pracę personelu medycznego w tym trudnym czasie.
Pierre Fabre Dermo-Cosmetique Polska wspiera szpitale wysyłając emolienty do pielęgnacji skóry oraz produkty do higieny marki AVENE, A-DERMA, DUCRAY i DEXERYL, przeznaczone dla personelu medycznego. Firma przekazała niezbędne w obecnym czasie specjalistyczne kremy kojące, regenerujące, barierowe oraz chusteczki, mydła, żele myjące, rękawiczki nitrylowe przeznaczone do pielęgnacji i ochrony skóry wysuszonej i narażonej na podrażnienia poprzez stosowanie płynów dezynfekcyjnych. Przez ten gest firma chce wesprzeć medyków i jednocześnie podziękować im za pracę wymagającą obecnie dodatkowej odwagi i poświęcenia.
Trzeba w tym szczególnym momencie historii pomagać tak, jak można. Te kilka tysięcy kremów czy innych kosmetyków myjących to kropla w morzu potrzeb, ale krople tworzą oceany i każdy gest ma znaczenie. Pierre Fabre Dermo-Cosmetique, firma z 60 letnim doświadczeniem farmaceutycznym, pionier w dziedzinie dermokosmetyków stawia przed sobą misję dbania o zdrowie, projektując i opracowując innowacyjne rozwiązania inspirowane przez użytkowników, które przyczyniają się do poprawy komfortu życia pacjentów. Osiągamy to poprzez współpracę z pracownikami służby zdrowia, naszymi zaufanymi partnerami na całym świecie, czerpiąc nieustanną inspirację z natury, zawsze przestrzegając etyki farmaceutycznej. W Pierre Fabre jesteśmy przekonani, ze za każdym razem, gdy pomagamy choć jednej osobie, sprawiamy, że świat staje się lepszy.
Mammobus przed Atrium Kasztanowa
Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV na ulicach Opola
„Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV w Radomiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.