Komunikaty PR

Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem „Partnera na każdy czas”

2023-01-23  |  10:30
Biuro prasowe

Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca, zostały docenione przez Federację Polskich Banków Żywności, która po raz kolejny przyznała firmie tytuł "Partnera na każdy czas".

W Polsce coraz więcej ludzi boryka się z wyzwaniami ekonomicznymi. Wiele osób nie może sobie pozwolić na zakup nawet podstawowych produktów, takich jak żywność. Mars od lat wspiera swojego wieloletniego partnera, jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce – Federację Polskich Banków Żywności. W 2022 roku w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na pomoc żywieniową, firma dostarczyła organizacji ponad 1,2 mln sztuk energetycznych przekąsek marek ta Snickers, M&M’s, Twix, Maltesers czy Milky Way, bezcukrowych gum Orbit i Airwaves oraz lodów. 

Nie moglibyśmy realizować naszej misji bez wsparcia partnerów takich jak Mars Polska. Działalność Banków Żywności to efekt zaangażowania firm i niezliczonej liczby ich pracowników, którzy pomagają nam w codziennej pracy. Pragnąc podziękować Mars za okazane wsparcie, po raz kolejny mam zaszczyt przyznać firmie tytuł „Partnera na każdy czas”, który jest wyróżnieniem dla przedsiębiorstw aktywnie zaangażowanych w niesienie pomocy – mówi Beata Ciepła, Prezeska Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.

Tytuł „Partnera na każdy czas” to nie tylko wspaniały dowód uznania, ale i motywacja do dalszych działań. Misją Mars Wrigley jest inspirowanie chwil codziennego szczęścia. Mam nadzieję, że przekazane przez nas produkty pomogły stworzyć takie właśnie małe, pełne uśmiechu momenty nawet w tych niełatwych czasach. Współpraca z Bankami Żywności to dla nas ważny element odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu, zarówno w kwestii niemarnowania żywności, jak i działalności społecznej – mówi Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

Federacja Polskich Banków Żywności to jedna z największych organizacji charytatywnych w Polsce, która działa już blisko 30 lat. Tworzą ją 32 Banki Żywności, działające na terenie całego kraju. Ich misją jest ratowanie żywności przed zmarnowaniem i przekazywanie jej osobom potrzebującym. Każdego roku pomoc trafia do ponad 1,5 mln osób. Mars Polska od lat współpracuje z Bankami Żywności, które w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie potrzebują jeszcze większego wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.