Komunikaty PR

Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem „Partnera na każdy czas”

2023-01-23  |  10:30
Biuro prasowe

Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca, zostały docenione przez Federację Polskich Banków Żywności, która po raz kolejny przyznała firmie tytuł "Partnera na każdy czas".

W Polsce coraz więcej ludzi boryka się z wyzwaniami ekonomicznymi. Wiele osób nie może sobie pozwolić na zakup nawet podstawowych produktów, takich jak żywność. Mars od lat wspiera swojego wieloletniego partnera, jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce – Federację Polskich Banków Żywności. W 2022 roku w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na pomoc żywieniową, firma dostarczyła organizacji ponad 1,2 mln sztuk energetycznych przekąsek marek ta Snickers, M&M’s, Twix, Maltesers czy Milky Way, bezcukrowych gum Orbit i Airwaves oraz lodów. 

Nie moglibyśmy realizować naszej misji bez wsparcia partnerów takich jak Mars Polska. Działalność Banków Żywności to efekt zaangażowania firm i niezliczonej liczby ich pracowników, którzy pomagają nam w codziennej pracy. Pragnąc podziękować Mars za okazane wsparcie, po raz kolejny mam zaszczyt przyznać firmie tytuł „Partnera na każdy czas”, który jest wyróżnieniem dla przedsiębiorstw aktywnie zaangażowanych w niesienie pomocy – mówi Beata Ciepła, Prezeska Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.

Tytuł „Partnera na każdy czas” to nie tylko wspaniały dowód uznania, ale i motywacja do dalszych działań. Misją Mars Wrigley jest inspirowanie chwil codziennego szczęścia. Mam nadzieję, że przekazane przez nas produkty pomogły stworzyć takie właśnie małe, pełne uśmiechu momenty nawet w tych niełatwych czasach. Współpraca z Bankami Żywności to dla nas ważny element odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu, zarówno w kwestii niemarnowania żywności, jak i działalności społecznej – mówi Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Mars Polska.

Federacja Polskich Banków Żywności to jedna z największych organizacji charytatywnych w Polsce, która działa już blisko 30 lat. Tworzą ją 32 Banki Żywności, działające na terenie całego kraju. Ich misją jest ratowanie żywności przed zmarnowaniem i przekazywanie jej osobom potrzebującym. Każdego roku pomoc trafia do ponad 1,5 mln osób. Mars Polska od lat współpracuje z Bankami Żywności, które w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie potrzebują jeszcze większego wsparcia.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Problemy społeczne

W 2030 roku zetki będą stanowić jedną trzecią globalnej siły roboczej. Ich odmienne od starszej generacji oczekiwania zmienią podejście firm

Wśród kluczowych kryteriów, którymi przedstawiciele pokolenia Z kierują się przy wyborze pracodawcy, są: atrakcyjne wynagrodzenie, atmosfera w firmie i zachowanie równowagi między życiem zawodowym i prywatnym. Trzy czwarte managerów nie jest zadowolonych z młodych absolwentów szkół wyższych, wskazując na ich słabą motywację, brak profesjonalizmu i niskie umiejętności organizacyjne. Analitycy rynku pracy podnoszą, że aby przyciągnąć do siebie młode talenty i utrzymać je w strukturach firmy, pracodawcy muszą wprowadzić szereg zmian, szczególnie w zakresie kultury organizacyjnej.

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.