Banki Żywności ponownie wyróżniły Mars tytułem „Partnera na każdy czas”

Mars Polska od lat aktywnie wspiera Federację Polskich Banków Żywności. W samym tylko 2022 roku firma przekazała ponad 1,2 mln sztuk słodkich przekąsek (produktów czekoladowych, cukierków, bezcukrowych gum do żucia oraz lodów) odpowiadając na potrzeby podopiecznych organizacji, w tym zwiększone zapotrzebowanie na żywność. Produkty trafiły do podopiecznych Banków Żywności w tym trudnym dla nich czasie. Gest ten, jak również wieloletnia współpraca, zostały docenione przez Federację Polskich Banków Żywności, która po raz kolejny przyznała firmie tytuł "Partnera na każdy czas".
W Polsce coraz więcej ludzi boryka się z wyzwaniami ekonomicznymi. Wiele osób nie może sobie pozwolić na zakup nawet podstawowych produktów, takich jak żywność. Mars od lat wspiera swojego wieloletniego partnera, jedną z największych organizacji charytatywnych w Polsce – Federację Polskich Banków Żywności. W 2022 roku w odpowiedzi na zwiększone zapotrzebowanie na pomoc żywieniową, firma dostarczyła organizacji ponad 1,2 mln sztuk energetycznych przekąsek marek ta Snickers, M&M’s, Twix, Maltesers czy Milky Way, bezcukrowych gum Orbit i Airwaves oraz lodów.
Nie moglibyśmy realizować naszej misji bez wsparcia partnerów takich jak Mars Polska. Działalność Banków Żywności to efekt zaangażowania firm i niezliczonej liczby ich pracowników, którzy pomagają nam w codziennej pracy. Pragnąc podziękować Mars za okazane wsparcie, po raz kolejny mam zaszczyt przyznać firmie tytuł „Partnera na każdy czas”, który jest wyróżnieniem dla przedsiębiorstw aktywnie zaangażowanych w niesienie pomocy – mówi Beata Ciepła, Prezeska Zarządu Federacji Polskich Banków Żywności.
Tytuł „Partnera na każdy czas” to nie tylko wspaniały dowód uznania, ale i motywacja do dalszych działań. Misją Mars Wrigley jest inspirowanie chwil codziennego szczęścia. Mam nadzieję, że przekazane przez nas produkty pomogły stworzyć takie właśnie małe, pełne uśmiechu momenty nawet w tych niełatwych czasach. Współpraca z Bankami Żywności to dla nas ważny element odpowiedzialnego podejścia do prowadzenia biznesu, zarówno w kwestii niemarnowania żywności, jak i działalności społecznej – mówi Beata Rożek, Dyrektorka ds. Korporacyjnych w Mars Polska.
Federacja Polskich Banków Żywności to jedna z największych organizacji charytatywnych w Polsce, która działa już blisko 30 lat. Tworzą ją 32 Banki Żywności, działające na terenie całego kraju. Ich misją jest ratowanie żywności przed zmarnowaniem i przekazywanie jej osobom potrzebującym. Każdego roku pomoc trafia do ponad 1,5 mln osób. Mars Polska od lat współpracuje z Bankami Żywności, które w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie potrzebują jeszcze większego wsparcia.

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Seriale

Marta Wierzbicka: Konsultantka scen medycznych na planie serialu uważa, że w realu potrafiłabym już zrobić cesarskie cięcie. To jest bardzo duży komplement
Aktorka przyznaje, że podczas pracy na planie serialu „Szpital św. Anny” przekonała się, że niektóre procedury medyczne nie są tak proste, jak może się wydawać. Ruchy lekarza muszą być bowiem niezwykle precyzyjne i dobrze przemyślane, bo mały błąd może kosztować ludzkie życie. Marta Wierzbicka zaznacza też, że wiele uczy się od obecnego podczas kręcenia zdjęć konsultanta i dzięki roli w tej produkcji potrafi już nie tylko zszyć ranę, ale także mogłaby zrobić cesarskie cięcie.
Sport
Coraz lepsze perspektywy dla branży fitness. Sieć Xtreme Fitness Gyms zapowiada rozwój również poza Polską

Ponad połowa Polaków deklaruje aktywność fizyczną co najmniej raz w tygodniu. Jak wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie BIG InfoMonitor, w 2025 roku 14 proc. osób planuje zwiększyć wydatki na siłownię, dietę oraz wizyty u specjalistów. W odpowiedzi na rosnące zainteresowanie sieci fitness dynamicznie rozwijają swoją działalność i dostosowują liczbę placówek do popytu. Xtreme Fitness Gyms zamierza do 2027 roku uruchomić 227 lokalizacji, w tym roku ma też powstać około 10 placówek Xtreme KiDS przeznaczonych dla dzieci. W planach jest również ekspansja zagraniczna.
Konsument
Klienci oczekują od salonów optycznych nie tylko profesjonalnych badań wzroku. Ważne jest także doradztwo w doborze oprawek

Coraz więcej osób w Polsce zmaga się z wadami wzroku. Świadczy o tym także rosnąca z roku na rok liczba skierowań do optometrystów, którzy profesjonalnie dobierają okulary lub soczewki korekcyjne. Klienci oczekują od salonów optycznych właściwej opieki konsumenckiej, kompetencji oraz indywidualnego potraktowania. Dlatego, aby wyróżnić się na rynku optycznym, sieć salonów optycznych OKKO, których właścicielem jest Medicover, stawia na połączenie kompleksowej opieki optometrycznej z doradztwem stylistów.