Be Diet Catering Ewy Chodakowskiej wspiera mamy
Ewa Chodakowska od początku swojej działalności regularnie angażuje się w akcje na rzecz kobiet. Teraz, wraz ze współtworzonym Be Diet Catering, postanowiła wesprzeć mamy, które znalazły się
w trudnej sytuacji. Część zysku ze sprzedaży boxów ze zdrowym jedzeniem podczas organizowanego Tygodnia Kobiet marka Be Diet Catering przekaże Fundacji Jestem MAMĄ.
Zdrowie kobiet na pierwszym miejscu
Be Diet Catering to zdrowy catering dietetyczny tworzony z myślą o kobietach. Diety projektowane są przez zespół dietetyczek klinicznych tak, aby odżywić odpowiednio kobiecy organizm. Marka na co dzień prowadzi też działania wspierające kobiety w budowaniu zdrowych nawyków żywieniowych. Teraz, w dniach 8-14 marca marka organizuje Tydzień Kobiet, w ramach którego zachęca do dbania
o siebie i… wspierania innych kobiet.
- Wiemy, jak wiele czasu Polki przeznaczają dla tych, którzy są dla nich najważniejsi, często jednocześnie zapominając o sobie. Wierzymy, że dostarczając kobietom zdrowe rozwiązanie w postaci diety pudełkowej stworzonej zgodnie z ich potrzebami, jesteśmy w stanie wesprzeć je w pokonywaniu codziennych wyzwań, trosce o własne zdrowie, a także w dbaniu o bliskich. – mówi Monika Nowicka
z Be Diet Catering.
To właśnie wspólna misja połączyła Be Diet Catering z Fundacją Jestem MAMĄ.
- Poza zachęceniem kobiet do zatroszczenia się o siebie chcemy zaangażować je do niesienia pomocy innym kobietom. Dlatego też zdecydowaliśmy się część zysku ze sprzedaży diet w ciągu Tygodnia Kobiet przekazać na rzecz Fundacji Jestem MAMĄ. – dodaje Monika Nowicka.
Zadbaj o siebie i pomagaj innym
W ramach akcji Be Diet Catering przekaże około 10% ze sprzedaży boxów w ramach Tygodnia Kobiet (8-14 marca) na wsparcie potrzebujących mam. W myśl akcji „Zadbaj o siebie i pomagaj” każdy, kto zamówi box ze zdrową dietą w tym okresie, przyczyni się do pomocy podopiecznym Fundacji Jestem MAMĄ.
- Robię wszystko, aby moje działania regularnie przechodziły w działania społeczne. Uważam, że dobrem należy się dzielić, stąd nasza inicjatywa. Fundacja Jestem MAMĄ powstała jako inspiracja dla kobiet, które stawiają czoła pięknemu i nierzadko trudnemu wyzwaniu, jakim jest wychowanie dzieci. Zdrowa i szczęśliwa mama to jej szczęśliwe dzieci i otoczenie, dlatego cieszę się, że wspólnie z Fundacją i Be Diet Catering możemy wesprzeć potrzebujące mamy. – mówi Ewa Chodakowska. – Zadbaj o siebie i jednocześnie pomagaj innym kobietom.
Celem Fundacji Jestem MAMĄ jest wspieranie kobiet w okresie macierzyństwa oraz niesienie kobietom pomocy psychologicznej, prawnej czy medycznej. Szczególny nacisk Fundacja kładzie na wspieranie kobiet w trudnej sytuacji życiowej, samotnie wychowujących dzieci, wracających na rynek pracy, borykających się z problemami zdrowotnymi i psychicznymi (m.in. „baby blues”). Środki zebrane
w ramach akcji będą przeznaczone na codzienne działania organizacji, w tym organizowanie szkoleń dla młodych mam i wsparcie w rozwiązywaniu ich problemów.
- Kobiety mają piękne serca, chętnie pomagają wszystkim dookoła, ale często zapominają o sobie. Dlatego to my dbamy o mamy. W tym roku będziemy w stanie wesprzeć jeszcze więcej kobiet dzięki nawiązaniu współpracy z Be Diet Catering. Nasza wspólna akcja pokazuje, że pomaganie jest prostsze, niż może się wydawać. - zaznacza Anna Wycisk, Prezes Fundacji Jestem MAMĄ.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.