Komunikaty PR

BELL DZIĘKUJE MEDYKOM

2020-05-08  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania docx ( 0.01 MB )

BELL Polska w ramach akcji #WdzięczniMedykom produkuje profesjonalne osłony twarzy i przekazuje je szpitalom

Czas pandemii to chwile, kiedy każde wsparcie i każda pomoc są na wagę złota. Jednak największego wsparcia potrzebują zwłaszcza Ci, bez których nie mielibyśmy sił zawalczyć o lepsze jutro i którzy codziennie narażają dla nas swoje zdrowie i życie – mówi właściciel firmy Bell, Krzysztof Pałyska.

Dołączając do podziękowań dla codziennych bohaterów – pracowników służby zdrowia, Bell Polska, polski producent kosmetyków kolorowych, uruchomił produkcję specjalnych osłon ochronnych twarzy. 

Zdajemy sobie sprawę, że obecny czas to potężne wyzwanie i sprawdzian dla nas wszystkich. Nie zdamy go, jeśli nie będziemy wsparciem dla siebie nawzajem. Wiemy jak ogromne jest zapotrzebowanie na sprzęt ochronny, dlatego jako polski producent czujemy się w obowiązku wspierać rodzime placówki zdrowia i uruchomiliśmy produkcję profesjonalnych osłon twarzy, zmniejszających ryzyko zarażenia się wirusem. Przekazujemy je pierwszej linii ognia, czyli lekarzom oraz personelowi medycznemu - dodaje Krzysztof Pałyska.

Osłony twarzy sprawdzają się doskonale, stanowią szczelną tarczę ochronną, są lekkie i wygodne w noszeniu, można je poddać bezpiecznej dezynfekcji i użytkować wiele razy. 

Firma Bell Polska nieodpłatnie przekazała już ponad 50 000 szt. osłon twarzy do 60 szpitali i placówek medycznych, kolejne partie dla medyków są już w drodze więc niebawem zostaną dostarczone.

W odpowiedzi na liczne zapytania konsumentek i na ich prośbę, Bell uruchomił również możliwość dołączenia do akcji. W ich sklepie internetowym jest możliwość nabycia osłon twarzy w bardzo korzystnej cenie, a każda zakupiona osłona to dodatkowa przekazana najbardziej potrzebującym.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.