Komunikaty PR

Błyskawiczna reakcja Super-Pharm

2020-04-21  |  09:17
Biuro prasowe

Zgodnie z nowymi przepisami obowiązującymi od czwartku 16 kwietnia 2020 roku do odwołania – wszyscy obywatele mają nakaz osłaniania twarzy oraz nosa po wyjściu z domu. 

W Dzienniku Ustaw z dnia 15 kwietnia 2020 roku pod pozycją 673 ogłoszono przepisy o obowiązku zakrywania ust i nosa w miejscach ogólnodostępnych. Super-Pharm, będąc marką odpowiedzialną – natychmiast zareagowała na ustalone obostrzenia i zorganizowała wysyłkę materiałów ochronnych dla swoich pracowników i ich rodzin. Zestaw składający się z maseczek wielorazowego użytku i żelu antybakteryjnego otrzymało ponad 200 pracowników pracujących w domach. Maseczki można prać, zatem po odświeżeniu są do wielokrotnego użytku.

Super-Pharm pamięta również o pracownikach placówek stacjonarnych. W trosce o ich bezpieczeństwo we wszystkich punktach sprzedaży został wdrożony szereg działań profilaktycznych, które mają wykluczyć potencjalne ryzyko pojawienia się wirusa. Są to między innymi: zabezpieczenie stanowisk kasowych osłoną z plexi, która minimalizuje kontakt klienta i pracownika oraz zapewnienie pracownikom drogerii i aptek stacjonarnych masek i rękawiczek.

W trosce o bezpieczeństwo klientów i pracowników postanowiliśmy szybko zareagować na wprowadzone obostrzenia. Zdrowie ludzkie jest dla nas najważniejsze. Staramy się działać tak, aby jak najwięcej osób czuło się zaopiekowanych. Wierzymy, że przestrzeganie zasad, a w tym używanie akcesoriów ochronnych – pozwoli nam szybciej powrócić do normalności – mówi Adam Kołodziejczyk, Prezes Zarządu Super-Pharm.

Super-Pharm wspiera również klientów. Uruchomiona została darmowa dostawa dla wszystkich zamówień́. Niezależnie od kwoty i miejsca dostawy, wszystkie zakupy są dostarczane do klientów kurierem, bez obciążania ich kosztami wysyłki oraz z zachowaniem wszystkich procedur bezpieczeństwa.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku Biuro prasowe
2025-02-05 | 06:00

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Wady refrakcji, takie jak krótkowzroczność, astygmatyzm czy starczowzroczność, można skutecznie i trwale skorygować. Najwięcej obaw pacjentów dotyczących tych
Zdrowie Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
2025-01-15 | 14:00

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Jednym z Twoich postanowień na nowy rok jest to, aby bardziej o siebie zadbać? Nic prostszego! Dzięki wysokiej jakości suplementom diety nie będziesz musiała podejmować
Zdrowie Filary pielęgnacji skóry atopowej
2024-12-30 | 09:00

Filary pielęgnacji skóry atopowej

Atopowe Zapalenie Skóry jest przewlekłą chorobą cywilizacyjną. Do jej objawów należą przesuszenie skóry, zaczerwienienie, podrażnienie i dotkliwy świąd, które

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Teatr

Żywienie

Nawet 35 proc. Polaków może się zmagać z insulinoopornością. Sygnałami alarmowymi są nagły wzrost wagi ciała, senność i napady głodu

Insulinooporność, czyli zmniejszona wrażliwość tkanek na działanie insuliny, prowadzi do zaburzeń gospodarki hormonalnej. Zmusza bowiem trzustkę do zwiększonego wydzielania insuliny, a to pobudza apetyt i sprzyja tyciu. To zaburzenie metaboliczne może mieć daleko idące konsekwencje dla zdrowia, między innymi prowadzić do rozwoju cukrzycy typu 2 i chorób układu krążenia. Na jej rozwój wpływa wiele czynników, w tym: nieprawidłowe odżywianie, przewlekły stres, zaburzenia snu i uwarunkowania genetyczne.

Gwiazdy

Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana

Prezenterka zaznacza, że krótkie wiadomości tekstowe, kilkusekundowe filmiki, emotikony czy reakcje w mediach społecznościowych nie dość, że nie są w stanie zastąpić rozmowy twarzą w twarz, to jeszcze mogą być źródłem konfliktów i nieporozumień. Zdaniem Anny Dec wiele osób odbiera wiadomości przez pryzmat własnych kompleksów i emocji, co sprawia, że nawet neutralne komunikaty mogą być źle zrozumiane. Dlatego też ważne sprawy trzeba załatwiać nie przez ekran telefonu, ale podczas spotkania w realnym świecie, bo ono ma największą wartość.