Cersanit pomaga szpitalom w walce z koronawirusem
Do pomocy w walce z koronawirusem zaangażowała się marka Cersanit, przekazując szpitalom najpotrzebniejsze środki ochrony. Do kilkunastu placówek medycznych w okolicy Kielc, Opoczna i Krasnegostawu trafiły maseczki ochronne, płyny dezynfekujące, a także wyposażenie do łazienek – w tym m.in. umywalki i płytki.
Produkty Cersanit dla szpitali
W ramach wsparcia pracowników służby medycznej za pracę na rzecz pacjentów, marka Cersanit przekazała środki ochrony osobistej, a także wyposażenie łazienek do kilkunastu szpitali w okolicach Kielc, Opoczna i Krasnegostawu. Maseczki ochronne oraz płyny do dezynfekcji trafiły m.in. do placówek Świętokrzyskiego Centrum Onkologii, Wojewódzkiego Szpitalu Zespolonego w Kielcach, Zespołu Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego w Chełmie oraz Szpitala w Starachowicach.
Do placówek w Opocznie i okolicach w tym do Szpitala Powiatowego im. Edmunda Biernackiego trafiły również nowe umywalki, kompakty wc wraz z deskami toaletowymi oraz płytki ścienne i podłogowe.
Zaangażowanie marki Cersanit pomoże szpitalom działać w sposób bezpieczny zarówno dla pacjentów, jak i pracowników. Marka cały czas prowadzi rozmowy z przedstawicielami placówek medycznych, które potrzebują wsparcia.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.