Charytatywna akcja Fundacji Pomagamy Potrzebującym

Paweł Cholewa
X-MediaGroup
ul. Strusia
05-500 Piaseczno
b2b|x-mediagroup.com| |b2b|x-mediagroup.com
+48 22 118 42 30
www.x-mediagroup.com
Na zakażenie koronawirusem narażone są coraz młodsze osoby, najbardziej narażeni są seniorzy
i osoby chore.
Występujemy do nich z ofertą nieodpłatnej pomocy - mówi Paweł Cholewa, Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym
z siedzibą w Piasecznie.
- Nie trzeba wychodzić z domu, wystarczy zrobić listę zakupów i do nas napisać lub zadzwonić.
Szczegóły akcji:
1. Osoby potrzebujące z całego kraju mogą dzwonić do fundacji pod numer (22)118-42-30
lub wchodząc na http://www.pomagamypotrzebujacym.org i w zakładkę „Koronawirus”
2. Fundacja przyjmuje listę zakupów i ustala formę płatności (przelewem lub przy odbiorze).
3. Fundacja dokonuje zakupów i zapewnia dostawę na adres podany przez zgłaszającego.
4. W przypadku płatności przy odbiorze, możliwa jest płatność kartą a także smartphonem.
5. Zakupy dostarczane są z zachowaniem bezpieczeństwa epidemiologicznego.
Więcej informacji:
Paweł Cholewa - Prezes Fundacji Pomagamy Potrzebującym,
tel. (22) 118-42-30
e-mail: kontakt@pomagamypotrzebujacym.org
www.pomagamypotrzebujacym.org

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.