CUK i ERGO Hestia z SUPERofertą na życie
Życie i zdrowie są dla nas wszystkich najcenniejsze. Dbamy o naszą kondycję, zdrowo się odżywiamy, regularnie odwiedzamy lekarza. Nie na wszystko mamy jednak wpływ, warto więc mieć dodatkową ochronę w postaci ubezpieczenia, która wesprze nas w trudnej sytuacji.
O nasze zdrowie i życie troszczymy się wszyscy, jednak nie możemy przewidzieć każdej sytuacji. Najlepszym przykładem jest pandemia, której skali rozprzestrzeniania się nie sposób w tym momencie oszacować. W związku z wyjątkową sytuacją nie zawsze możemy liczyć na szybką pomoc służb medycznych i bezproblemowy dostęp do lekarza. Warto zatem pomyśleć o dodatkowym ubezpieczeniu. Multiagencja CUK Ubezpieczenia we współpracy z towarzystwem ubezpieczeniowym ERGO Hestia przygotowała specjalną ofertę ubezpiecznia na życie. Na uwagę zasługuje nie tylko atrakcyjna cena ubezpieczenia na życie, ale także zakres ochrony.
- „Polisa na życie przygotowana przez Ergo Hestię jest atrakcyjna pod wieloma względami. Po pierwsze cena. Miesięczna opłata rozpoczyna się już od 30 zł przy szerokim zakresie ubezpieczenia. Niezależnie od tego, czy nagła choroba zdarzy się w Polsce, czy zagranicą ubezpieczenia działa. Po drugie minimum formalności. Wystarczy odpowiedzieć na 4 proste pytania z formularza. Nie trzeba czekać na potwierdzenie ubezpieczenia, klient otrzymuje certyfikat od ręki. Trzecim argumentem przemawiającym za zakupem ubezpieczenia jest możliwość wybrania z aż 27 wariantów ubezpieczenia w zależności od etapu życia klienta. Dodatkowo, pakiet można rozszerzyć o opcje MediPlan, który zapewnia niezbędną pomoc specjalistów po nieszczęśliwym wypadku, w ramach jednego zdarzenia można wykorzystać nawet 15 wizyt lekarskich. Pakiet uwzględnia także badania laboratoryjne, radiologiczne i zabiegi ambulatoryjne. Drugą opcją jest Medical Assistance, który dodatkowo obejmuje transport medyczny czy dostawę leków prosto do domu. Biorąc pod uwagę stosunek ceny do zakresu ubezpieczenia, oferta przygotowana przez Ergo Hestię jest niezwykle korzystna” – podsumowuje Maciej Kuczwalski, ekspert multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Wszystkie oferty są dostępne od 1 do 30 kwietnia w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.