CUK Ubezpieczenia razem z PZU ubezpiecza rowerzystów
Rowery to coraz popularniejszy sposób poruszana się. Jest nie tylko ekologiczny, ale też tani i służy naszemu zdrowiu. Codzienne przejażdżki rowerowe to dla coraz większej grupy osób forma spędzanie wolnego czasu na świeżym powietrzu. Aby jazda rowerem była bezpieczna warto zaopatrzyć się w niezbędny sprzęt oraz ubezpieczenie zwłaszcza, że w maju PZU przygotowało specjalną ofertę dla rowerzystów, w której ceny ubezpieczenia zaczynają się już od 54 zł rocznie.
Ekologiczne trendy, troska o środowisko, ale też chęć oszczędzenia czasu i pieniędzy. To najczęstsze powody, dla których Polacy coraz chętniej zamieniają cztery kółka na dwa. Zwłaszcza w dużych miastach, gdzie dojazd do pracy w porannych godzinach szczytu bywa problematyczny, a rower jest doskonałą alternatywą dla samochodu czy komunikacji miejskiej. Przejażdżki rowerowe są również niesamowitą frajdą dla dzieci. Zawsze jednak należy pamiętać o sprawdzeniu sprzętu, zwłaszcza gdy dopiero rozpoczynamy sezon rowerowy. Obowiązkowo powinniśmy zaopatrzyć się w kaski, ochraniacze, ale też warto pomyśleć o specjalnym ubezpieczeniu dedykowanym rowerzystom.
- „Polisa ubezpieczenia roweru przygotowana przez PZU obejmuje NNW, które gwarantuje wypłatę świadczenia z tytułu śmierci oraz trwałego uszczerbku na zdrowiu. Poza tym zapewnia zwrot kosztów leczenia. Stanowi więc kompleksową pomoc w powrocie do zdrowia po ewentualnym nieszczęśliwym wypadku. W polisie PZU znajduje się również casco roweru, które obejmuje nie tylko jednoślad, ale też jego dodatkowe elementy. Co ważne, ubezpieczenie możemy wykupić zarówno na nowy rower jak i używany. Warto zauważyć, że nie wszystkie ubezpieczenia roweru uwzględniają jego kradzież. Pakiet od PZU daje jednak taką możliwość. Możemy rozszerzyć polisę również o ubezpieczenie OC, które pokryje koszty za wyrządzone szkody przez rowerzystę” – zachęca Anna Pawłowska-Kruzińska, dyrektor marketingu w multiagencji CUK Ubezpieczenia.
Oferta dostępna jest od 1 do 31 maja w placówkach CUK Ubezpieczenia oraz na stronie www.cuk.pl. Ponadto multiagencja CUK prowadzi Akcję Partnerską, dzięki której przy zakupie polisy w: Generali, Proama i TUZ, uzyskamy dodatkowe 800 punktów PAYBACK. Akcja trwa przez cały drugi kwartał, a szczegóły można znaleźć na stronie multiagencji CUK.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Uroda
M. Klajda (Miss Polonia 2024): Medycyna estetyczna to forma leczenia kompleksów. Każdy powinien sam zadecydować o ingerencji w swój wygląd
Choć medycyna estetyczna jest branżą bardzo atrakcyjną i perspektywiczną, to jednak taka ścieżka kariery nie była dla Miss Polski 2024 idealnym rozwiązaniem. Nie zdecydowała się rozwijać w tym właśnie kierunku, ale śledzi rozwój tej dziedziny. Maja Klajda nie krytykuje, ani też nie chwali tych, którzy decydują się na poszczególne zabiegi. Jej zdaniem, to indywidualna sprawa, zachęca jednak do podejmowania mądrych decyzji.
Konsument
Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie
Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.
Ochrona środowiska
Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat
Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.