Czerwiec pełny atrakcji w koncepcie Beauty Hall w Elektrowni Powiśle
Trwają przygotowania do sezonu wakacyjnego. Czerwiec to miesiąc, w którym warto czerpać słoneczną witaminę D i odprężyć się po intensywnym półroczu. Z propozycją odprężających zajęć ruchowych i inspirujących warsztatów przychodzi Beauty Hall w Elektrowni Powiśle. Joga z Mayą Randai czy Kingą Drewą, znaną jako "Facetka od jogi", zajęcia stretchingu oraz spotkanie w męskim gronie ze Stylemanem Ireneuszem Korzeniowskim to tylko namiastka atrakcji, jakie czekają na mieszkańców Warszawy i turystów przez cały miesiąc.
Jest mnóstwo sposobów, aby naładować się dobrą energią. Jednym z nich jest ruch, który poprawia sprawność, wytrzymałość i elastyczność ciała, a także kojąco wpływa na zdrowie psychiczne. Na zajęcia ruchowe i pełne inspiracji warsztaty zaprasza Beauty Hall. We wpływającej na zmysły przestrzeni architektonicznej warszawskiej Elektrowni Powiśle przez cały czerwiec organizowane będą zajęcia jogi, stretchingu i oddechu.
7 czerwca o godz. 18:30 Maya Randai poprowadzi łagodną vinyasę, czyli płynne sekwencje ruchowo-oddechowe. Na miłośników jogi 25 czerwca czeka dzień relaksu, praktyki uważności i skupienia w asanach. Tego dnia przypada Dzień Jogi, w ramach którego – w kameralnym gronie – uczestnicy będą mogli wziąć udział w trzech sesjach treningowych. Każdą z nich poprowadzą doświadczone instruktorki: Natalia Zięba, która łagodnie rozbudzi ciała uczestników praktyką ruchu intuicyjnego i rozgrzewających ćwiczeń oddechowych; Kinga Drewa, która przeprowadzi ich przez dynamiczną, pełną energii praktykę oraz Kasia Klimaczewska, która połączy Yin Jogę i Nidrę.
13, 20 oraz 27 czerwca o godzinie 19:00 odbędą się bezpłatne zajęcia stretchingu. Podczas rozciągającego treningu każdy będzie mógł poprawić zwinność i siłę mięśni pod okiem mistrzyń gimnastyki artystycznej. W zależności od pogody, zajęcia są planowane na tarasie Lumen lub w Lofcie Beauty Hall. 21 czerwca odbędzie się natomiast kameralne spotkanie z cyklu HOLISTICA & Friends x KAP, złożone z dwóch treningów: mobilnego Holistic Flow z Holistic Personal Trainer oraz Kundalini Activation Proces z Agnes Wielgosz. Warsztaty zwieńczy wegetariańska kolacja.
Nie zabraknie również atrakcji dla mężczyzn. 15 czerwca odbędzie się Men's Chillout z Warszawską Izbą Lordów. Podczas inspirującego spotkania w męskim gronie panowie będą degustować whisky i cygara oraz dzielić się wiedzą i doświadczeniem w trakcie wspólnych rozmów. Jakub Fijewski opowie o inwestowaniu w dzieła sztuki, a Ireneusz Korzeniowski – znany jako Styleman, podzieli się pasją nie tylko do mody, lecz przede wszystkim do motoryzacji – na przykładzie swojej wyprawy motocyklowej po USA.
Dopełnieniem czerwcowych aktywności będą urodziny Beauty Hall, skupiającego kompleksową ofertę salonów piękności, SPA i wellness. W ramach wydarzenia w dniach 24-25 czerwca przewidziano szereg atrakcji, a wśród nich: warsztaty dla ciała, ducha i umysłu, zajęcia ruchowe, makijaże festiwalowe, modelowanie włosów czy konsultacje kosmetyczne.
Na udział w poszczególnych aktywnościach obowiązują zapisy. Do dyspozycji chętnych uczestników pozostaje recepcja Beauty Hall: recepcja.bh@elektrowniapowisle.com, tel. 22 128 56 01.
O Elektrowni Powiśle
Zlokalizowana w sercu Warszawy Elektrownia Powiśle łączy ponad 100-letnią historię i zabytkową architekturę z nowoczesnością, tworząc niezwykły charakter tego miejsca. W zrewitalizowanych wnętrzach dawnej Elektrowni swoją przestrzeń znalazło ponad 90 polskich i zagranicznych marek, liczne restauracje serwujące kuchnie z różnych zakątków świata oraz pierwsza w Polsce strefa piękna – Beauty Hall, w której można skorzystać z usług kosmetycznych na najwyższej jakości. Przestrzeń Elektrowni Powiśle to także 90 apartamentów na wynajem, 3 budynki biurowe oraz hotel butikowy, sieci Barceló. Elektrownia Powiśle tętni życiem każdego dnia, a jej niepowtarzalny charakter oraz liczne wydarzenia artystyczne, kulturalne czy modowe sprawiają, że jest to miejsce, do którego chce się wracać.
Strefa piękna Beauty Hall to innowacyjny koncept na mapie Warszawy, który uzupełnia funkcjonalność Elektrowni Powiśle i oferuje komfort płynący z holistycznej kosmetyki. Na powierzchni 1500 mkw. dostępnych jest ponad 450 usług beauty i wellness zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W Beauty Hall skupionych jest 8 salonów: Let's Beauty, Nail & Beauty Bar, Lycon, Balance & Beauty by Marta Bem, Warszawska Izba Lordów, Beauty Skin, Alba 1913 oraz Duda Hair Design.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.