„Daj Włos!” w CH Focus
Czasem wystarczy mały gest, by wspomóc potrzebującą osobę – to przesłanie towarzyszące programowi „Daj Włos!”, który wkrótce zawita do bydgoskiego CH Focus. W ramach tej akcji, 22 maja br., centrum handlowe uruchomi specjalną strefę fryzjerską, w której mieszkańcy będą mogli bezpłatnie skorzystać z profesjonalnego strzyżenia w szczytnym celu. Włosy zebrane podczas wydarzenia posłużą do wykonania peruk dla kobiet w trakcie chemioterapii.
Pomysłodawcą i realizatorem programu „Daj Włos!” jest Fundacja Rak'n’Roll, która już od 12 lat zmienia schematy myślenia o chorobie nowotworowej i działa na rzecz poprawy jakości życia osób dotkniętych chorobą nowotworową. Dzięki idei Rak’n’Roll kobiety zmagające się z rakiem, zaczęły walczyć o swoją kobiecość w chorobie i o to, aby świadomiej leczyć się. „Daj Włos!” to jeden z programów wspierających je w drodze do zdrowia podczas leczenia chemioterapią. Dzięki niemu kobiety, które straciły swoje włosy w wyniku leczenia onkologicznego, mogą bezpłatnie otrzymać piękne peruki. W program zaangażowane są salony fryzjerskie, które wykonują profesjonalne strzyżenie osób chętnych oddać swoje włosy na szczytny cel.
W tę społeczną inicjatywę włączyło się również CH Focus. W sobotę, 22 maja w bydgoskim centrum pojawi się strefa „Daj Włos!”, w której wszyscy mieszkańcy miasta i okolic, bez względu na wiek i płeć, będą mogli pomóc kobietom chorującym na raka. Każdy, kto zdecyduje się oddać „włos” w strefie fryzjerskiej, otrzyma darmowe profesjonalne cięcie. Dodatkowo, wszyscy uczestnicy wydarzenia otrzymają pamiątkowe zdjęcia w nowej fryzurze.
Warunkiem udziału w akcji jest posiadanie włosów, które spełniają kryteria pozwalające na wykonanie peruki – czyli minimum 25 cm długości do ścięcia, a także włosy nie powinny być rozjaśniane, farbowane henną oraz nie mogą być po zabiegach ingerujących w strukturę włosa.
– Z przyjemnością kolejny raz wspieramy szczytną inicjatywę Fundacji Rak’n’Roll. „Daj Włos!” to wyjątkowy i szlachetny program, wymagający szczególnego zaangażowania ze strony naszych mieszkańców. Każdy podarowany włos w ramach inicjatywy to szansa dla kogoś na poprawę jego samopoczucia i samooceny, a także na odzyskanie wiary i siły potrzebnej do przejścia przez chorobę nowotworową. Zdrowy i atrakcyjny wygląd to ogromna motywacja dla kobiet po chemioterapii i szansa na szybszy powrót do normalności. Wierzymy, że tym pięknym gestem bydgoszczanie podzielą się z osobami, które na to niezwykle liczą - mówi Gregory Pertus, dyrektor CH Focus w Bydgoszczy.
W trosce o zdrowie i bezpieczeństwo klientów oraz organizatorów, na czas trwania akcji wprowadzone zostaną szczególne zasady ostrożności związane z pandemią koronawirusa. U osób zgłaszających się do strefy cięcia włosów przeprowadzony będzie pomiar temperatury ciała, z kolei u personelu i fryzjerów wykonane zostaną testy przesiewowe. Zapewnione zostaną środki dezynfekcji i ochrony osobistej, a także zachowana będzie odpowiednia odległość pomiędzy stanowiskami oraz stała dezynfekcja całego sprzętu wraz z ozonowaniem produktów wielorazowego użytku.
Wydarzenie odbędzie się 22 maja br. w godzinach otwarcia centrum handlowego. Szczegółowe informacje na temat akcji oraz oferty CH Focus można znaleźć na stronie www.focusbydgoszcz.pl.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.