Komunikaty PR

Dieta pudełkowa od marki Body Chief w wybranych sklepach Lidl Polska

2024-02-09  |  10:50
Biuro prasowe

Lidl Polska rozpoczął testy nowego konceptu. W wybranych sklepach sieci dostępny będzie catering dietetyczny od Body Chief – jednej z najpopularniejszych marek tego typu w Polsce. Świeżo przygotowane „pudełka” będą dostarczane bezpośrednio do sklepów w Warszawie, Poznaniu oraz Swarzędzu.

Diety pudełkowe nieustannie zyskują na popularności. Możliwość zakupu gotowych dań z  policzonymi składnikami odżywczymi oraz kaloriami sprawia, że zyskujemy czas, który musielibyśmy poświęcić na przygotowanie potraw. To także dobry sposób na zbilansowaną dietę i motywator dla osób dbających o zdrowie i figurę.

Bacznie przyglądamy się trendom i tematyce zdrowego odżywiania. Rozwijamy ofertę, biorąc pod uwagę oczekiwania klientów. W sieci dostępny jest szeroki wybór produktów convenience. Współpraca z marką Body Chief pozwoli na dotarcie do nowych odbiorców, ale także zwiększy atrakcyjność oferty gotowych do spożycia dań oraz będzie promocją zdrowego stylu życiamówi Aleksandra Robaszkiewicz, Head of Corporate of Communications and CSR w Lidl Polska.

Współpraca polega na codziennych dostawach świeżych dań do wybranych sklepów Lidl Polska w Warszawie, Poznaniu i Swarzędzu. Marka Body Chief zadbała o to, by klienci mogli skomponować zestaw dietetycznych dań na cały dzień lub wybrać pojedyncze posiłki. Atrakcyjne, codziennie zmieniające się menu to koncept doskonale znany w kategorii cateringu dietetycznego, lecz jest zdecydowanie nowością dla wielu konsumentów na co dzień korzystających z oferty dań kategorii convenience – mówi Wojciech Bławat, Dyrektor Operacyjny Body Chief.

W wybranych sklepach Lidl Polska dostępny będzie bogaty wybór posiłków Body Chief, które dostarczają klientom różnorodne doznania kulinarne na każdy moment dnia. Posiłki zostały podzielone na kategorie i obejmują: śniadania, II śniadania, obiady, kolacje i desery. Dzięki temu konsumenci dostosują zakupy do indywidualnych potrzeb i upodobań. W ofercie sieci znajdą się takie smakołyki jak: rillettes z łososiem, kaparami i zielonym ogórkiem; kanapka z pastą z  kurczaka i ogórkiem kiszonym czy wegańskie curry z ciecierzycą, fasolką szparagową i  ryżem basmati. Niezależnie od tego, czy potrzeba dotyczy pełnowartościowego śniadania, sycącego obiadu, lekkiej kolacji czy apetycznej przekąski na wynos, oferta spełni oczekiwania klientów.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.