Komunikaty PR

Dlaczego warto wybierać gabinety i salony ozonowane?

2020-10-26  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania png ( 0.04 MB )

 

Sterylność i najwyższe zasady bezpieczeństwa to podstawy, jakimi powinien kierować się każdy profesjonalny gabinet czy klinika medycyny estetycznej. W dobie ostatnich wydarzeń uświadomiliśmy to sobie ze zdwojoną silą. Jak osiągnąć najlepsze standardy dezynfekcji i zapewnić bezpieczeństwo zarówno pracownikom gabinetu, jak i pacjentom? Odpowiedzią jest ozonowanie! Jakie są jego zalety i jaki sprzęt wybrać? Wyjaśniamy! 

Ozonowanie – skuteczna i naturalna dezynfekcja 

Ozon z uwagi na swoje utleniające właściwości jest jednym z najskuteczniejszych, naturalnych środków dezynfekujących. Świetnie sprawdza się w usuwaniu wirusów, kurzu, roztoczy i bakterii oraz niwelowaniu nieprzyjemnych zapachów. Co niezwykle ważne dla alergików, sam proces, nie wywołuje podrażnień skóry, w odróżnieniu od dezynfekcji chlorem. Dlatego ozonowanie jest tak chętnie wybierane w coraz większej liczbie gabinetów. Co więcej, ostatnimi czasy jest absolutną koniecznością!

Efektywnie i bezpiecznie

Pamiętajmy, że aby zapewnić najwyższe standardy higieny, warto postawić na renomowany sprzęt. Tego typu rozwiązania oferuje znana na rynku medycznym oraz kosmetologicznym firma Biotec, która wychodząc naprzeciw zapotrzebowaniu rynkowemu, postanowiła także zwrócić uwagę na konieczność zachowania szczególnego bezpieczeństwa w gabinetach.  – Włączyliśmy do swojej oferty urządzenie CombO3, które służy do efektywnej dezynfekcji gabinetów na zasadzie ozonowania powietrza, co zwiększa bezpieczeństwo pracy. Ta technologia jest już dostępna w Polsce od lipca bieżącego roku – mówi Mirko Esatti, Export Manager Biotec Italia. Ozonowanie to szybkie i wygodne rozwiązanie na dezynfekcję nawet dużych pomieszczeń, służy szczególnie lekarzom medycyny estetycznej i kosmetologom, ale coraz częściej znajduje także zastosowanie w innych sektorach gospodarki (biurach, żłobkach, przedszkolach, sklepach, hotelach, gastronomii itd.). 

Korzyści dla pacjenta i dla gabinetu 

Zadbanie o właściwą dezynfekcję ma znaczenie zarówno dla pracowników placówki medycznej, jak i gabinetu (aby nie dochodziło do przenoszenia się chorobotwórczych drobnoustrojów oraz, aby minimalizować ryzyko zakażeń w miejscu pracy) oraz oczywiście dla pacjentów, którzy zwracają szczególna uwagę na zachowanie higieny.  – Zdecydowałam się na ozonowanie za pomocą CombO3 w trosce o bezpieczeństwo nasze i oczywiście klientek salonu, aby móc zapewnić nam wszystkim najlepsze warunki i jakość oferowanych usług. Szybkość dezynfekcji, łatwość użycia i konserwacji oraz bezpieczeństwo, które daje nam wykorzystanie tego sprzętu, utwierdza mnie w przekonaniu, że ozonowanie zostanie już na stałe w naszych protokołach sanitarnych – mówi kosmetolog Edyta Furowicz z Centrum Kosmetologii Estetycznej Edyta Furowicz w Wieruszowie.

Innowacyjne rozwiązania w ochronie zdrowia pacjentów stały się coraz częściej podstawą funkcjonowania klinik. – Zdajemy sobie sprawę, jak ważne w obecnym czasie jest zachowanie wszystkich możliwych środków ostrożności. Klinika to miejsce, w którym przywiązujemy szczególną uwagę do utrzymania najwyższego poziomu higieny, dlatego zdecydowaliśmy się wprowadzić ozonowanie za pomocą CombO3. To system bezpieczeństwa, który jest certyfikowany względem protokołu włoskiego Ministerstwa Zdrowia: sterylizacji wnętrz oraz powierzchni z bakterii, wirusów i różnych form roztoczy. Dzięki CombO3 możemy przeprowadzać dezynfekcję, sterylizację oraz natlenienie powietrza jednocześnie – mówi Elżbieta Zimmermann, właścicielka Softly Clinic w Bydgoszczy.

Ozonowanie pomieszczeń staje się więc niezbędnym elementem funkcjonowania profesjonalnej placówki medycznej czy salonu. Warto więc wybierać świadomie te gabinety, które w swojej ofercie dbają o zachowanie bezpieczeństwa na najwyższym poziomie!

Wyłączny dystrybutor w Polsce: BIOTEC Lasers Polska sp. z o.o. sp. k.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.