Komunikaty PR

DonGURALesko zagra dla Rak’n’Roll Music

2020-04-10  |  10:00
Biuro prasowe

Raper i producent, dla wielu człowiek instytucja polskiej sceny hip-hopowej – DonGURALesko będzie kolejnym twórcą Rak’n’Roll Music. Wszystkie pieniądze zebrane przez niego na Facebooku wesprą pacjentów onkologicznych – osoby szczególnie narażone w trwającej pandemii koronawirusa. Do włączenia się w nowy ruch muzyczny raper zachęca też młodych adeptów hip-hopu.

Rak’n’Roll Music to ruch, w ramach którego artyści zakładają zbiórki pieniędzy na rzecz Fundacji Rak’n’Roll, a w podziękowaniu za wpłaty publikują nowe utwory. Jako pierwsza wyzwanie podjęła Margaret. Teraz brzmienia przechodzą w rap, a symboliczny czerwony mikrofon przejmuje DonGURALesko.

Do pomocy i zakładania własnych zbiórek raper zaprasza też innych reprezentantów polskiej sceny hip-hopowej: Robi mi się mega ciepło na serduchu, kiedy myślę, że w tak fajny sposób możemy razem pomóc osobom chorym na raka. Czas, żeby nasze rymy i bity poniosły Rak’n’Roll Music. Dlatego zapraszam wszystkich reprezentantów kultury hip hop do włączenia się w akcję. Mamy głos, więc zróbmy dzięki niemu coś dobrego –  zróbmy hałas! – komentuje Gural.

Rak’n’Roll Music żyje przede wszystkim w mediach społecznościowych – pomóc może każdy wpłacając pieniądze na już istniejącą zbiórkę DonGURALesko na Facebooku lub zakładając własną. Jak podkreślają przedstawiciele Rak’n’Roll, już od dwóch lat to właśnie suma drobnych wpłat przekazywanych codziennie za pomocą tej platformy stanowi jedną z podstaw finansowania działań pomocowych fundacji.

Osoby chore onkologicznie potrzebują dzisiaj naszego szczególnego wsparcia. Pandemia, która dotyka nas wszystkich, dla nich oznacza m.in. wstrzymanie diagnostyki i operacji, które „nie ratują życia”, brak aktualizacji list refundacyjnych, ale też codzienny stres. Sprawmy, że otrzymają potrzebne wsparcie i moc dobrej energii na te wyjątkowo trudne chwile. Pokażmy, że dobro można czynić nawet nie wychodząc z domu – zachęca do włączenia się w akcję Łukasz Kościuczuk z Fundacji Rak’n’Roll. Wygraj Życie!

Rak’n’Roll już od ponad 10 lat pomaga chorym na raka leczyć się godnie, żyć dobrze i z radością. W obliczu rozprzestrzeniania się koronawirusa z jeszcze większą intensywnością zapewnia wsparcie swoim dotychczasowym, ale i nowym podopiecznym. Fundacja dba, aby do nich oraz ich bliskich trafiały niezbędne środki ochrony osobistej, monitoruje sytuację i jej wpływ na indywidualne leczenie oraz zapewnia tak potrzebne wsparcie psychoonkologa w ramach tzw. dobrej rozmowy, czyli wydłużonego czasu rozmów ze specjalistą.

Rak’n’Roll Music to inicjatywa, której pomysłodawcą jest agencja kreatywna Saatchi & Saatchi IS. Działania realizowane są przy wsparciu komunikacyjnym MSL (PR) oraz Performics (paid digital) i Facebook Creative Shop. Partnerem odpowiedzialnym za koncepcję i realizację klipów jest Papaya Films.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.