Komunikaty PR

Dorzuć się do zbiórki na WOŚP i zasiądź za kółkiem superszybkiego Porsche

2021-01-27  |  09:30

Ruszyła czwarta już aukcja zorganizowana przez NEONET na rzecz tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fani motoryzacji w sportowym wydaniu będą zachwyceni. Tym razem zwycięzca licytacji spędzi dzień za kierownicą wyjątkowego Porsche 718 Cayman. To auto, które z pewnością zwróci uwagę niejednego przechodnia. Całość środków zebranych w ramach aukcji zostanie przekazana bezpośrednio na rzecz 29. Finału Orkiestry. 

Link do licytacji znajdziesz tutaj: allegro.pl/oferta/neonet-road-tour-porsche-718-cayman-10139685129

Osoba, która wylicytuje Road Tour sportowym autem będzie mogła na własnej skórze poczuć co znaczy sportowa elegancja w wydaniu moto. Na zwyciężczynię bądź zwycięzcę czeka całodniowa jazda Porsche 718 Cayman, która rozpocznie się i zakończy we Wrocławiu. Wstępem do tej wyjątkowej przygody będzie szkolenie z profesjonalnym kierowcą z Porsche Centrum Wrocław, które wspiera NEONET w organizacji tej inicjatywy.

– Zachęcamy do wzięcia udziału w aukcji wszystkich miłośników szybkich, luksusowych aut. Wspólnie zadbamy o to, aby Road Tour Porsche zapamiętany był przez zwycięzcę licytacji jako naprawdę wyjątkowa chwila. Gwarantuję, że jazda kultowym Porsche 718 Cayman dostarczy niezapomnianych wrażeń – komentuje Krzysztof Holek, Dyrektor Zarządzający Porsche Centrum Wrocław.

Podsumowaniem całej akcji będzie niepowtarzalna pamiątka w postaci profesjonalnego filmu wideo z Road Touru. Jest to bezpośrednie nawiązanie do zeszłorocznej odsłony akcji, gdzie propozycją od NEONET był dzień w Aston Martinie DBS: https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A 

Licytacja potrwa do 31 stycznia 2021 roku, do godziny 20:00. Zwycięzca aukcji będzie miał możliwość ustalenia daty skorzystania z nagrody do 30 września 2021. 

Sieć NEONET przygotowała na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cztery wyjątkowe licytacje z myślą o fanach e-sportu, sportów wodnych czy mody. Cechą wspólną wymienionych akcji jest to, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu – skąd wywodzi się marka NEONET – przy współpracy z miejscowymi organizacjami i firmami. 

–  Cieszymy się, że bezpośrednio działając na rzecz niezwykłej inicjatywy charytatywnej, pośrednio promujemy Wrocław. Wspólnymi siłami, przy wielkim wsparciu lokalnej społeczności, udało nam się zaplanować ciekawe atrakcje oraz wyjątkowe nagrody dla zwycięzców licytacji – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET. 

Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy. 

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE Biuro prasowe
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć
Zdrowie Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
2025-05-15 | 17:00

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo

Pod hasłem „choroby rzadkie” kryje się długa lista różnych i w większości uwarunkowanych genetycznie schorzeń. – Patrząc na te choroby zbiorczo, okazuje

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć

Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.

Konsument

Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.

Gwiazdy

Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.