Dorzuć się do zbiórki na WOŚP i zasiądź za kółkiem superszybkiego Porsche
Ruszyła czwarta już aukcja zorganizowana przez NEONET na rzecz tegorocznego finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. Fani motoryzacji w sportowym wydaniu będą zachwyceni. Tym razem zwycięzca licytacji spędzi dzień za kierownicą wyjątkowego Porsche 718 Cayman. To auto, które z pewnością zwróci uwagę niejednego przechodnia. Całość środków zebranych w ramach aukcji zostanie przekazana bezpośrednio na rzecz 29. Finału Orkiestry.
Link do licytacji znajdziesz tutaj: allegro.pl/oferta/neonet-road-tour-porsche-718-cayman-10139685129
Osoba, która wylicytuje Road Tour sportowym autem będzie mogła na własnej skórze poczuć co znaczy sportowa elegancja w wydaniu moto. Na zwyciężczynię bądź zwycięzcę czeka całodniowa jazda Porsche 718 Cayman, która rozpocznie się i zakończy we Wrocławiu. Wstępem do tej wyjątkowej przygody będzie szkolenie z profesjonalnym kierowcą z Porsche Centrum Wrocław, które wspiera NEONET w organizacji tej inicjatywy.
– Zachęcamy do wzięcia udziału w aukcji wszystkich miłośników szybkich, luksusowych aut. Wspólnie zadbamy o to, aby Road Tour Porsche zapamiętany był przez zwycięzcę licytacji jako naprawdę wyjątkowa chwila. Gwarantuję, że jazda kultowym Porsche 718 Cayman dostarczy niezapomnianych wrażeń – komentuje Krzysztof Holek, Dyrektor Zarządzający Porsche Centrum Wrocław.
Podsumowaniem całej akcji będzie niepowtarzalna pamiątka w postaci profesjonalnego filmu wideo z Road Touru. Jest to bezpośrednie nawiązanie do zeszłorocznej odsłony akcji, gdzie propozycją od NEONET był dzień w Aston Martinie DBS: https://www.youtube.com/watch?v=u6koTBop09A
Licytacja potrwa do 31 stycznia 2021 roku, do godziny 20:00. Zwycięzca aukcji będzie miał możliwość ustalenia daty skorzystania z nagrody do 30 września 2021.
Sieć NEONET przygotowała na rzecz tegorocznego Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy cztery wyjątkowe licytacje z myślą o fanach e-sportu, sportów wodnych czy mody. Cechą wspólną wymienionych akcji jest to, że wszystkie odbędą się we Wrocławiu – skąd wywodzi się marka NEONET – przy współpracy z miejscowymi organizacjami i firmami.
– Cieszymy się, że bezpośrednio działając na rzecz niezwykłej inicjatywy charytatywnej, pośrednio promujemy Wrocław. Wspólnymi siłami, przy wielkim wsparciu lokalnej społeczności, udało nam się zaplanować ciekawe atrakcje oraz wyjątkowe nagrody dla zwycięzców licytacji – podkreśla Mieszko Sibilski, rzecznik prasowy NEONET.
Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy działa nieprzerwanie od niemal trzydziestu lat i co roku, dzięki zaangażowaniu milionów Polaków, bije kolejne rekordy zbiórek na rzecz wsparcia polskiej służby zdrowia. W 2019 r. udało się zebrać ponad 186 mln złotych na zakup najnowocześniejszych urządzeń dla ratowania życia i zdrowia dzieci potrzebujących operacji. Hasłem tegorocznej edycji zbiórki jest „Finał z głową”. Fundacja WOŚP przekaże zgromadzone środki na zakup sprzętu dla laryngologii, otolaryngologii oraz diagnostyki głowy.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści
Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.
Problemy społeczne
Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.
Gwiazdy
Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.