Finalistki MasterChef Junior w akcji Maczfit dla podopiecznych Fundacji Herosi
Ewa Ziemiańska i Wiktoria Chmielewska – finalistki tegorocznej edycji słynnego programu kulinarnego dla najmłodszych – połączyły siły, by wspólnie przygotować słodkie upominki dla pacjentów przebywających w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie. A to wszystko w ramach akcji przygotowanej przez Maczfit z okazji Międzynarodowego Dnia Dziecka!
1 czerwca pacjenci przebywający w Klinice Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie zostali zaskoczeni kulinarną niespodzianką przygotowaną przez Ewę Ziemiańską i Wiktorię Chmielewską. Finalistki popularnego programu kulinarnego opracowały autorskie przepisy na zdrowe desery, które przygotowały razem z Maczfit dla dzieci przebywających w klinice.
Wyczarowałyśmy nie tylko słodkie i smaczne, ale przede wszystkim zdrowe desery, które wywołały uśmiech na twarzach dzieci przebywających w szpitalu. Moja propozycja to sernik mango z granatem i malinami, natomiast Ewa przygotowała malinowy sernik z nerkowców na daktylowym spodzie. To dla nas ogromna radość, ponieważ łączymy to, co kochamy z niesieniem dobra dla innych – mówi Wiktoria Chmielewska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
Udział w akcji charytatywnej to dla nas ogromna radość. Bardzo się cieszymy, że możemy zaskoczyć naszych rówieśników słodką niespodzianką, okazując im również wsparcie. Każdy z deserów został przygotowany z pasją i miłością – dodaje Ewa Ziemiańska, finalistka programu MasterChef Junior Polska.
To już kolejna tego typu inicjatywa zorganizowana przez markę Maczfit. Desery przygotowane przez Ewę Ziemiańską oraz Wiktorię Chmielewską pojawią się także wkrótce w menu Maczfit, gdzie będą dostępne dla klientów marki. Kulisy ich powstania można obejrzeć tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=PA3vk9V2lZw.
Jesteśmy wdzięczni za każdą inicjatywę, która umila czas naszym podopiecznym i przywołuje uśmiechy na ich twarzach – szczególnie w dniu ich święta. Mamy nadzieję, że wspólnie z Maczfit jeszcze niejednokrotnie zaskoczymy nasze dzielne dzieciaki smacznym podarunkiem – mówi Małgorzata Dutkiewicz, Prezes Fundacji Herosi, która od lat aktywnie wspiera pacjentów z Kliniki Onkologii i Chirurgii Onkologicznej Dzieci i Młodzieży Instytutu Matki i Dziecka w Warszawie.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.