Komunikaty PR

Firma Haier przekazała pralko – suszarki placówkom medycznym w Polsce

2020-04-21  |  08:00
Biuro prasowe

Firma Haier, w ramach wspierania walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, przekazała pralko-suszarki placówkom medycznym w Polsce.

Pralko-suszarki Haier Duo Dry trafiły już do Szpitala św. Anny w Piasecznie pod Warszawą, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Szpitala Powiatowego w Bolesławcu oraz 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie. Urządzenia pomogą w zachowaniu higieny na oddziałach służąc do prania maseczek wielorazowych, odzieży oraz tekstyliów szpitalnych.

„Przekazany sprzęt będzie wykorzystany dla wszystkich oddziałów szpitala, jest niezbędny do właściwego realizowania procedur zgodnie z wytycznymi epidemiologicznymi. Pralko-suszarki będą służyły przede wszystkim do prania asortymentu wielorazowego, służącego do utrzymania higieny szpitalnej” – powiedziała Ewelina Górska-Wojton, Kierownik przychodni w NZOZ Szpitala św. Anny w Piasecznie.

„Pralko-suszarka od Haier została zainstalowana w Zespołach Ratownictwa Medycznego. Możliwość wyprania odzieży po skończonym dyżurze daje nam ogromną ulgę. W obliczu obecnej sytuacji nie mamy dylematu co zrobić z ubraniem – czy prać w domu i narażać naszych bliskich, czy oddawać do pralni” – dodaje Kamil Barczyk, dyrektor Szpitala Powiatowego w Bolesławcu.

„Haier od samego początku swojej działalności, czyli od roku 1984, produkuje elektronikę użytkową oraz sprzęt AGD. Jedną z kluczowych zasad, którymi kieruje się w swojej działalności, jest to aby pozostawać blisko ludzi i ich bieżących problemów. W ostatnich tygodniach dewiza ta nabrała dla nas zupełnie nowego znaczenia. Wiemy, że szpitale znalazły się w szczególnie trudnej sytuacji, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć personel medyczny dostarczając nasze pralko-suszarki z dodatkowym systemem antybakteryjnym” – uzasadnia Marcin Majchrzak, General Manager w Haier Group Poland.

Korzystając z okazji Marcin Majchrzak zwraca się z apelem - „Higiena i związane z nią bezpieczeństwo, w czasach które znamy, jeszcze nigdy nie były tak ważne. Jako marka czujemy się zobligowani do niesienia pomocy i zachęcamy innych odpowiedzialnych przedsiębiorców, aby również dołączali się do akcji pomagania.”

 

Haier jest numerem 1 na świecie w produkcji sprzętu AGD.

 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.

Problemy społeczne

Dla większości Polaków praca to obowiązek. Tylko niewielka część czuje satysfakcję z wykonywanych zadań

Z danych SW Research i Runaways​ wynika, że 80 proc. Polaków nie czuje pasji do swojej pracy, a 77 proc. nie widzi sensu w wykonywanych obowiązkach. Prowadzi to do wzrostu poziomu stresu i wypalenia zawodowego, co powoduje, że na życie prywatne nie mamy już energii. Work–life balance, ważny zwłaszcza dla młodszych pokoleń, jest trudny do osiągnięcia. Dodatkowo rozwój nowych technologii i modeli pracy powoduje coraz większe zacieranie różnic między czasem wolnym a pracą.

Gwiazdy

Eliza Gwiazda: Polacy wyrzucają śmieci, gdzie popadnie. Za chwilę nasza planeta będzie pełna śmieci

Influencerka przyznaje, że ją samą najbardziej w oczy kłują śmieci bezmyślnie rozrzucone w rezerwatach przyrody, w parkach, w lasach czy na plażach. Najczęściej są to zrywki, pety, plastikowe kubeczki czy opakowania po produktach żywnościowych, ale nie brakuje też elektrośmieci czy starych ubrań. Eliza Gwiazda dziwi się takim praktykom, bo przecież zamiast wywozić gdzieś samemu zepsute telewizory, pralki, laptopy czy telefony, można zamówić bezpłatny odbiór takich sprzętów z domu. Celebrytka chwali też ideę recyklingu i dawania ubraniom drugiego życia.