Firma Haier przekazała pralko – suszarki placówkom medycznym w Polsce
Firma Haier, w ramach wspierania walki z epidemią koronawirusa SARS-CoV-2, przekazała pralko-suszarki placówkom medycznym w Polsce.
Pralko-suszarki Haier Duo Dry trafiły już do Szpitala św. Anny w Piasecznie pod Warszawą, Uniwersyteckiego Centrum Klinicznego Warszawskiego Uniwersytetu Medycznego, Szpitala Powiatowego w Bolesławcu oraz 5 Wojskowego Szpitala Klinicznego z Polikliniką w Krakowie. Urządzenia pomogą w zachowaniu higieny na oddziałach służąc do prania maseczek wielorazowych, odzieży oraz tekstyliów szpitalnych.
„Przekazany sprzęt będzie wykorzystany dla wszystkich oddziałów szpitala, jest niezbędny do właściwego realizowania procedur zgodnie z wytycznymi epidemiologicznymi. Pralko-suszarki będą służyły przede wszystkim do prania asortymentu wielorazowego, służącego do utrzymania higieny szpitalnej” – powiedziała Ewelina Górska-Wojton, Kierownik przychodni w NZOZ Szpitala św. Anny w Piasecznie.
„Pralko-suszarka od Haier została zainstalowana w Zespołach Ratownictwa Medycznego. Możliwość wyprania odzieży po skończonym dyżurze daje nam ogromną ulgę. W obliczu obecnej sytuacji nie mamy dylematu co zrobić z ubraniem – czy prać w domu i narażać naszych bliskich, czy oddawać do pralni” – dodaje Kamil Barczyk, dyrektor Szpitala Powiatowego w Bolesławcu.
„Haier od samego początku swojej działalności, czyli od roku 1984, produkuje elektronikę użytkową oraz sprzęt AGD. Jedną z kluczowych zasad, którymi kieruje się w swojej działalności, jest to aby pozostawać blisko ludzi i ich bieżących problemów. W ostatnich tygodniach dewiza ta nabrała dla nas zupełnie nowego znaczenia. Wiemy, że szpitale znalazły się w szczególnie trudnej sytuacji, dlatego też zdecydowaliśmy się wesprzeć personel medyczny dostarczając nasze pralko-suszarki z dodatkowym systemem antybakteryjnym” – uzasadnia Marcin Majchrzak, General Manager w Haier Group Poland.
Korzystając z okazji Marcin Majchrzak zwraca się z apelem - „Higiena i związane z nią bezpieczeństwo, w czasach które znamy, jeszcze nigdy nie były tak ważne. Jako marka czujemy się zobligowani do niesienia pomocy i zachęcamy innych odpowiedzialnych przedsiębiorców, aby również dołączali się do akcji pomagania.”
Haier jest numerem 1 na świecie w produkcji sprzętu AGD.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.