Flora ProActiv przekazała 50 000 złotych na walkę z koronawirusem
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Zakończyło się „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” zorganizowane przez Florę ProActiv na Facebooku. W efekcie marka przekazała kwotę 50 000 zł na wsparcie służby zdrowia w walce z koronawirusem. Akcję wsparła m.in. Katarzyna Dowbor.
Odpowiednio zbilansowane posiłki oraz aktywność fizyczna to kluczowe elementy stylu życia, które pozwalają zachować zdrowie oraz utrzymać serce w dobrej kondycji – wie o tym marka Flora ProActiv, która od wielu lat dba o serca Polaków. W kontekście sytuacji związanej z epidemią koronawirusa marka Flora ProActiv stworzyła akcję, której celem było przekazanie środków finansowych na wsparcie służby zdrowia, zachęcając przy tym konsumentów do podjęcia wyzwania i zadbania o swoje zdrowie.
„Jako marka Flora ProActiv zdecydowaliśmy się wspomóc walkę z pandemią koronawirusa, przekazując środki finansowe na wsparcie pracy medyków w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie. By dodatkowo wzmocnić wydźwięk akcji, a także zmotywować konsumentów do wykorzystania czasu w domu na dbanie o siebie i ukształtowanie zdrowych nawyków – zorganizowaliśmy wydarzenie na Facebooku. Dotarliśmy z nim do prawie 6 500 000 użytkowników. Cieszymy się również, że wiele osób wyraziło zainteresowanie akcją „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” oraz zadeklarowało swój „udział w wydarzeniu”– mówi Angela Konieczko, Brand Manager marki Flora.
Flora ProActiv – skuteczna pomoc w walce z cholesterolem
Nawet 19 milionów Polaków – czyli prawie co drugi z nas, ma podwyższony poziom cholesterolu, a większość niestety nadal nie zdaje sobie z tego sprawy. Flora ProActiv zachęca do badania poziomu cholesterolu, gdyż jego zbyt wysoki poziom we krwi może prowadzić do rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, a te są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skuteczny sposób na to, by obniżyć cholesterol i utrzymać w zalecanej normie, to produkty Flora ProActiv, które zawierają sterole roślinne oraz odpowiednio zbilansowana dieta. Flora ProActiv, Flora ProActiv o smaku masła i Flora ProActiv Kardio mają także 100% roślinny skład.

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Zdrowie

Katarzyna Dowbor: Jak najszybciej muszę się zaszczepić przeciw kleszczowemu zapaleniu mózgu. Do tej pory zabezpieczałam przed tymi pasożytami tylko moje zwierzęta
Prezenterka przyznaje, że do tej pory nie zdawała sobie sprawy, że kleszczowe zapalenie mózgu to taka podstępna i groźna choroba. Jest ona wywoływana przez wirusa, który dostaje się do naszego organizmu w wyniku ukłucia przez kleszcza. Dlatego tak ważne jest, by przed tymi pajęczakami zabezpieczać nie tylko naszych pupili, ale także siebie. Katarzyna Dowbor już umówiła się na przyjęcie odpowiedniej szczepionki. Z danych opracowanych przez Ośrodek Badań Socjomedycznych Instytutu Stosowanych Nauk Społecznych UW wynika, że na taki krok decyduje się zaledwie co dziesiąty Polak.
Moda
Julia Kamińska: Założyłam sobie, że w tym roku nie będę kupować żadnych nowych ubrań. Z sukcesem sprzedaję też swoje rzeczy na popularnej platformie

Aktorka chętnie podjęła wyzwanie „no-buy 2025” i jak zapewnia, w tym roku nie zamierza kupować żadnych nowych ubrań. Poza tym systematycznie „wietrzy” swoją szafę i te rzeczy, które już nie są jej potrzebne, sprzedaje przez internet albo oddaje znajomym. Julia Kamińska zaznacza też, że kompletując stylizację na czerwony dywan, stara się nie wydawać pieniędzy na nowe ubrania. Najpierw zagląda do garderoby, by znaleźć w niej coś, co można ponownie wykorzystać.
Infrastruktura
Mazowsze turystycznie radzi sobie lepiej niż przed pandemią. Odwiedzających przyciąga już nie tylko Warszawa

Województwo mazowieckie jest liderem pod względem liczby turystów. W ubiegłym roku odwiedziło je prawie 7 mln gości. I choć lokomotywą ruchu turystycznego pozostaje Warszawa, to coraz więcej osób wybiera zwiedzanie regionu w wolniejszym tempie niż w stolicy i bliżej natury. Mazowsze od lat postrzegane było jako idealny kierunek na mikrowyprawę, ale teraz przybywa osób, które chcą się tu zatrzymać na dłużej niż 1–2 dni.