Flora ProActiv przekazała 50 000 złotych na walkę z koronawirusem
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Zakończyło się „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” zorganizowane przez Florę ProActiv na Facebooku. W efekcie marka przekazała kwotę 50 000 zł na wsparcie służby zdrowia w walce z koronawirusem. Akcję wsparła m.in. Katarzyna Dowbor.
Odpowiednio zbilansowane posiłki oraz aktywność fizyczna to kluczowe elementy stylu życia, które pozwalają zachować zdrowie oraz utrzymać serce w dobrej kondycji – wie o tym marka Flora ProActiv, która od wielu lat dba o serca Polaków. W kontekście sytuacji związanej z epidemią koronawirusa marka Flora ProActiv stworzyła akcję, której celem było przekazanie środków finansowych na wsparcie służby zdrowia, zachęcając przy tym konsumentów do podjęcia wyzwania i zadbania o swoje zdrowie.
„Jako marka Flora ProActiv zdecydowaliśmy się wspomóc walkę z pandemią koronawirusa, przekazując środki finansowe na wsparcie pracy medyków w tym wyjątkowym dla wszystkich czasie. By dodatkowo wzmocnić wydźwięk akcji, a także zmotywować konsumentów do wykorzystania czasu w domu na dbanie o siebie i ukształtowanie zdrowych nawyków – zorganizowaliśmy wydarzenie na Facebooku. Dotarliśmy z nim do prawie 6 500 000 użytkowników. Cieszymy się również, że wiele osób wyraziło zainteresowanie akcją „Wyzwanie #21dnidozdrowia z Florą ProActiv! Wesprzyj medyków” oraz zadeklarowało swój „udział w wydarzeniu”– mówi Angela Konieczko, Brand Manager marki Flora.
Flora ProActiv – skuteczna pomoc w walce z cholesterolem
Nawet 19 milionów Polaków – czyli prawie co drugi z nas, ma podwyższony poziom cholesterolu, a większość niestety nadal nie zdaje sobie z tego sprawy. Flora ProActiv zachęca do badania poziomu cholesterolu, gdyż jego zbyt wysoki poziom we krwi może prowadzić do rozwoju chorób sercowo-naczyniowych, a te są najczęstszą przyczyną zgonów w Polsce. Skuteczny sposób na to, by obniżyć cholesterol i utrzymać w zalecanej normie, to produkty Flora ProActiv, które zawierają sterole roślinne oraz odpowiednio zbilansowana dieta. Flora ProActiv, Flora ProActiv o smaku masła i Flora ProActiv Kardio mają także 100% roślinny skład.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.