Galeria Katowicka solidarna z #17milionami
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka dołącza do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów dedykowanej osobom cierpiącym na mózgowe porażenie dziecięce. Dziś, 6 października 2020, w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego w geście solidarności z osobami z MPD rozbłyśnie na zielono.
6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego. To właśnie z tego powodu Fundacja Kolorowy Świat, od 2015 realizująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną #17milionów, podejmuje przez cały październik szereg działań, które mają zwrócić uwagę społeczeństwa na codzienne problemy osób cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce, zwiększając w ten sposób świadomość Polaków na temat przyczyn MPD.
Dlaczego #17milionów? – ponieważ już ponad 17 milionów osób na całym świecie cierpi na mózgowe porażenie dziecięce, które jest również najczęstszą, przewlekłą przyczyną niepełnosprawności występującą u dzieci.
Z roku na rok rośnie liczba zabytkowych obiektów i budynków użyteczności publicznej, które w geście solidarności z osobami dotkniętymi MPD podświetlają się na zielono. W tym roku, 06.10.2020 o godz. 19.00, świecić się będą budynki od Szczecina, Gdańska, Białegostoku po Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz setki profili społecznościowych osób prywatnych, instytucji i znanych osób publicznych. W akcję zaangażowała się również Galeria Katowicka, który rozbłyśnie na zielono, w ten sposób okazując swą solidarność i zwracając uwagę tysięcy osób na kampanię #17milionów.
Więcej informacji o Kampanii i sposobach zaangażowania się dostępne na: www.17milionow.pl
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.