Galeria Katowicka solidarna z #17milionami
Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka dołącza do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów dedykowanej osobom cierpiącym na mózgowe porażenie dziecięce. Dziś, 6 października 2020, w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego w geście solidarności z osobami z MPD rozbłyśnie na zielono.
6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego. To właśnie z tego powodu Fundacja Kolorowy Świat, od 2015 realizująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną #17milionów, podejmuje przez cały październik szereg działań, które mają zwrócić uwagę społeczeństwa na codzienne problemy osób cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce, zwiększając w ten sposób świadomość Polaków na temat przyczyn MPD.
Dlaczego #17milionów? – ponieważ już ponad 17 milionów osób na całym świecie cierpi na mózgowe porażenie dziecięce, które jest również najczęstszą, przewlekłą przyczyną niepełnosprawności występującą u dzieci.
Z roku na rok rośnie liczba zabytkowych obiektów i budynków użyteczności publicznej, które w geście solidarności z osobami dotkniętymi MPD podświetlają się na zielono. W tym roku, 06.10.2020 o godz. 19.00, świecić się będą budynki od Szczecina, Gdańska, Białegostoku po Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz setki profili społecznościowych osób prywatnych, instytucji i znanych osób publicznych. W akcję zaangażowała się również Galeria Katowicka, który rozbłyśnie na zielono, w ten sposób okazując swą solidarność i zwracając uwagę tysięcy osób na kampanię #17milionów.
Więcej informacji o Kampanii i sposobach zaangażowania się dostępne na: www.17milionow.pl
Podaruj zdrowy sen swoim bliskim – wybierz materac na prezent
Na zdrowe gardło – NOWOŚĆ w linii herbatek Zioła Mnicha
Komfort w prezencie – jak dobrać idealną poduszkę?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Problemy społeczne
Przeciętny Polak spędza w sieci ponad trzy godziny dziennie. Tylko 11 proc. podejmuje próby ograniczenia tego czasu
Polacy średnio spędzają w internecie ponad trzy godziny dziennie. Jednocześnie, według badania na temat higieny cyfrowej, jedynie 14 proc. respondentów kontroluje swój czas ekranowy, a co piąty ogranicza liczbę powiadomień w telefonie czy komputerze. Nadmierne korzystanie z ekranów może wpływać na zaniedbywanie obowiązków i relacji z innymi, a także obniżenie nastroju i samooceny. Kampania Fundacji Orange „Nie przescrolluj życia” zwraca uwagę na potrzebę dbania o higienę cyfrową. Szczególnie okres świątecznego wypoczynku sprzyja takiej refleksji.