Galeria Katowicka solidarna z #17milionami

Agencja PR
Open Media
Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Galeria Katowicka dołącza do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów dedykowanej osobom cierpiącym na mózgowe porażenie dziecięce. Dziś, 6 października 2020, w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego w geście solidarności z osobami z MPD rozbłyśnie na zielono.
6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego. To właśnie z tego powodu Fundacja Kolorowy Świat, od 2015 realizująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną #17milionów, podejmuje przez cały październik szereg działań, które mają zwrócić uwagę społeczeństwa na codzienne problemy osób cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce, zwiększając w ten sposób świadomość Polaków na temat przyczyn MPD.
Dlaczego #17milionów? – ponieważ już ponad 17 milionów osób na całym świecie cierpi na mózgowe porażenie dziecięce, które jest również najczęstszą, przewlekłą przyczyną niepełnosprawności występującą u dzieci.
Z roku na rok rośnie liczba zabytkowych obiektów i budynków użyteczności publicznej, które w geście solidarności z osobami dotkniętymi MPD podświetlają się na zielono. W tym roku, 06.10.2020 o godz. 19.00, świecić się będą budynki od Szczecina, Gdańska, Białegostoku po Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz setki profili społecznościowych osób prywatnych, instytucji i znanych osób publicznych. W akcję zaangażowała się również Galeria Katowicka, który rozbłyśnie na zielono, w ten sposób okazując swą solidarność i zwracając uwagę tysięcy osób na kampanię #17milionów.
Więcej informacji o Kampanii i sposobach zaangażowania się dostępne na: www.17milionow.pl

Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku

Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji

Filary pielęgnacji skóry atopowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Anna Dec: Za mówienie kontrowersyjnych rzeczy byłam karcona w szkole przez rówieśników. Teraz w pracy jestem za to doceniana
Prezenterka zaznacza, że krótkie wiadomości tekstowe, kilkusekundowe filmiki, emotikony czy reakcje w mediach społecznościowych nie dość, że nie są w stanie zastąpić rozmowy twarzą w twarz, to jeszcze mogą być źródłem konfliktów i nieporozumień. Zdaniem Anny Dec wiele osób odbiera wiadomości przez pryzmat własnych kompleksów i emocji, co sprawia, że nawet neutralne komunikaty mogą być źle zrozumiane. Dlatego też ważne sprawy trzeba załatwiać nie przez ekran telefonu, ale podczas spotkania w realnym świecie, bo ono ma największą wartość.
Zdrowie
Realizacja Planu dla Chorób Rzadkich przyspiesza. Są już nowe warunki wyceny i poszerza się pakiet badań screeningowych

Plan dla Chorób Rzadkich jest kompleksowym rozwiązaniem, które ma zmienić podejście do diagnostyki i leczenia chorób sierocych w Polsce. Z realizacją planu wiążą się zarówno wyzwania systemowe, jak i ekonomiczne czy informatyczne. Większość zadań jest w trakcie realizacji, ale Ministerstwo Zdrowia zapewnia, że kluczowe aspekty są załatwiane priorytetowo. To przede wszystkim tworzenie sieci ośrodków eksperckich, ułatwienie dostępu do diagnostyki, poprawa wycen oraz ułatwianie dostępu do terapii.
Media
Sylwia Bomba: „Królowa przetrwania” to nie jest mój format. Nie lubię być blisko dram, nie lubię rywalizować na takim poziomie

Influencerka przyznaje, że miała propozycję udziału w programie „Królowa przetrwania”, ale ją odrzuciła. W reality show TVN7 nie brakuje bowiem skrajnych emocji, kontrowersji, intryg i kłótni, a uczestniczki są bezwzględne i często stosują zasadę: cel uświęca środki. Sylwia Bomba zaznacza, że ona sama zamiast angażować się w niepotrzebne konflikty, woli skupić się na jakichś kreatywnych projektach. Marzy o prowadzeniu „Dzień Dobry TVN” i roli w komedii.