Komunikaty PR

Galeria Katowicka solidarna z #17milionami

2020-10-06  |  08:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl
Do pobrania jpg ( 0.92 MB )

Galeria Katowicka dołącza do Ogólnopolskiej Kampanii Społecznej #17milionów dedykowanej osobom cierpiącym na mózgowe porażenie dziecięce. Dziś, 6 października 2020, w Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego w geście solidarności z osobami z MPD rozbłyśnie na zielono. 

6 października obchodzony jest Światowy Dzień Mózgowego Porażenia Dziecięcego. To właśnie z tego powodu Fundacja Kolorowy Świat, od 2015 realizująca Ogólnopolską Kampanię Społeczną #17milionów, podejmuje przez cały październik szereg działań, które mają zwrócić uwagę społeczeństwa na codzienne problemy osób cierpiących na mózgowe porażenie dziecięce, zwiększając w ten sposób świadomość Polaków na temat przyczyn MPD.

Dlaczego #17milionów? – ponieważ już ponad 17 milionów osób na całym świecie cierpi na mózgowe porażenie dziecięce, które jest również najczęstszą, przewlekłą przyczyną niepełnosprawności występującą u dzieci. 

Z roku na rok rośnie liczba zabytkowych obiektów i budynków użyteczności publicznej, które w geście solidarności z osobami dotkniętymi MPD podświetlają się na zielono. W tym roku, 06.10.2020 o godz. 19.00, świecić się będą budynki od Szczecina, Gdańska, Białegostoku po Warszawę, Łódź, Poznań, Wrocław, Katowice, Kraków oraz setki profili społecznościowych osób prywatnych, instytucji i znanych osób publicznych. W akcję zaangażowała się również Galeria Katowicka, który rozbłyśnie na zielono, w ten sposób okazując swą solidarność i zwracając uwagę tysięcy osób na kampanię #17milionów.

Więcej informacji o Kampanii i sposobach zaangażowania się dostępne na: www.17milionow.pl 

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.