Komunikaty PR

Galeria Katowicka na różowo wspiera Pink Lips Project

2021-01-18  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W styczniu niewątpliwie najmodniejszym kolorem jest róż. Wie o tym doskonale Galeria Katowicka i w związku z tym po raz kolejny dołączyła do Pink Lips Project. Na znak poparcia akcji podświetlona została fasada obiektu. Tematyczna iluminacja będzie zdobiła budynek do 24 stycznia i przypominała o kluczowej roli profilaktyki oraz skali zachorowań na raka szyjki macicy.

Rozpoczął się Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, a wraz z nim wyjątkowa akcja edukacyjna, Pink Lips Project. Jej zadaniem jest budowanie świadomości na temat choroby i zachęcanie do podejmowania działań prewencyjnych, umożliwiających szybkie wykrycie zmian oraz zwiększających szansę na pełny powrót do zdrowia. Aktualnie niechlubne statystki wskazują, że tylko w naszym kraju ta podstępna choroba dotyka około 3 000 kobiet i każdego dnia jest ona przyczyną śmierci aż 5 z nich. Na całym świecie zdiagnozowanych jest niemal 1,5 miliona przypadków.

W 2020 roku z tym niezwykle ważnym przekazem organizatorom oraz partnerom wydarzenia  udało się dotrzeć łącznie do setek tysięcy rodaków. Akcję propagowały również indywidualne osoby, malując usta na różowo i udostępniając zdjęcia na swoich social mediach. Poprzednią edycję wspierała też m.in. Galeria Katowicka, która w tym roku znów chętnie włączyła się w projekt.

- Galeria Katowicka od zawsze stara się być blisko katowiczan oraz wspierać wartościowe i ważne inicjatywy. Dlatego też ponownie zaangażowaliśmy się w Pink Lips Project. Tegoroczna odsłona przedsięwzięcia jest szczególna, ze względu na panującą pandemię COVID-19, która od dłuższego czasu pozostaje tematem numer jeden na arenie międzynarodowej. Inicjatywa IFMSA-Poland to świetny sposób, by zwrócić uwagę na istnienie innego, bardzo istotnego problemu, jakim jest wciąż wysoka zachorowalność na raka szyjki macicy – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. Mamy nadzieję, że za sprawą strategicznej lokalizacji naszego obiektu, towarzysząca akcji idea wybrzmi jeszcze mocniej - dodaje.

Fasada Katowickiej będzie podświetlona na różowo przez cały tydzień, w dniach 18-24 stycznia. Organizatorem akcji Pink Lips Project jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą” Biuro prasowe
2025-07-01 | 11:00

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Kampania „Rany pod kontrolą” ogłasza start ogólnopolskiego badania ankietowego, mającego na celu poznanie codziennych wyzwań i potrzeb farmaceutów związanych
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Konsument

Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.

Handel

Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.