Komunikaty PR

Galeria Katowicka na różowo wspiera Pink Lips Project

2021-01-18  |  15:00
Biuro prasowe
Kontakt

Agencja PR
Open Media

Obozowa 42A/2
30-383 Kraków
biuro|openmedia.pl| |biuro|openmedia.pl
12 268 97 50
openmedia.pl

W styczniu niewątpliwie najmodniejszym kolorem jest róż. Wie o tym doskonale Galeria Katowicka i w związku z tym po raz kolejny dołączyła do Pink Lips Project. Na znak poparcia akcji podświetlona została fasada obiektu. Tematyczna iluminacja będzie zdobiła budynek do 24 stycznia i przypominała o kluczowej roli profilaktyki oraz skali zachorowań na raka szyjki macicy.

Rozpoczął się Europejski Tydzień Profilaktyki Raka Szyjki Macicy, a wraz z nim wyjątkowa akcja edukacyjna, Pink Lips Project. Jej zadaniem jest budowanie świadomości na temat choroby i zachęcanie do podejmowania działań prewencyjnych, umożliwiających szybkie wykrycie zmian oraz zwiększających szansę na pełny powrót do zdrowia. Aktualnie niechlubne statystki wskazują, że tylko w naszym kraju ta podstępna choroba dotyka około 3 000 kobiet i każdego dnia jest ona przyczyną śmierci aż 5 z nich. Na całym świecie zdiagnozowanych jest niemal 1,5 miliona przypadków.

W 2020 roku z tym niezwykle ważnym przekazem organizatorom oraz partnerom wydarzenia  udało się dotrzeć łącznie do setek tysięcy rodaków. Akcję propagowały również indywidualne osoby, malując usta na różowo i udostępniając zdjęcia na swoich social mediach. Poprzednią edycję wspierała też m.in. Galeria Katowicka, która w tym roku znów chętnie włączyła się w projekt.

- Galeria Katowicka od zawsze stara się być blisko katowiczan oraz wspierać wartościowe i ważne inicjatywy. Dlatego też ponownie zaangażowaliśmy się w Pink Lips Project. Tegoroczna odsłona przedsięwzięcia jest szczególna, ze względu na panującą pandemię COVID-19, która od dłuższego czasu pozostaje tematem numer jeden na arenie międzynarodowej. Inicjatywa IFMSA-Poland to świetny sposób, by zwrócić uwagę na istnienie innego, bardzo istotnego problemu, jakim jest wciąż wysoka zachorowalność na raka szyjki macicy – mówi Anna Szczerkowska, Marketing Manager Galerii Katowickiej. Mamy nadzieję, że za sprawą strategicznej lokalizacji naszego obiektu, towarzysząca akcji idea wybrzmi jeszcze mocniej - dodaje.

Fasada Katowickiej będzie podświetlona na różowo przez cały tydzień, w dniach 18-24 stycznia. Organizatorem akcji Pink Lips Project jest Międzynarodowe Stowarzyszenie Studentów Medycyny IFMSA-Poland.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Open Media
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Rynek saszetek nikotynowych w Polsce będzie uregulowany. Osoby nieletnie nie będą mogły ich kupić

Siódmego maja sejmowa Komisja Zdrowia zajmie się nowelizacją ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych, która w części reguluje rynek woreczków nikotynowych. Eksperci z Forum Prawo dla Rozwoju podkreślają pilną potrzebę objęcia tego rynku przepisami prawnymi. Podkreślają, że brak odpowiednich regulacji prawnych dotyczących tych produktów, obecnych na polskim rynku od pięciu lat, to realne zagrożenie dla zdrowia publicznego. Niezbędne są kompleksowe przepisy, które uregulują kwestię saszetek i ograniczą do nich dostęp młodzieży.

Prawo

Kobiety wciąż są w mniejszości we władzach spółek. Tylko część firm działa na rzecz równości płci

Luka w zatrudnieniu kobiet i mężczyzn spadła w UE do najniższego poziomu w ostatniej dekadzie. Jednocześnie jednak panie częściej niż na kierowniczych pracują na niższych i gorzej płatnych stanowiskach. W Polsce, jak wynika z danych 30% Club Poland, udział kobiet w zarządach i radach nadzorczych 140 największych spółek notowanych na GPW wynosi 18,4 proc. Wskazuje to na potrzebę wdrożenia skutecznych działań na rzecz zwiększenia udziału kobiet w najwyższych strukturach zarządzania, również na szczeblu unijnym.

Konsument

Czterech na 10 Polaków miało do czynienia z deepfake’ami. Cyberprzęstępcy coraz skuteczniej wykorzystują manipulowane treści

Deepfaki, czyli wygenerowane bądź też zmanipulowane przez sztuczną inteligencję zdjęcia, dźwięki lub treści wideo, to jedna z najbardziej kontrowersyjnych technologii naszych czasów. Do jej tworzenia wykorzystywane są zaawansowane algorytmy AI, dlatego użytkownikom coraz trudniej jest odróżnić treści rzeczywiste od fałszywych. Z raportu „Dezinformacja oczami Polaków 2024” wynika, że cztery na 10 badanych osób miało do czynienia z takimi treściami. To o tyle istotne, że deepfaki bywają wykorzystywane do manipulacji, szantażu, niszczenia reputacji, oszustw i wyłudzeń finansowych.