Komunikaty PR

Galeria Klif wyróżniona wśród 100 firm za działania podczas pandemii COVID-19

2021-04-19  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif została wyróżniona wśród 100 firm, organizacji oraz instytucji, które podjęły działania społeczne w sytuacji pandemii w 2020 roku. Autorzy raportu docenili akcję przekazania 190 tabletów i blisko 50 drukarek dla dzieci i młodzieży wykluczonych cyfrowo w celu wsparcia ich edukacji oraz do gdyńskich szpitali. Potrzebującym przekazano także zestawy słuchawkowe i głośniki.

W kwietniu zeszłego roku Galeria Klif przekazała ponad 300 urządzeń elektronicznych dla dzieci z potrzebujących rodzin, będących pod opieką gdyńskiego MOPS oraz do gdyńskich szpitali. Wśród urządzeń było między innymi 190 tabletów i prawie 50 drukarek. W działania pomocowe włączył się jeden z największych najemców gdyńskiej Galerii Klif - Media Markt, który ufundował słuchawki i głośniki mobilne. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro. 

- Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni docenieniem naszych działań - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Angażujemy się w liczne akcje społeczne, których celem jest zbliżenie do siebie lokalnej społeczności. To między innymi współpraca z Muzeum Miasta Gdyni czy konkurs “Z miłości do Gdyni”. Gdy w zeszłym roku pojawiła się informacja o tym, że niektórym rodzinom brakuje sprzętu do zdalnej nauki, stwierdziliśmy, że dołączymy do akcji. Chcemy być blisko naszych sąsiadów, wspierać naszą społeczność.

Również warszawski Dom Mody Klif podejmował akcje społeczne. Wiosną roku 2020 przekazał prezenty na świąteczny stół setce seniorów, będących pod opieką wolskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. W akcję włączył się najemca Domu Mody Klif - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group. Wartość każdej paczki wyniosła około 250 zł.

Raport “100 firm, organizacji oraz inicjatyw, które podjęły działania społeczne w  odpowiedzi na pandemię COVID-19 w 2020” to opis działań i praktyk instytucji z całej Polski. Celem publikacji jest określenie, czy sytuacja spowodowana pandemią COVID-19 przyczyniła się do zwiększenia lub rozpoczęcia społecznego zaangażowanie przez firmy, organizacje czy instytucje. 

Raport można pobrać pod adresem www.tomeksmorgowicz.pl.

Galeria Klif

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni są źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że stanowi ona odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia.

Dom Mody Klif w Warszawie nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Usługa Concierge, profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa to udogodnienia, dzięki którym Klienci mogą w komfortowej atmosferze oddać się zakupom.

Ciągły rozwój i zaangażowanie w podnoszenie jakości usług potwierdzone jest zdobytymi na przestrzeni lat prestiżowymi nagrodami. Do najważniejszych należą: PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2016, czy za Kampanię PR Roku przyznaną w 2018 r. CEE Retail Real Estate Awards 2012 w kategorii „Project of the Year” oraz trzykrotny tytuł Superbrands Polska za jedną z najsilniejszych polskich marek. Galeria Klif w Gdyni swoją ofertą zaspokoi najbardziej wymagające gusta. Dbając, by każdy Klient mógł w pełni oddać się przyjemności płynącej z zakupów, Klif oferuje profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Kartę Podarunkową. Nieustające polepszanie standardów zaowocowało licznymi prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należą wyróżnienie PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2015 i za Magazyn Centrum Handlowego Roku 2017, czy trzykrotny tytuł Superbrands Polska, w tym ostatni przyznany w 2018 roku.

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem Biuro prasowe
2024-09-27 | 10:10

Serce pod opieką - spotkania z kardiologiem

Niezależnie od momentu rozpoznania choroby hematoonkologicznej, takiej jak np. przewlekła białaczka limfatyczna czy szpiczak plazmocytowy,  każdy pacjent powinien mieć świadomość, że
Zdrowie Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?
2024-09-27 | 01:00

Diagnoza: krótkowzroczność. Jak dbać o wzrok dziecka i spowolnić postęp wady?

Krótkowzroczność, jest coraz powszechniejszą wadą wzroku u dzieci i młodzieży. Jedną z jej najczęstszych przyczyn jest nadmierne wydłużenie osiowe gałki ocznej. Wada ta powoduje
Zdrowie Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?
2024-09-25 | 13:17

Urazy zębów u dzieci. Jak dbać o prawidłową higienę po wypadku stomatologicznym?

W dniach 20-21 września 2024 r. odbyła się 23. edycja Ogólnopolskiej Konferencji „Polka w Europie”, podczas której omawiano bieżącą sytuację

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Muzyka

Zespół Enej: Na Ziemi mamy skrajności – od suszy po ulewę. Martwi nas, jak będzie wyglądał świat naszych dzieci

Mirosław Ortyński i Piotr Sołoducha z zespołu Enej przyznają, że obawiają się skutków suszy, która negatywnie wpływa na rolnictwo, czy ulewnych opadów deszczu prowadzących do powodzi i podtopień. Niestety klimat się ociepla i coraz częściej mamy do czynienia z ekstremalnymi zjawiskami w pogodzie, a wszystkie anomalie odczuwamy w naszych portfelach. Muzycy zdają sobie więc sprawę z tego, jak ważne jest uzmysłowienie społeczeństwu rangi problemu i propagowanie kultury ekologicznej. Chodzi też o to, aby wzbudzić poczucie odpowiedzialności za stan środowiska, bo lekkomyślność i zaniedbania mogą jeszcze pogorszyć sytuację.

Edukacja

MNiSW wspiera programy badawcze dotyczące żywienia. W planach jest też popularyzacja zdrowej diety

Resort nauki współfinansuje programy, które mają odpowiedzieć na wyzwania związane ze zdrowiem uczniów. Ruszyła właśnie kolejna edycja programu JEŻ – Junior-Edu-Żywienie, w którym rodzice i dzieci będą uczestniczyć w badaniu dotyczącym marnowania żywności. – Innym ważnym i nowatorskim komponentem jest program telewizyjny, który będzie popularyzował zdrowe żywienie – zapowiada Maciej Gdula, wiceminister nauki i szkolnictwa wyższego. Jak podkreśla, to przykład na to, jak wykorzystywać w praktyce wyniki badań naukowych.