Komunikaty PR

Galeria Klif wyróżniona wśród 100 firm za działania podczas pandemii COVID-19

2021-04-19  |  10:20
Biuro prasowe
Kontakt
Alina Geniusz-Siuchnińska
Inntu

ul. Traugutta 115C
80-226 Gdańsk
alina.geniusz|inntu.pl| |alina.geniusz|inntu.pl
531 150 022
www.inntu.pl

Galeria Klif została wyróżniona wśród 100 firm, organizacji oraz instytucji, które podjęły działania społeczne w sytuacji pandemii w 2020 roku. Autorzy raportu docenili akcję przekazania 190 tabletów i blisko 50 drukarek dla dzieci i młodzieży wykluczonych cyfrowo w celu wsparcia ich edukacji oraz do gdyńskich szpitali. Potrzebującym przekazano także zestawy słuchawkowe i głośniki.

W kwietniu zeszłego roku Galeria Klif przekazała ponad 300 urządzeń elektronicznych dla dzieci z potrzebujących rodzin, będących pod opieką gdyńskiego MOPS oraz do gdyńskich szpitali. Wśród urządzeń było między innymi 190 tabletów i prawie 50 drukarek. W działania pomocowe włączył się jeden z największych najemców gdyńskiej Galerii Klif - Media Markt, który ufundował słuchawki i głośniki mobilne. Łączna wartość przekazanych sprzętów wyniosła 10 tys. euro. 

- Jesteśmy bardzo pozytywnie zaskoczeni docenieniem naszych działań - komentuje Mariola Rogóż, dyrektor Galerii Klif w Gdyni. - Angażujemy się w liczne akcje społeczne, których celem jest zbliżenie do siebie lokalnej społeczności. To między innymi współpraca z Muzeum Miasta Gdyni czy konkurs “Z miłości do Gdyni”. Gdy w zeszłym roku pojawiła się informacja o tym, że niektórym rodzinom brakuje sprzętu do zdalnej nauki, stwierdziliśmy, że dołączymy do akcji. Chcemy być blisko naszych sąsiadów, wspierać naszą społeczność.

Również warszawski Dom Mody Klif podejmował akcje społeczne. Wiosną roku 2020 przekazał prezenty na świąteczny stół setce seniorów, będących pod opieką wolskiego Ośrodka Pomocy Społecznej. W akcję włączył się najemca Domu Mody Klif - Supermarket Piotr i Paweł, należący do Spar Group. Wartość każdej paczki wyniosła około 250 zł.

Raport “100 firm, organizacji oraz inicjatyw, które podjęły działania społeczne w  odpowiedzi na pandemię COVID-19 w 2020” to opis działań i praktyk instytucji z całej Polski. Celem publikacji jest określenie, czy sytuacja spowodowana pandemią COVID-19 przyczyniła się do zwiększenia lub rozpoczęcia społecznego zaangażowanie przez firmy, organizacje czy instytucje. 

Raport można pobrać pod adresem www.tomeksmorgowicz.pl.

Galeria Klif

Dom Mody Klif w Warszawie oraz Galeria Klif w Gdyni są źródłem inspiracji dla osób, które w modzie szukają czegoś więcej niż tylko ubrań. Wychodząc z założenia, że stanowi ona odzwierciedlenie naszego charakteru i stylu życia.

Dom Mody Klif w Warszawie nieustannie dostosowuje swoją ofertę do wymagań Klientów oraz wychodzi naprzeciw ich oczekiwaniom. Usługa Concierge, profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Karta Podarunkowa to udogodnienia, dzięki którym Klienci mogą w komfortowej atmosferze oddać się zakupom.

Ciągły rozwój i zaangażowanie w podnoszenie jakości usług potwierdzone jest zdobytymi na przestrzeni lat prestiżowymi nagrodami. Do najważniejszych należą: PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2016, czy za Kampanię PR Roku przyznaną w 2018 r. CEE Retail Real Estate Awards 2012 w kategorii „Project of the Year” oraz trzykrotny tytuł Superbrands Polska za jedną z najsilniejszych polskich marek. Galeria Klif w Gdyni swoją ofertą zaspokoi najbardziej wymagające gusta. Dbając, by każdy Klient mógł w pełni oddać się przyjemności płynącej z zakupów, Klif oferuje profesjonalne Pakiety Konsultacji w zakresie mody i urody oraz Kartę Podarunkową. Nieustające polepszanie standardów zaowocowało licznymi prestiżowymi nagrodami i wyróżnieniami. Do najważniejszych należą wyróżnienie PRCH Retail Awards za Kampanię Wizerunkową Roku 2015 i za Magazyn Centrum Handlowego Roku 2017, czy trzykrotny tytuł Superbrands Polska, w tym ostatni przyznany w 2018 roku.

Właścicielami Domu Mody Klif oraz Galerii Klif są spółki reprezentowane przez AEW Asset Management. Zarządcą obydwóch Centrów jest Cushman & Wakefield Polska Trading Sp. z o.o.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Inntu
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025 Biuro prasowe
2025-06-30 | 06:00

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Złota odznaka i tytuł „TOP EMOLIENT 2025” w prestiżowym Rankingu TOP10 Emolientów organizowanym przez Polskie Towarzystwo Chorób Atopowych (PTCA)
Zdrowie Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
2025-06-25 | 10:20

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

To, jak dużo siedzimy, bezpośrednio przekłada się na nasze zdrowie. Siedzący tryb życia sprzyja nie tylko nadmiarowym kilogramom, ale także deformacjom sylwetki, problemom
Zdrowie Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
2025-06-24 | 15:00

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie

Alergia to epidemia cywilizacyjna i jedno z największych wyzwań zdrowotnych XXI wieku – według badania sondażowego „Alergie w świadomości Polaków”

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Handel

Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.

Problemy społeczne

Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.