Komunikaty PR

Grilluj bez dymu

2020-07-07  |  01:00
Biuro prasowe
Do pobrania jpg ( 0.12 MB )

Czy letnie przyjęcie w ogrodzie może odbyć się bez grilla? Odpowiedź jest tylko jedna - nie. A czy grill może być bez dymu? Jak najbardziej, choć brzmi to nieprawdopodobnie. Coraz więcej badań dowodzi, że dym unoszący się z grilla jest bardzo szkodliwy. Eksperci twierdzą, że już samo stanie w pobliżu paleniska podnosi ryzyko zachorowanie na raka. I nie chodzi tylko o wdychanie dymu i narażanie dróg oddechowych, ale też wchłanianie go przez skórę.

A co jeśli sąsiad zaczyna ogrodowe barbecue wtedy, kiedy w twoim ogrodzie wisi pranie, albo mieszkasz w bloku i ludzie grillują na balkonach? Na to wszystko jest sposób. Marka LotusGrill z myślą o tych, którzy nie chcą lub nie mogą korzystać z uroków tradycyjnego grilla, proponuje innowacyjne rozwiązanie.

- To wielofunkcyjne urządzenie do przyrządzania smacznych i zdrowych potraw z grilla. Nie boję się użyć stwierdzenia, że jest to absolutnie początek nowej kultury grillowania. Bezdymny, ekologiczny grill na węgiel sprawdzi się na balkonie, tarasie, campingu pomoście a nawet na łódce – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium, która jest jedynym dystrybutorem marki LotusGrill w Polsce.

Co ważne, wbrew wielu opiniom, do tego bezdymnego urządzenia wcale nie trzeba używać nietypowego opału (węgla kokosowego, brykietu ani żadnych innych wkładów). Idealnie sprawdza się węgiel z drzewa liściastego (z listkiem na opakowaniu). Producent również ma taki węgiel w swojej ofercie.

- Grill jest bardzo łatwy w rozpalaniu, utrzymaniu czystości, posiada funkcję regulacji temperatury oraz stały nadmuch. Misa na kapiący tłuszcz izoluje go od ognia, dlatego wytopiony tłuszcz się nie spala i nie wydziela substancji rakotwórczych. Ale najważniejszą zaletą tego urządzenia jest to, że podczas każdej imprezy można go z powodzeniem postawić na środku stołu. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż wspólne przygotowywanie potraw – dodaje Jarosław Zimnoch.

 

Miłośnicy grillowanych przysmaków zapewne docenią jeszcze jeden – ekonomiczny – walor posiadania takiego urządzenia. Decydując się na LotusGrill klient otrzymuje gwarancję aż na 5 lat, zatem jest to inwestycja, która posłuży bardzo długo. Dzięki temu smaczne i niebanalne posiłki dla całej rodziny można przyrządzić w domowym zaciszu, nie tylko w sezonie, co szybko przyniesie oszczędności – proste szacunki wykazują, że obiad z grillowanymi potrawami w restauracji dla czteroosobowej rodziny to często wydatek rzędu nawet 200 zł.
 Dodatkowo urządzenie jest dostępne w różnych kolorach, wielkościach i posiada mnóstwo przydatnych akcesoriów.
 

O FIRMIE

Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Firma zwraca uwagę nie tylko na aspekty zdrowotne, ale również na wysoką jakość oferowanych towarów. Bogate doświadczenie w sprzedaży zaowocowało uzyskaniem przez Domowe Sanatorium statusu wyłącznego dystrybutora marki LotusGrill oraz Kuvings w Polsce.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.