Grilluj bez dymu
Czy letnie przyjęcie w ogrodzie może odbyć się bez grilla? Odpowiedź jest tylko jedna - nie. A czy grill może być bez dymu? Jak najbardziej, choć brzmi to nieprawdopodobnie. Coraz więcej badań dowodzi, że dym unoszący się z grilla jest bardzo szkodliwy. Eksperci twierdzą, że już samo stanie w pobliżu paleniska podnosi ryzyko zachorowanie na raka. I nie chodzi tylko o wdychanie dymu i narażanie dróg oddechowych, ale też wchłanianie go przez skórę.
A co jeśli sąsiad zaczyna ogrodowe barbecue wtedy, kiedy w twoim ogrodzie wisi pranie, albo mieszkasz w bloku i ludzie grillują na balkonach? Na to wszystko jest sposób. Marka LotusGrill z myślą o tych, którzy nie chcą lub nie mogą korzystać z uroków tradycyjnego grilla, proponuje innowacyjne rozwiązanie.
- To wielofunkcyjne urządzenie do przyrządzania smacznych i zdrowych potraw z grilla. Nie boję się użyć stwierdzenia, że jest to absolutnie początek nowej kultury grillowania. Bezdymny, ekologiczny grill na węgiel sprawdzi się na balkonie, tarasie, campingu pomoście a nawet na łódce – mówi Jarosław Zimnoch, właściciel firmy Domowe Sanatorium, która jest jedynym dystrybutorem marki LotusGrill w Polsce.
Co ważne, wbrew wielu opiniom, do tego bezdymnego urządzenia wcale nie trzeba używać nietypowego opału (węgla kokosowego, brykietu ani żadnych innych wkładów). Idealnie sprawdza się węgiel z drzewa liściastego (z listkiem na opakowaniu). Producent również ma taki węgiel w swojej ofercie.
- Grill jest bardzo łatwy w rozpalaniu, utrzymaniu czystości, posiada funkcję regulacji temperatury oraz stały nadmuch. Misa na kapiący tłuszcz izoluje go od ognia, dlatego wytopiony tłuszcz się nie spala i nie wydziela substancji rakotwórczych. Ale najważniejszą zaletą tego urządzenia jest to, że podczas każdej imprezy można go z powodzeniem postawić na środku stołu. Nie ma nic bardziej satysfakcjonującego niż wspólne przygotowywanie potraw – dodaje Jarosław Zimnoch.
Miłośnicy grillowanych przysmaków zapewne docenią jeszcze jeden – ekonomiczny – walor posiadania takiego urządzenia. Decydując się na LotusGrill klient otrzymuje gwarancję aż na 5 lat, zatem jest to inwestycja, która posłuży bardzo długo. Dzięki temu smaczne i niebanalne posiłki dla całej rodziny można przyrządzić w domowym zaciszu, nie tylko w sezonie, co szybko przyniesie oszczędności – proste szacunki wykazują, że obiad z grillowanymi potrawami w restauracji dla czteroosobowej rodziny to często wydatek rzędu nawet 200 zł.
Dodatkowo urządzenie jest dostępne w różnych kolorach, wielkościach i posiada mnóstwo przydatnych akcesoriów.
O FIRMIE
Domowe Sanatorium od wielu lat zajmuje się promowaniem produktów służących zdrowiu. Firma zwraca uwagę nie tylko na aspekty zdrowotne, ale również na wysoką jakość oferowanych towarów. Bogate doświadczenie w sprzedaży zaowocowało uzyskaniem przez Domowe Sanatorium statusu wyłącznego dystrybutora marki LotusGrill oraz Kuvings w Polsce.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.