HELIO przekazuje bakalie przekąskowe dla personelu medycznego
By wesprzeć personel medyczny w tak trudnym dla wszystkich czasie, dodać im energii i sił w codziennej, pełnej poświęceń pracy, firma HELIO przyłączyła się do spontanicznej inicjatywy społecznej pomocy pracownikom ochrony zdrowia, przekazując 1000 poręcznych opakowań bakalii przekąskowych HELIO dla pełniących dyżury pielęgniarek, lekarzy, ratowników medycznych i innego personelu medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego UM oraz Szpitala dziecięcego w Łodzi.
Pandemia COVID-19 spowodowała niewyobrażalne skutki na całym świecie, z dnia na dzień przybywa coraz więcej zarażonych, a na pierwszej linii frontu znaleźli się lekarze, pielęgniarki, ratownicy oraz cały personel medyczny, który pracuje teraz w stanie ciągłej gotowości, walcząc każdego dnia o zdrowie i życie pacjentów, narażając przy tym zdrowie swoje i swoich bliskich. HELIO pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim pracownikom służby zdrowia, przyłączając się w ogólnopolską akcję pomagania Medykom, a tym samym pomóc im w miarę możliwości przetrwać ten straszny czas pełen poświecenia, ogromnego ryzyka i obaw o zdrowie wszystkich rodzin w Polsce.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki, czy polewy i dekoracje. Jednym z priorytetów firmy jest społeczna odpowiedzialność i propagowanie m.in. zasad zdrowego żywienia. HELIO systematycznie angażuje się zatem w różnorodne kampanie społeczne i akcje charytatywne. Okazane przez HELIO wsparcie dla Medyków jest naturalnym, bezinteresownym odruchem serca, by móc choć w niewielkim stopniu dodać otuchy lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, którzy prawie nie schodzą z dyżurów, by nieść pomoc potrzebującym.

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.