HELIO przekazuje bakalie przekąskowe dla personelu medycznego
By wesprzeć personel medyczny w tak trudnym dla wszystkich czasie, dodać im energii i sił w codziennej, pełnej poświęceń pracy, firma HELIO przyłączyła się do spontanicznej inicjatywy społecznej pomocy pracownikom ochrony zdrowia, przekazując 1000 poręcznych opakowań bakalii przekąskowych HELIO dla pełniących dyżury pielęgniarek, lekarzy, ratowników medycznych i innego personelu medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego UM oraz Szpitala dziecięcego w Łodzi.
Pandemia COVID-19 spowodowała niewyobrażalne skutki na całym świecie, z dnia na dzień przybywa coraz więcej zarażonych, a na pierwszej linii frontu znaleźli się lekarze, pielęgniarki, ratownicy oraz cały personel medyczny, który pracuje teraz w stanie ciągłej gotowości, walcząc każdego dnia o zdrowie i życie pacjentów, narażając przy tym zdrowie swoje i swoich bliskich. HELIO pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim pracownikom służby zdrowia, przyłączając się w ogólnopolską akcję pomagania Medykom, a tym samym pomóc im w miarę możliwości przetrwać ten straszny czas pełen poświecenia, ogromnego ryzyka i obaw o zdrowie wszystkich rodzin w Polsce.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki, czy polewy i dekoracje. Jednym z priorytetów firmy jest społeczna odpowiedzialność i propagowanie m.in. zasad zdrowego żywienia. HELIO systematycznie angażuje się zatem w różnorodne kampanie społeczne i akcje charytatywne. Okazane przez HELIO wsparcie dla Medyków jest naturalnym, bezinteresownym odruchem serca, by móc choć w niewielkim stopniu dodać otuchy lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, którzy prawie nie schodzą z dyżurów, by nieść pomoc potrzebującym.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.