HELIO przekazuje bakalie przekąskowe dla personelu medycznego
By wesprzeć personel medyczny w tak trudnym dla wszystkich czasie, dodać im energii i sił w codziennej, pełnej poświęceń pracy, firma HELIO przyłączyła się do spontanicznej inicjatywy społecznej pomocy pracownikom ochrony zdrowia, przekazując 1000 poręcznych opakowań bakalii przekąskowych HELIO dla pełniących dyżury pielęgniarek, lekarzy, ratowników medycznych i innego personelu medycznego Centralnego Szpitala Klinicznego UM oraz Szpitala dziecięcego w Łodzi.
Pandemia COVID-19 spowodowała niewyobrażalne skutki na całym świecie, z dnia na dzień przybywa coraz więcej zarażonych, a na pierwszej linii frontu znaleźli się lekarze, pielęgniarki, ratownicy oraz cały personel medyczny, który pracuje teraz w stanie ciągłej gotowości, walcząc każdego dnia o zdrowie i życie pacjentów, narażając przy tym zdrowie swoje i swoich bliskich. HELIO pragnie wyrazić wdzięczność wszystkim pracownikom służby zdrowia, przyłączając się w ogólnopolską akcję pomagania Medykom, a tym samym pomóc im w miarę możliwości przetrwać ten straszny czas pełen poświecenia, ogromnego ryzyka i obaw o zdrowie wszystkich rodzin w Polsce.
HELIO to polski producent bakalii, który od blisko 30 lat dostarcza Polakom najwyższej jakości bakalie i masy do ciast, a także popcorn do mikrofalówki, czy polewy i dekoracje. Jednym z priorytetów firmy jest społeczna odpowiedzialność i propagowanie m.in. zasad zdrowego żywienia. HELIO systematycznie angażuje się zatem w różnorodne kampanie społeczne i akcje charytatywne. Okazane przez HELIO wsparcie dla Medyków jest naturalnym, bezinteresownym odruchem serca, by móc choć w niewielkim stopniu dodać otuchy lekarzom, pielęgniarkom i ratownikom medycznym, którzy prawie nie schodzą z dyżurów, by nieść pomoc potrzebującym.
Mammobus przed Atrium Kasztanowa
Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV na ulicach Opola
„Tramwaj zwany Pożądaniem” profilaktyka HIV w Radomiu
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Żywienie
Filip Chajzer: Jestem samozwańczym królem kebaba. Miałem już ponad 700 zapytań o franczyzę i za dwa–trzy lata będzie to bardzo poważny biznes
Dziennikarz zamienił studio telewizyjne na budkę z kebabami i jak przekonuje, była to jedna z najlepszych decyzji w jego życiu zawodowym. Nie przejmuje się więc drwinami kolegi po fachu z TVN-u, za nic ma jakiekolwiek głosy krytyki i nie ogląda się na innych, tylko robi swoje. Wierzy bowiem, że ten biznes ma sens i szybko odniesie sukces w branży fast food. Filip Chajzer zdradza, że jego pomysł natychmiast odbił się szerokim echem. Po wyjątkowy przysmak do food trucka ustawiają się długie kolejki klientów i już teraz ma siedemset zapytań o franczyzę.
Zdrowie
Mikołaj Roznerski: W wieku 40 lat zrozumiałem, że powinienem regularnie się badać. Mam dziecko i chcę jak najdłużej żyć w zdrowiu
Aktor wspomina, że jakiś czas temu ani myślał o profilaktyce. Regularne badania spychał na margines, bo był przekonany, że jeśli dobrze się czuje i jest aktywny, to nie ma powodu do obaw. W końcu zrozumiał jednak, że nie tędy droga. Aby zachować dobre zdrowie, a w przypadku choroby móc błyskawicznie zareagować i rozpocząć leczenie, trzeba się badać. Teraz Mikołaj Roznerski zachęca też innych nieprzekonanych do tego, by zmienili podejście i nie zapominali o kontroli swojego organizmu.
Konsument
Polacy coraz częściej rezygnują z mięsa na rzecz roślinnych zamienników. Blisko połowa próbowała już produktów tego rodzaju
Już 24 proc. polskich konsumentów identyfikuje się jako fleksitarianie, a 6 proc. stosuje dietę roślinną – wynika z raportu ProVeg „Plant-Based Food in Poland”. Choć pod względem spożywanego mięsa wciąż plasujemy się w europejskiej czołówce, to ponad 40 proc. Polaków je go mniej niż rok wcześniej. – Potencjał rozwoju rynku roślinnych alternatyw w Polsce jest bardzo duży, zwłaszcza że rośnie świadomość o potrzebie ograniczenia mięsa – ocenia Marcin Tischner, public affairs coordinator w ProVeg.