Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
OKK! PR
ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl
Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia, zorganizowanego w salonie Natuzzi oraz LEO, odbyło się kolejne spotkanie z cyklu DOMOpasje. Tym razem było to wydarzenie z fascynującymi gośćmi specjalnymi: Ewą Ewart, znaną dziennikarką i reżyserką filmów dokumentalnych, oraz Magdą Atkins makijażystką i malarka - zarazem. Historia Magdy, stała się tematem przewodnim nagrodzonego w Cannes filmu dokumentalnego „Bez Retuszu”.
Wydarzenie przyciągnęło licznych gości – wśród nich - partnerów biznesowych, architektów, projektantów wnętrz oraz długoletnich przyjaciół i klientów DOMOTEKI, którzy wspólnie świętowali 18 lat istnienia tego najbardziej prestiżowego centrum designu w Polsce. Atmosfera była wyjątkowa, a uczestnicy mogli nie tylko celebrować „pełnoletność” DOMOTEKI, ale także wziąć udział w inspirujących rozmowach i wymianie doświadczeń. DOMOTEKA, będąca miejscem, łączącym najwyższej klasy design z pasją do sztuki i wzornictwa, od lat współpracuje z czołowymi markami, architektami i markami premium, co przyczynia się do jej statusu lidera na rynku multibrandowych centrów wnętrzarskich. Tym razem Partnerem spotkania była marka LEO, oferująca wyjątkowe obrazy natury, wykonane z lotu ptaka przez najlepszych fotografów. Technologia DeePrint umożliwiła pokazanie w obrazach zalet druku warstwowego, podkreślając jego jakość, realizm i sensualność. To autorski patent, który poprzez nadruk daje poczucie przestrzenności, wyczuwalnej pod opuszkami palców.
Wzruszająca opowieść Ewy Ewart i Magdy Atkins
Uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirującej rozmowy na temat nagrodzonego Złotym Delfinem w Cannes filmu „Bez retuszu”, który dokumentuje poruszającą historię walki Magdy Atkins z rakiem piersi. Ewa Ewart podzieliła się szczegółami dotyczącymi procesu tworzenia filmu, opowiadając o wyzwaniach i emocjach związanych z uchwyceniem tak osobistej opowieści, która miała na celu nie tylko ukazanie trudności związanych z chorobą, ale także niesienie nadziei.
Magda Atkins, bohaterka dokumentu, mówiła o swojej drodze do zdrowia, sile sztuki i wsparcia przyjaciół, które pomogły jej przejść przez najtrudniejsze chwile. Podkreślała, że kluczowe znaczenie miało dla niej nie tylko leczenie medyczne, ale także odnalezienie wewnętrznej siły poprzez sztukę i życzliwość otaczających ją ludzi. Jej historia, pełna emocji i determinacji, zainspirowała publiczność do refleksji, jak wielką rolę w procesie zdrowienia odgrywa wsparcie społeczne oraz własna kreatywność i siła.
Wyjątkowe obrazy LEO
Po spotkaniu z Ewą Ewart i Magdą Atkins, goście mieli możliwość zapoznania się z najnowszą kolekcją obrazów LEO. Oferując te niezwykłe obrazy, LEO nie tylko wpisuje się w trendy nowoczesnego designu, ale również wspiera artystyczne inicjatywy i promuje twórczość, która inspiruje do innego spojrzenia na otaczającą nas naturę. Unikalne dzieła sztuki przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie gości, stanowiąc idealne połączenie z obrazami Magdy Atkins, oscylującymi wokół kobiecości, emocji i siły wizualnego przekazu. Już wkrótce jeden obrazów Magdy Atkins „odwaga”, oraz dzieło LEO Aqua Aranea autorstwa Marka Biegalskiego zostaną wystawione na aukcji, z której dochód zostanie przeznaczony na działania Fundacji OnkoCafe.
Podczas wieczoru goście podkreślali, jak wielką rolę DOMOTEKA odgrywa nie tylko jako przestrzeń handlowa, ale także jako miejsce inspiracji, edukacji i spotkań dla profesjonalistów z branży. Wydarzenie było okazją do zacieśniania relacji biznesowych, a także do wspólnego świętowania sukcesów i współpracy, która przez lata zbudowała silną pozycję tego centrum na rynku. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło również przedstawicieli mediów, którzy podkreślali wagę istnienia DOMOTEKI dla polskiego rynku wnętrzarskiego. Całe wydarzenie przebiegało w ciepłej, przyjaznej atmosferze, łącząc świętowanie jubileuszu z wartościowymi rozmowami na temat przyszłości designu i sztuki w Polsce.
Malwina Konopacka kolejnym gościem DOMOPASJI
Spotkanie było kolejną odsłoną cyklu DOMOPASJE, w którym DOMOTEKA zaprasza wybitne postacie ze świata sztuki, kultury i designu, tworząc przestrzeń do rozmów na tematy społeczne i artystyczne. Centrum, mieszczące się na ul. Malborskiej 41 w Warszawie, będące synonimem najwyższej jakości wzornictwa i przestrzenią inspiracji dla architektów oraz miłośników pięknych wnętrz, po raz kolejny udowodniło, że design to nie tylko estetyka, ale również narzędzie do poruszania ważnych tematów społecznych i wspierania twórczości artystycznej. Cykl inicjatywy DOMOpasje trwa nadal. Kolejne spotkanie odbędzie się już 7 listopada 2024 roku o godz. 18:00, a jego gościem będzie Malwina Konopacka, znana polska ilustratorka i projektantka.
Więcej informacji: domoteka.pl

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju
Dom i ogród

Eliza Gwiazda: Bez chemii naprawdę można wysprzątać mieszkanie na błysk. Wiele rzeczy da się doczyścić na przykład sodą
Influencerka lubi, gdy w jej domu wszystko lśni, i ma swoje sprawdzone metody sprzątania bez używania chemii. Popularne składniki, które można znaleźć w każdej kuchni, takie jak soda, ocet czy kwasek cytrynowy, okazują się bowiem równie skuteczne i wydajne jak detergenty. Eliza Gwiazda zaznacza, że naturalne metody sprzątania i czyszczenia różnych powierzchni są przyjazne dla środowiska oraz bezpieczne dla domowników i zwierząt.
Handel
Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.
Moda
Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.