Komunikaty PR

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

2024-10-29  |  14:00
Biuro prasowe
Kontakt
Olga Kisiel-Konopka
OKK! PR

ul. Świętojesrska5/7
00-236 Warszawa
biuro|okkpr.pl| |biuro|okkpr.pl
882444811
www.okkpr.pl

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia, zorganizowanego w salonie Natuzzi oraz LEO, odbyło się kolejne spotkanie z cyklu DOMOpasje. Tym razem było to wydarzenie z fascynującymi gośćmi specjalnymi: Ewą Ewart, znaną dziennikarką i reżyserką filmów dokumentalnych, oraz Magdą Atkins makijażystką i malarka - zarazem. Historia Magdy, stała się tematem przewodnim nagrodzonego w Cannes filmu dokumentalnego „Bez Retuszu”.

Wydarzenie przyciągnęło licznych gości – wśród nich - partnerów biznesowych, architektów, projektantów wnętrz oraz długoletnich przyjaciół i klientów DOMOTEKI, którzy wspólnie świętowali 18 lat istnienia tego najbardziej prestiżowego centrum designu w Polsce. Atmosfera była wyjątkowa, a uczestnicy mogli nie tylko celebrować „pełnoletność” DOMOTEKI, ale także wziąć udział w inspirujących rozmowach i wymianie doświadczeń. DOMOTEKA, będąca miejscem, łączącym najwyższej klasy design z pasją do sztuki i wzornictwa, od lat współpracuje z czołowymi markami, architektami i markami premium, co przyczynia się do jej statusu lidera na rynku multibrandowych centrów wnętrzarskich. Tym razem Partnerem spotkania była marka LEO, oferująca wyjątkowe obrazy natury, wykonane z lotu ptaka przez najlepszych fotografów. Technologia DeePrint umożliwiła pokazanie w obrazach zalet druku warstwowego, podkreślając jego jakość, realizm i sensualność. To autorski patent, który poprzez nadruk daje poczucie przestrzenności, wyczuwalnej pod opuszkami palców.

Wzruszająca opowieść Ewy Ewart i Magdy Atkins

Uczestnicy mieli okazję wysłuchać inspirującej rozmowy na temat nagrodzonego Złotym Delfinem w Cannes filmu „Bez retuszu”, który dokumentuje poruszającą historię walki Magdy Atkins z rakiem piersi. Ewa Ewart podzieliła się szczegółami dotyczącymi procesu tworzenia filmu, opowiadając o wyzwaniach i emocjach związanych z uchwyceniem tak osobistej opowieści, która miała na celu nie tylko ukazanie trudności związanych z chorobą, ale także niesienie nadziei.

Magda Atkins, bohaterka dokumentu, mówiła o swojej drodze do zdrowia, sile sztuki i wsparcia przyjaciół, które pomogły jej przejść przez najtrudniejsze chwile. Podkreślała, że kluczowe znaczenie miało dla niej nie tylko leczenie medyczne, ale także odnalezienie wewnętrznej siły poprzez sztukę i życzliwość otaczających ją ludzi. Jej historia, pełna emocji i determinacji, zainspirowała publiczność do refleksji, jak wielką rolę w procesie zdrowienia odgrywa wsparcie społeczne oraz własna kreatywność i siła.

Wyjątkowe obrazy LEO

Po spotkaniu z Ewą Ewart i Magdą Atkins, goście mieli możliwość zapoznania się z najnowszą kolekcją obrazów LEO. Oferując te niezwykłe obrazy, LEO nie tylko wpisuje się w trendy nowoczesnego designu, ale również wspiera artystyczne inicjatywy i promuje twórczość, która inspiruje do innego spojrzenia na otaczającą nas naturę. Unikalne dzieła sztuki przyciągały uwagę i wzbudzały zainteresowanie gości, stanowiąc idealne połączenie z obrazami Magdy Atkins, oscylującymi wokół kobiecości, emocji i siły wizualnego przekazu.  Już wkrótce jeden obrazów Magdy Atkins „odwaga”, oraz dzieło LEO Aqua Aranea autorstwa Marka Biegalskiego zostaną wystawione na aukcji, z której dochód zostanie przeznaczony na działania Fundacji OnkoCafe.

Podczas wieczoru goście podkreślali, jak wielką rolę DOMOTEKA odgrywa nie tylko jako przestrzeń handlowa, ale także jako miejsce inspiracji, edukacji i spotkań dla profesjonalistów z branży. Wydarzenie było okazją do zacieśniania relacji biznesowych, a także do wspólnego świętowania sukcesów i współpracy, która przez lata zbudowała silną pozycję tego centrum na rynku. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło również przedstawicieli mediów, którzy podkreślali wagę istnienia DOMOTEKI dla polskiego rynku wnętrzarskiego. Całe wydarzenie przebiegało w ciepłej, przyjaznej atmosferze, łącząc świętowanie jubileuszu z wartościowymi rozmowami na temat przyszłości designu i sztuki w Polsce.

Malwina Konopacka kolejnym gościem DOMOPASJI

Spotkanie było kolejną odsłoną cyklu DOMOPASJE, w którym DOMOTEKA zaprasza wybitne postacie ze świata sztuki, kultury i designu, tworząc przestrzeń do rozmów na tematy społeczne i artystyczne. Centrum, mieszczące się na ul. Malborskiej 41 w Warszawie, będące synonimem najwyższej jakości wzornictwa i przestrzenią inspiracji dla architektów oraz miłośników pięknych wnętrz, po raz kolejny udowodniło, że design to nie tylko estetyka, ale również narzędzie do poruszania ważnych tematów społecznych i wspierania twórczości artystycznej. Cykl inicjatywy DOMOpasje trwa nadal. Kolejne spotkanie odbędzie się już 7 listopada 2024 roku o godz. 18:00, a jego gościem będzie Malwina Konopacka, znana polska ilustratorka i projektantka.

Więcej informacji: domoteka.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: OKK! PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy Biuro prasowe
2025-03-26 | 19:00

Walka z ALS – nadzieja w obliczu diagnozy

Strach, bóle i skurcze mięśni nie dawały Monice spać. Zaczęła długą wędrówkę po lekarzach w poszukiwaniu diagnozy. – Nie zliczę, ile było tych wizyt,
Zdrowie Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego
2025-03-12 | 06:00

Rada Przedsiębiorców apeluje o uchwalenie przepisów zmieniających zasady wypłat zasiłku chorobowego

Z apelem o jak najszybsze uchwalenie przepisów, zgodnie z którymi Zakład Ubezpieczeń Społecznych przejąłby wypłatę zasiłku chorobowego już od pierwszego dnia
Zdrowie Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie
2025-03-11 | 06:00

Rak jelita grubego to nie wyrok. Kluczowe jest wczesne wykrycie

Z badania opinii przeprowadzonego przez SW Research dla marki Domowe Laboratorium wynika, że wielu Polaków postrzega raka jelita grubego jako chorobę nieuleczalną

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nie żyje Jadwiga Jankowska-Cieślak

Jadwiga Jankowska-Cieślak: Zwykle Złota Palma otwiera ścieżkę do kariery, a mi zamknęła. W Polsce trwał wtedy stan wojenny i musiałam szybko wracać do kraju

Z wielkim smutkiem przyjęliśmy wiadomość o śmierci Jadwigi Jankowskiej-Cieślak jednej z najbardziej wybitnych polskich aktorek. Z tej okazji pragniemy podzielić się z Państwem jednym z ostatnich wywiadów, jakich udzieliła naszej redakcji.

Dom i ogród

Handel

Piwo bezalkoholowe stanowi już 6,5 proc. sprzedaży browarów. Konsumenci świadomie ograniczają spożycie alkoholu

W 2024 roku polscy konsumenci kupowali ponad 1 mln butelek i puszek piwa 0,0% dziennie. Przez ostatnią dekadę rynek tych piw urósł pod względem wolumenu 10-krotnie. Branża inwestuje w innowacje w segmencie piw bezalkoholowych, wzmacniając nie tylko smak, ale również ich wartości odżywcze. Piwa 0,0% wpisują się w coraz popularniejszy, zwłaszcza wśród młodszego pokolenia, trend NoLo (no alcohol low alcohol), co może okazać się furtką do ograniczenia konsumpcji alkoholu.

Moda

Krzysztof Skórzyński: Lubimy mówić, że dbamy o środowisko i dajemy rzeczom drugie życie. A potem idziemy do galerii i kupujemy nowe ubrania

Z obserwacji dziennikarza wynika, że choć niektóre firmy promują swoje działania i produkty jako ekologiczne, to zdarza się, że rzeczywistość jest zgoła inna. Podobnie jest z  osobami z naszego otoczenia. Bywa, że głośno mówią o recyklingu, a jednocześnie ślepo gonią za modą i wciąż kupują nowe ubrania, dodatki czy elementy wyposażenia wnętrz. Krzysztof Skórzyński i Kajra zapewniają jednak, że zależy im na tym, by nie zanieczyszczać środowiska kolejnymi odpadami, dlatego są zwolennikami ponownego wykorzystywania różnych rzeczy.