Komunikaty PR

iTaxi włącza się do „Kampanii Złotej Wstążki”

2020-09-04  |  10:00
Biuro prasowe
Kontakt
Katarzyna Dworzyńska
PR Calling

Czerska 8/10
00-732 Warszawa
katarzyna.dworzynska|prcalling.pl| |katarzyna.dworzynska|prcalling.pl
+48501001377
https://www.prcalling.com
Do pobrania iTaxi ( 0.14 MB )

iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, organizowanej przez Fundację „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”. Na potrzeby akcji platforma technologiczna wdrożyła w swojej aplikacji nową funkcjonalność, za pomocą której użytkownicy już w momencie zamawiania kursu mogą wpłacać środki na leczenie dzieci. Jest to pierwsze wdrożenie tego typu w Europie. Kampania rozpoczęła się 1 września.

Liczy się każdy grosz                                    

Wrzesień to światowy miesiąc świadomości nowotworów dziecięcych, których symbolem jest „Złota Wstążka”, nawiązująca do najcenniejszego kruszcu i reprezentująca największą wartość – zdrowie dzieci. Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od niemal 30 lat wspiera małych pacjentów, którzy stają do walki z nowotworami. W tym roku do partnerów akcji dołączyło iTaxi, które stworzyło pierwszy w Europie sposób zbierania środków w aplikacji taksówkowej na leczenie podopiecznych Fundacji.

– Udział w „Kampanii Złotej Wstążki” jest potwierdzeniem naszego zaangażowania w kwestie społeczne. Platforma iTaxi pozwala na tworzenie nowych rozwiązań, również takich jak cele charytatywne. Jesteśmy dumni, że możemy pomagać najmłodszym w walce o zdrowie. Na potrzeby inicjatywy Fundacji rozbudowaliśmy naszą aplikację, która obecnie umożliwia zbieranie środków na jej podopiecznych, dzięki czemu nasi użytkownicy w prosty sposób również mogą włączyć się w kampanię. Cieszymy się, że wspólnie wspieramy tak szczytny celmówi Jarosław Grabowski, CEO iTaxi.

Jadąc z iTaxi – pomagasz

Użytkownicy aplikacji w systemach Android i Huawei Mobile Services w momencie zamawiania przejazdu, po potwierdzeniu miejsca odbioru i celu podróży, zobaczą nową opcję – „Wesprzyj Fundację” wraz z informacją o celu zbiórki. Po naciśnięciu strzałki po prawej stronie ekranu, klienci mogą zdecydować jaką kwotą chcieliby zasilić konto Fundacji: czy zaokrąglić koszt kursu w górę do pełnej kwoty, czy wybrać konkretną sumę, która zostanie doliczona do rachunku za przejazd. Wsparcie akcji jest dobrowolne.

Użytkownicy systemu iOS po potwierdzeniu kierunku przejazdu również zobaczą opcję „Wesprzyj Fundację”. Po jej naciśnięciu przeniosą się do strony zbiórki na stronie Fundacji.

Naszym celem jest podniesienie świadomości społecznej i zwrócenie uwagi na onkologię dziecięcą. Czasem naprawdę niewiele trzeba, żeby uratować dziecko i dać mu szansę przeżyć szczęśliwe dzieciństwo. Cieszymy się, że iTaxi dołączyło do „Kampanii Złotej Wstążki”, ponieważ wspólnymi siłami możemy osiągnąć więcej mówi Przemek Pohrybieniuk, prezes zarządu Fundacji „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową”.

„Kampania Złotej Wstążki” wystartowała 1 września i potrwa miesiąc. iTaxi zachęca wszystkich do włączenia się w akcję zarówno poprzez wpłaty za pośrednictwem aplikacji, jak również poprzez indywidualne datki. Więcej o zbiórce można przeczytać na stronie www.itaxi.pl/zlotawstazka


Kontakt dla mediów:

Przemysław Panek

PR Calling

m: 790 579 757

e: przemyslaw.panek@prcalling.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: PR Calling
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.