Jak odciążyć swój kręgosłup?
Konkret PR
ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl
Siedzący tryb życia i godziny spędzone przed komputerem nie są sprzymierzeńcami naszego kręgosłupa. Warto zareagować, zanim dolegliwości spowodowane nieodpowiednim ułożeniem ciała dadzą nam się we znaki. szczęście jest wiele możliwości, aby temu przeciwdziałać. Już teraz możesz zadbać o swój kręgosłup podczas snu dzięki ortopedycznej poduszce Aloe Vera marki Wendre.
Jak spać dobrze?
Spora część osób lubi zasypiać w pozycji embrionalnej, w której podkurcza się ręce i nogi. Może to prowadzić do drętwienia kończyn, ucisku narządów wewnętrznych oraz niedotlenienia. Dlatego następnego dnia gwarantowana jest pobudka nie dość, że z bólem kręgosłupa, to jeszcze z migreną! Znacznie lepiej jest położyć się na wznak lub na boku z wyprostowanymi nogami. Warto też pamiętać, że choć schorzenia przewlekłe wymagają konsultacji z lekarzem, za niektóre dolegliwości odpowiada np. źle dobrana poduszka lub materac.
Podniesienie jakości wypoczynku
Nie ma mowy o budzeniu się w dobrym humorze, jeśli dokucza nam fizyczny dyskomfort. Warto zatem zainwestować środki nie tylko w porządny materac, lecz także poduszkę ortopedyczną Aloe Vera. Jej sekretem jest wkład wykonany z elastycznej pianki Visco, dzięki czemu zapewnia ona prawidłowe podparcie szyi i ramion. Zaleca się ją w profilaktyce zespołów bólowych i przeciążeniowych szyi, wywołanych najczęściej długotrwałym wykonywaniem siedzącej pracy. Doskonale sprawdza się w łagodzeniu stanów wzmożonego napięcia mięśni karku – mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.
Poduszkę ortopedyczną Aloe Vera można kupić w popularnych sieciach super- i hipermarketów, a także w sklepach i na platformach internetowych. Natomiast tylko do 24.10.2020 klienci sieci supermarketów Topaz mogą skorzystać z wyjątkowej oferty, w ramach której mogą kupić kołdry i poduszki z linii Aloe Vera marki Wendre, w tym poduszkę ortopedyczną z rabatem 50%, w zamian za regularne zakupy w sklepach Topaz. Więcej informacji na temat programu znajduje się tutaj:
https://topaz24.pl/aktualnosci-koldry-i-poduszki-z-aloesem-o-polowe-taniej_104
Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.
***
Grupa Wendre jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych
z własnymi zakładami produkcyjnymi w Estonii i Polsce, o rocznej zdolności produkcyjnej 12 milionów kołder i poduszek oraz 600 000 łóżek i materacy. Wendre ma biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce, a wśród klientów grupy znajduje się wiele wiodących europejskich sieci handlowych z branży mebli i tekstyliów domowych. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych wynosi 1200 pracowników. Główną częścią działalności Wendre są marki własne, ale sukcesy odnoszą również dzięki markom Familon i Wendre. Grupa Wendre jest firmą świadomą ekologicznie, stosuje najnowsze technologie tak by wykorzystać ponownie do 95% resztek
z produkcji. Więcej informacji na: www.wendre.pl
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.