Komunikaty PR

Jak odciążyć swój kręgosłup?

2020-09-21  |  16:00
Biuro prasowe
Kontakt
Ewelina Ciuchta
Konkret PR

ul. Konduktorska 4 lok. 9
00-775 Warszawa
e.ciuchta|konkretpr.pl| |e.ciuchta|konkretpr.pl
508 338 267
www.konkretpr.pl

Siedzący tryb życia i godziny spędzone przed komputerem nie są sprzymierzeńcami naszego kręgosłupa. Warto zareagować, zanim dolegliwości spowodowane nieodpowiednim ułożeniem ciała dadzą nam się we znaki.​ szczęście jest wiele możliwości, aby temu przeciwdziałać. Już teraz możesz zadbać o swój kręgosłup podczas snu dzięki ortopedycznej poduszce Aloe Vera marki Wendre.

Jak spać dobrze?

Spora część osób lubi zasypiać w pozycji embrionalnej, w której podkurcza się ręce i nogi. Może to prowadzić do drętwienia kończyn, ucisku narządów wewnętrznych oraz niedotlenienia. Dlatego następnego dnia gwarantowana jest pobudka nie dość, że z bólem kręgosłupa, to jeszcze z migreną! Znacznie lepiej jest położyć się na wznak lub na boku z wyprostowanymi nogami. Warto też pamiętać, że choć schorzenia przewlekłe wymagają konsultacji z lekarzem, za niektóre dolegliwości odpowiada np. źle dobrana poduszka lub materac.

Podniesienie jakości wypoczynku

Nie ma mowy o budzeniu się w dobrym humorze, jeśli dokucza nam fizyczny dyskomfort. Warto zatem zainwestować środki nie tylko w porządny materac, lecz także poduszkę ortopedyczną Aloe Vera. Jej sekretem jest wkład wykonany z elastycznej pianki Visco, dzięki czemu zapewnia ona prawidłowe podparcie szyi i ramion. Zaleca się ją w profilaktyce zespołów bólowych i przeciążeniowych szyi, wywołanych najczęściej długotrwałym wykonywaniem siedzącej pracy. Doskonale sprawdza się w łagodzeniu stanów wzmożonego napięcia mięśni karku – mówi Beata Przybylak, ekspert marki Wendre.

Poduszkę ortopedyczną Aloe Vera można kupić w popularnych sieciach super- i hipermarketów, a także w sklepach i na platformach internetowych. Natomiast tylko do 24.10.2020 klienci sieci supermarketów Topaz mogą skorzystać z wyjątkowej oferty, w ramach której mogą kupić kołdry i poduszki z linii Aloe Vera marki Wendre, w tym poduszkę ortopedyczną z rabatem 50%, w zamian za regularne zakupy w sklepach Topaz. Więcej informacji na temat programu znajduje się tutaj:

https://topaz24.pl/aktualnosci-koldry-i-poduszki-z-aloesem-o-polowe-taniej_104


Wendre umieszcza na etykietach kołder i poduszek szczegółowe oznaczenia dotyczące konserwacji każdego ze swoich produktów. Tylko kołdry i poduszki oznakowane logo Wendre są produktami oryginalnymi.

***

Grupa Wendre jest jednym z największych europejskich producentów artykułów pościelowych
z własnymi zakładami produkcyjnymi w Estonii i Polsce, o rocznej zdolności produkcyjnej 12 milionów kołder i poduszek oraz 600 000 łóżek i materacy. Wendre ma biura sprzedaży w Szwecji, Finlandii, Niemczech i Polsce, a wśród klientów grupy znajduje się wiele wiodących europejskich sieci handlowych z branży mebli i tekstyliów domowych. Obroty ze sprzedaży wynoszą 120 mln Euro, a liczba zatrudnionych wynosi 1200 pracowników. Główną częścią działalności Wendre są marki własne, ale sukcesy odnoszą również dzięki markom Familon i Wendre. Grupa Wendre jest firmą świadomą ekologicznie, stosuje najnowsze technologie tak by wykorzystać ponownie do 95% resztek
z produkcji. Więcej informacji na: www.wendre.pl

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Konkret PR
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.