Jarmark Produktów Regionalnych ponownie w Porcie Łódź

Aleksandra Kaczorowska
Beyond Public Relations
ul. Franciszka Klimczaka 1
02-797 Warszawa
a.kaczorowska|bepr.pl| |a.kaczorowska|bepr.pl
504 907 388
www.bepr.pl
W środę, 17 lutego, w Porcie Łódź startuje kolejna edycja kultowego Jarmarku z regionalnymi produktami. Z oferty lokalnych producentów, którzy ze swoimi stoiskami pojawią się obok sklepu Media Markt, będzie można skorzystać do soboty 20 lutego.
Port Łódź zaprasza wszystkich miłośników regionalnych smaków na Jarmark Produktów Regionalnych. Przez cztery dni Klienci będą mogli zapoznać się z ofertą lokalnych producentów i zakupić bezpośrednio od nich produkty żywnościowe. Na Jarmarku tradycyjnie pojawi się wypiekane na naturalnym zakwasie chrupiące pieczywo, wędliny wędzone tradycyjnymi metodami, suszone owoce oraz miód z lokalnych pasiek. Dodatkowo na Jarmarku będzie można kupić przyprawy, takie jak imbir, cynamon, gałka muszkatołowa, idealne na rozgrzanie podczas chłodniejszych zimowych dni. Pojawią się również produkty z dalszych stron świata, które na dobre zadomowiły się na naszych rodzimych stołach, np. oliwki czy chałwa.
Stoiska wystawców pojawią się obok sklepu Media Markt i czynne będą w godzinach funkcjonowania Portu Łódź, tj. od godziny 10:00 do godziny 21:00. Jarmark Produktów Regionalnych potrwa do soboty 20 lutego włącznie.

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Neurologiczne choroby rzadkie w Lublinie leczą modelowo
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Kasia Dowbor na planie programu interesowała się remontami i była dociekliwa. Niczego nie udawała tylko na potrzeby zdjęć
Architekt niezwykle miło wspomina współpracę z Katarzyną Dowbor przy realizacji programu „Nasz nowy dom”. I mimo że nie jest już ona gospodynią tego formatu, to nadal utrzymują ze sobą kontakt, wymieniają się doświadczeniami i mają wiele wspólnych tematów do rozmów. Maciej Pertkiewicz zaznacza, że na planie zdjęciowym prezenterka nie przyglądała się kolejnym etapom remontów z założonymi rękami, ale brała w nich czynny udział, by jak najwięcej się nauczyć. Nie bała się żadnej pracy, pomagała zrywać tynki, malować ściany czy też montować poszczególne elementy wyposażenia.
Konsument
Australijscy rodzice zaniepokojeni kierowanymi do dzieci reklamami niezdrowej żywności. Duże poparcie społeczne dla ich ograniczenia

Blisko 90 proc. rodziców i opiekunów w Australii wyraża zaniepokojenie nadmierną ekspozycją dzieci na reklamy niezdrowej żywności – wynika z badania naukowców z Deakin University w Australii. Dlatego chcą jego ograniczenia w różnych mediach i środowiskach. Zdaniem badaczy poparcie społeczne dla regulacji dotyczących marketingu niezdrowej żywności jest czynnikiem warunkującym ich wprowadzenie przez decydentów.
Gwiazdy
Mateusz Banasiuk: Dużo czytam swojemu synowi, bo kiedyś mój tata też mi czytał. Lektury lepiej wpływają na jego wyobraźnię i wyciszenie niż oglądanie bajek

Aktor zaznacza, że kultywuje rodzinną tradycję i z przyjemnością czyta swojemu synkowi. Przed laty bowiem jego tata zachęcał go do lektury, a teraz on pokazuje 7,5-letniemu Henrykowi, jaką wartość mają książki. Mateusz Banasiuk wspiera kampanię #TataTeżCzyta i zachęca też do tego, by rozwijać wyobraźnię dzieci nie tylko poprzez śledzenie historii opowiedzianych w bajkach, ale również tworząc własne opowieści. W jego rodzinie dużą popularnością cieszy się motyw pod hasłem „Chłopczyk i gruchocik”.