Join UP! Polska oferuje wsparcie powodzianom z południowej Polski
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Join UP! Polska oferuje wsparcie powodzianom
z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce touroperator Join UP! Polska ogłasza inicjatywę wspierającą poszkodowanych podróżnych oraz współpracujące biura podróży, która ma na celu zapewnienie elastyczności w przekładaniu, rezygnacji z wycieczek bez ponoszenia znacznych strat finansowych.
Join UP! Polska wdrożył inicjatywę wsparcia klientów dotkniętych skutkami powodzi, skupiając się na spersonalizowanej opiece, elastyczności i przejrzystości komunikacji.
Mając świadomość, iż osoby dotknięte ostatnimi powodziami muszą skupić się teraz na ratowaniu swojego dobytku i pomocy najbliższym, Join UP! natychmiast ustalił warunki współpracy z partnerami DMC (Destination Management Company – partnerzy w destynacjach) odnośnie obsługi rezerwacji, z których klienci mogą chcieć zrezygnować. Touroperator dokłada wszelkich starań, by minimalizować koszty i zapewnić klientom jak najlepsze, możliwe warunki w przypadku konieczności anulacji czy zmiany terminów rezerwacji.
W ramach wdrożonych działań Join UP! skupia się na priorytetowym i indywidualnym analizowaniu każdej zgłoszonej sprawy o anulowanie czy zwroty w regionach objętych stanem klęski żywiołowej – w województwach dolnośląskim, opolskim i śląskim. Każdy wniosek o zmianę czy anulację rezerwacji na wyloty do 6 października 2024 będzie oceniany indywidualnie. Firma dokładnie przeanalizuje sytuację i zaoferuje elastyczne opcje, przede wszystkim zwrot w postaci vouchera do wykorzystania do końca sezonu letniego 2025 roku lub w innych przypadkach, możliwość bezpłatnej lub niskokosztowej rezygnacji.
Join UP! Polska wesprze także agentów, których biura zostały zniszczone w wyniku powodzi szczególnie w miastach takich jak Kłodzko czy Nysa. Firma ma świadomość, że teraz ich głównym celem będzie odbudowa miejsc pracy i biznesu. W związku z tym poszkodowanym agencjom firma zaoferuje wsparcie za pomocą dostępnych dla firmy środków. Szczegółowe informacje zostaną przekazane agencjom indywidualnie.
- Join UP! Polska zdaje sobie sprawę z trudnych decyzji, przed którymi stają Podróżni i Agenci turystyczni w obliczu klęsk żywiołowych. Zamierzamy, w miarę możliwości, pomóc poszkodowanym, zapewniając wsparcie w tym trudnym czasie. Wdrożyliśmy procedurę kryzysową, która umożliwi minimalizację szkód wyrządzonych przez żywioł. – mówi Anna Staszewska, CEO Join UP! Polska.
Główne punkty programu wsparcia:
Analiza indywidualna:
Każdy wniosek o anulowanie z powodu powodzi jest traktowany priorytetowo, z dokładną weryfikacją sytuacji na podstawie szczegółowych danych i dodatkowych informacji od agentów oraz klientów.
Ocena kosztów:
Dbając o dokładność i rzetelność, Join UP! w pierwszej kolejności uwzględnia rzeczywiste koszty operacyjne związane z daną anulacją, a nie ogólne warunki uczestnictwa.
Elastyczność:
Biorąc pod uwagę sytuację, Join UP! Polska, po analizie rzeczywistych kosztów, zaoferuje klientom vouchery na pełną wartość pakietu lub wartość pomniejszoną o koszty rzeczywiste. A w szczególnych przypadkach, firma zaproponuje bezpłatne lub niskokosztowe anulowanie rezerwacji.
Skuteczna komunikacja:
W trakcie procesu Agenci będą na bieżąco informowani, a wszystkie decyzje będą starannie dokumentowane, aby zapewnić pełną przejrzystość procesu.
- Join UP! Polska wspiera swoich Klientów i Partnerów w tym trudnym czasie. Rozumiemy pilność i wagę stojących przed nimi wyzwań, a nasz zespół jest w pełni zaangażowany w zapewnieniu niezbędnego wsparcia. Deklaracje chęci współpracy i pomocy otrzymujemy od naszych Partnerów, między innym z Turcji czy Egiptu. – mówi Wojciech Bartuzi, Head of Helpdesk & Operations
Inicjatywa Join UP! Polska ma na celu dostarczenie natychmiastowej i znaczącej pomocy, wspierając klientów i partnerów w radzeniu sobie ze skutkami powodzi, dzięki rozwiązaniom odpowiadającym ich potrzebom.
Wsparcie powodzian z południowej Polski, to działanie kryzysowe, jednocześnie jedno z wielu, które firma podejmuje w ramach swojej strategii „Let’s Be Friends” i programu aktywizacji agentów. Join UP! Polska wspiera klientów, zapewniając agentom elastyczność w zmianie terminów podróży, ograniczając ryzyko poniesienia poważnych kosztów.
Bezpieczeństwo najważniejsze dla pacjentów decydujących się na zabiegi korekty wad wzroku
Suplementacja na nowy rok - kilka ciekawych propozycji
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Dom i ogród
Radosław Majdan: Jestem zniesmaczony tym, ile czasu poświęciliśmy na załatwianie pozwoleń na budowę domu. Teraz zastanawiamy się, czy nie wybrać planu B
Były piłkarz przyznaje, że w przypadku jego małżeństwa droga do budowy wymarzonego domu w Konstancinie-Jeziornie okazała się niezwykle długa, kręta i bardziej skomplikowana, niż się spodziewali. Uzyskiwanie niezbędnych pozwoleń trwało ponad dwa lata i nie zakończyłoby się sukcesem, gdyby nie pomoc specjalisty, który miał w tym doświadczenie. W obliczu tych problemów i kolejnych wyzwań przyszło jednak zwątpienie i myśl o rezygnacji z kontynuowania tego projektu. Radosław Majdan podkreśla jednak, że niezależnie od tego, jaką decyzję podejmą, za jakiś czas będą mieli własny, piękny dom.
Problemy społeczne
Miasta będą się starzały wolniej niż reszta kraju. Jednak w niektórych do 2050 roku seniorzy będą stanowić 37 proc. populacji
Udział osób starszych w populacji Polski będzie się stopniowo zwiększał i w 2050 roku wyniesie 34 proc. Dla porównania w 12 największych miastach będzie to 31 proc. – wynika z raportu Centrum Analiz i Badań Unii Metropolii Polskich. To oznacza, że metropolie – chociaż nie wszystkie – będą się starzeć nieco wolniej niż reszta kraju. Z tym procesem wiąże się szereg wyzwań dla samorządów i zadań związanych m.in. z przygotowaniem usług dla zróżnicowanej grupy seniorów i dostosowania przestrzeni miejskiej.
Farmacja
Nowoczesne formy podania leków pozwalają uniknąć hospitalizacji. To duże ułatwienie dla pacjentów z chorobami przewlekłymi
Opracowywanie nowoczesnych form podania leków to odpowiedź na stale rosnącą liczbę pacjentów z chorobami przewlekłymi, m.in. onkologicznymi, hematologicznymi i psychiatrycznymi. Jeden zastrzyk zamiast codziennego łykania tabletek, wlewów czy klasycznych chemioterapii ułatwia życie pacjentom, pozwalając im uniknąć hospitalizacji, stresu i ryzyka z tym związanego oraz szybciej wrócić do codziennych zajęć. To także korzyść dla personelu medycznego i systemu ochrony zdrowia. Inicjatorzy kampanii „Podanie ma znaczenie” podkreślają, że pacjent powinien mieć wpływ na wybór formy przyjmowanego leku.