Join UP! Polska oferuje wsparcie powodzianom z południowej Polski
Rumour Sp. z o.o.
Alei Rzeczypospolitej 17/30
02-972 Warszawa
tymoteusz.nowak|rumour.pl| |tymoteusz.nowak|rumour.pl
516088780
https://rumour.pl/
Join UP! Polska oferuje wsparcie powodzianom
z południowej Polski
W odpowiedzi na trudną sytuację osób dotkniętych powodzią w południowej Polsce touroperator Join UP! Polska ogłasza inicjatywę wspierającą poszkodowanych podróżnych oraz współpracujące biura podróży, która ma na celu zapewnienie elastyczności w przekładaniu, rezygnacji z wycieczek bez ponoszenia znacznych strat finansowych.
Join UP! Polska wdrożył inicjatywę wsparcia klientów dotkniętych skutkami powodzi, skupiając się na spersonalizowanej opiece, elastyczności i przejrzystości komunikacji.
Mając świadomość, iż osoby dotknięte ostatnimi powodziami muszą skupić się teraz na ratowaniu swojego dobytku i pomocy najbliższym, Join UP! natychmiast ustalił warunki współpracy z partnerami DMC (Destination Management Company – partnerzy w destynacjach) odnośnie obsługi rezerwacji, z których klienci mogą chcieć zrezygnować. Touroperator dokłada wszelkich starań, by minimalizować koszty i zapewnić klientom jak najlepsze, możliwe warunki w przypadku konieczności anulacji czy zmiany terminów rezerwacji.
W ramach wdrożonych działań Join UP! skupia się na priorytetowym i indywidualnym analizowaniu każdej zgłoszonej sprawy o anulowanie czy zwroty w regionach objętych stanem klęski żywiołowej – w województwach dolnośląskim, opolskim i śląskim. Każdy wniosek o zmianę czy anulację rezerwacji na wyloty do 6 października 2024 będzie oceniany indywidualnie. Firma dokładnie przeanalizuje sytuację i zaoferuje elastyczne opcje, przede wszystkim zwrot w postaci vouchera do wykorzystania do końca sezonu letniego 2025 roku lub w innych przypadkach, możliwość bezpłatnej lub niskokosztowej rezygnacji.
Join UP! Polska wesprze także agentów, których biura zostały zniszczone w wyniku powodzi szczególnie w miastach takich jak Kłodzko czy Nysa. Firma ma świadomość, że teraz ich głównym celem będzie odbudowa miejsc pracy i biznesu. W związku z tym poszkodowanym agencjom firma zaoferuje wsparcie za pomocą dostępnych dla firmy środków. Szczegółowe informacje zostaną przekazane agencjom indywidualnie.
- Join UP! Polska zdaje sobie sprawę z trudnych decyzji, przed którymi stają Podróżni i Agenci turystyczni w obliczu klęsk żywiołowych. Zamierzamy, w miarę możliwości, pomóc poszkodowanym, zapewniając wsparcie w tym trudnym czasie. Wdrożyliśmy procedurę kryzysową, która umożliwi minimalizację szkód wyrządzonych przez żywioł. – mówi Anna Staszewska, CEO Join UP! Polska.
Główne punkty programu wsparcia:
Analiza indywidualna:
Każdy wniosek o anulowanie z powodu powodzi jest traktowany priorytetowo, z dokładną weryfikacją sytuacji na podstawie szczegółowych danych i dodatkowych informacji od agentów oraz klientów.
Ocena kosztów:
Dbając o dokładność i rzetelność, Join UP! w pierwszej kolejności uwzględnia rzeczywiste koszty operacyjne związane z daną anulacją, a nie ogólne warunki uczestnictwa.
Elastyczność:
Biorąc pod uwagę sytuację, Join UP! Polska, po analizie rzeczywistych kosztów, zaoferuje klientom vouchery na pełną wartość pakietu lub wartość pomniejszoną o koszty rzeczywiste. A w szczególnych przypadkach, firma zaproponuje bezpłatne lub niskokosztowe anulowanie rezerwacji.
Skuteczna komunikacja:
W trakcie procesu Agenci będą na bieżąco informowani, a wszystkie decyzje będą starannie dokumentowane, aby zapewnić pełną przejrzystość procesu.
- Join UP! Polska wspiera swoich Klientów i Partnerów w tym trudnym czasie. Rozumiemy pilność i wagę stojących przed nimi wyzwań, a nasz zespół jest w pełni zaangażowany w zapewnieniu niezbędnego wsparcia. Deklaracje chęci współpracy i pomocy otrzymujemy od naszych Partnerów, między innym z Turcji czy Egiptu. – mówi Wojciech Bartuzi, Head of Helpdesk & Operations
Inicjatywa Join UP! Polska ma na celu dostarczenie natychmiastowej i znaczącej pomocy, wspierając klientów i partnerów w radzeniu sobie ze skutkami powodzi, dzięki rozwiązaniom odpowiadającym ich potrzebom.
Wsparcie powodzian z południowej Polski, to działanie kryzysowe, jednocześnie jedno z wielu, które firma podejmuje w ramach swojej strategii „Let’s Be Friends” i programu aktywizacji agentów. Join UP! Polska wspiera klientów, zapewniając agentom elastyczność w zmianie terminów podróży, ograniczając ryzyko poniesienia poważnych kosztów.
Filary pielęgnacji skóry atopowej
Zimowe kontuzje – jak ich uniknąć? Porady ortopedy
Prezbiopia – zaburzenie widzenia, które dotyka niemal każdego
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Muzyka
S. Karpiel-Bułecka: Sam talent nie wystarczy, by odnieść sukces w branży muzycznej. Trzeba też mieć trochę szczęścia i spotkać odpowiednich ludzi
Na przestrzeni ostatnich dwóch dekad, między innymi za sprawą streamingu i powszechnego dostępu do internetu, rynek muzyczny w Polsce przeszedł prawdziwą rewolucję. Zauważają to zarówno doświadczeni artyści, jak Sebastian Karpiel-Bułecka, jak i młodsze pokolenie, reprezentowane przez Miuosha. Obaj wokaliści podkreślają, że sukces w branży muzycznej jest wynikiem wielu czynników. Lider zespołu Zakopower zaznacza, że niezależnie od sytuacji młodzi artyści powinni być konsekwentni i wierzyć w swoje możliwości, bo to jest kluczowe w budowaniu kariery.
Problemy społeczne
Strach przed porażką i brak wiary we własne siły blokują rozwój przedsiębiorczości kobiet. Częściej zakładają za to firmy z misją
Kobiety stanowią mniejszość w zarządach firm, rzadziej też niż mężczyźni zakładają własne działalności gospodarcze. W UE na taki krok decyduje się 10 proc. pracujących pań, w Polsce – 13 proc. – wynika z raportu „Biznes na wysokich obcasach” PIE. Strach przed porażką i brak wiary w swoje umiejętności powstrzymują kobiety częściej niż mężczyzn przed założeniem działalności. Kluczową rolę mogą pełnić programy mentoringowe prowadzone przez kobiety.
Muzyka
Luna: Status materialny moich rodziców przeszkadza mi w karierze. Przestaję postrzegać siebie jako niezależną artystkę, tylko córkę bogaczy
Wokalistka podkreśla, że ścieżka jej kariery i sukcesy w branży muzycznej budzą wiele emocji, również ze względu na to, czym zajmują się jej rodzice. Jest ona bowiem córką milionera Andrzeja Wielgomasa, założyciela i właściciela firmy Dawtona. Jednak jak zaznacza, to, że pochodzi z zamożnego domu, nie ułatwia jej życia, a wręcz jest swoistym balastem. Luna ma świadomość tego, że w opinii niektórych ludzi wszystko, co ma i co osiągnęła, zawdzięcza tylko bogatym rodzicom.