Komunikaty PR

Kampania "Różowy Bukiecik" wspiera walkę z wykluczeniem menstruacyjnym

2024-03-08  |  11:20
Biuro prasowe

Z okazji Dnia Kobiet Fundacja Różowa Skrzyneczka, Lisek.App i Feeders Agency w ramach
wspólnej inicjatywy zmieniają pusty gest w pełną Różową Skrzyneczkę. Kupując Różowy
Bukiecik każdy może realnie wesprzeć walkę z wykluczeniem menstruacyjnym i zrobić coś
znaczącego dla kobiet
.

 

Wykluczenie menstruacyjne to poważny problem społeczny w Polsce - odnosi się do trudności , jakie
mają osoby menstruujące w dostępie do produktów higienicznych, odpowiednich udogodnień
sanitarnych oraz edukacji na temat menstruacji. Aż 4% kobiet i osób menstruujących w Polsce nie
ma pieniędzy na zakup środków higienicznych - to blisko 500 000 osób. 21% nastolatek
musiało wyjść ze szkoły ze względu na ich brak, 10% z powodu ograniczonego dostępu do
podpasek w ogóle nie wyszło z domu. Fundacja Różowa Skrzyneczka postanowiła walczyć z tym
problemem.

 

Zamień pusty gest w pełną Różową Skrzyneczkę


W walce z wykluczeniem menstruacyjnym, ramię w ramię z Fundacją, dołączają Lisek.App oraz
Feeders Agency, tworząc z okazji Dnia Kobiet “Różowy Bukiecik”. Zysk ze sprzedaży zostanie
przekazany na wsparcie działalności Różowej Skrzyneczki. Różowy Bukiecik będzie dostępny na
Lisek.App w 2 postaciach - symbolicznej cegiełki w formie dedykowanej akcji animacji oraz metalowej
przypinki z kwiatem w kształcie tamponu.


Kampania startuje w Dzień Kobiet (8.03) i potrwa do końca miesiąca. Do jej promocji dołączyła m.in.
Małgorzata Rozenek, promując ideę Różowego Bukieciku na swoich profilach w social mediach.


- Wykluczenie menstruacyjne to naprawdę wstydliwy temat. Ale nie dla wykluczonych, tylko dla
tych, którzy wykluczają. Można by o tym gadać i gadać, ale ponad 500 tys. dziewczyn czeka
na pomoc. Wsparcie to jeden z najpiękniejszych gestów, który możesz okazać drugiej osobie.
I to nie taki pusty, tylko niosący za sobą realną pomoc - w tym przypadku w postaci pełnej
Różowej Skrzyneczki -
komentuje Karolina Konik, social media creative Feeders.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Uroda

Konsument

Sztuczna inteligencja wzbudza w Polakach głównie ciekawość i obawy. Ponad połowa widzi w niej zagrożenie

Prawie połowa Polaków twierdzi, że myśląc o sztucznej inteligencji, odczuwa zaciekawienie, ale aż 39 proc. przyznaje, że są to głównie obawy. Dotyczą one niewłaściwego wykorzystania SI, utraty kontroli nad nią i marginalizacji roli człowieka na rynku pracy. Na razie jednak tylko 11 proc. badanych używa narzędzi opartych na sztucznej inteligencji w swojej pracy. Chociaż rozwiązania te zyskują zwolenników, to wciąż duża grupa pracowników nie wie, w jaki sposób mogłyby one wspomóc ich w obowiązkach zawodowych – wskazuje badanie „Polacy o AI. Codzienność, nadzieje, obawy”.

Ochrona środowiska

Polski rynek roślinny rozwija się wolniej niż na Zachodzie. Kraje z największą konsumpcją mamy szansę dogonić za kilkanaście lat

Wartość rynku roślinnego w Polsce przekroczyła już wartość 1 mld zł. Roślinne zamienniki nabiału stanowią ponad połowę tej kategorii, a silną pozycję w sprzedaży mają alternatywy dla mleka – wynika z raportu Polskiego Związku Producentów Żywności Roślinnej. Polski rynek z rocznymi wydatkami rzędu 4,23 euro na osobę wciąż jednak odbiega od kwot wydawanych na żywność roślinną na Zachodzie. Branża liczy na wsparcie państwa w wykorzystaniu potencjału konsumentów.