Karnet na bezpłatne treningi dla krwiodawców i ozdrowieńców oddających osocze
Ruszyła akcja #AktywniePoZdrowie, w ramach której osoby, które zdecydują oddać krew lub osocze, otrzymają voucher na przegląd formy i dostęp do bezpłatnych treningów. Akcję zainicjowała sieć klubów Orangetheory Fitness wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Akcja przeznaczona jest dla współczesnych bohaterów – zarówno krwiodawców jak i ozdrowieńców po Covid-19 oddających osocze.
Od początku pandemii szpitale są przepełnione osobami, które potrzebują krwi każdego rodzaju oraz osocza ozdrowieńców po COVID-19. Centra krwiodawstwa alarmują, że przez zagrożenie epidemiologiczne coraz mniej osób decyduje się na oddanie krwi. Brakuje też osocza ozdrowieńców po Covid-19, które podobnie jak krew, może uratować komuś życie. W odpowiedzi na ten problem ruszyła akcja społeczna #AktywniePoZdrowie.
Wciąż za mało krwi i osocza
#AktywniePoZdrowie to akcja zainicjowana przez sieć klubów Orangetheory Fitness wspólnie
z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Na tych, którzy oddadzą krew lub jako ozdrowieńcy po Covid-19 - osocze, czeka zaproszenie na bezpłatny przegląd formy i 14 dni bezpłatnych treningów w klubach Orangetheory Fitness w Warszawie. Akcja ma na celu promocję krwiodawstwa oraz aktywności fizycznej jako sposobu budowania odporności. Liczne badania potwierdzają, że odpowiednio dobrane treningi pomagają wrócić także do formy po przebytej chorobie.
- Tworząc akcję #AktywniePoZdrowie chcemy zachęcić do oddawania krwi i osocza, a także podziękować tym, którzy już się na to zdecydowali. Chcemy też podkreślić, jak ważna dla zachowania dobrego zdrowia, jest aktywność fizyczna. To jeden z głównych sposobów na budowanie odporności, ochronę przed licznymi chorobami oraz zadbanie o dobre samopoczucie. Szczególnie w czasie pandemii, gdy nasza codzienna aktywność jest ograniczona, powinniśmy pamiętać o odpowiedniej dawce ruchu. – mówi Piotr Wąsik, Head Coach w Orangetheory Fitness, które zainicjowało akcję.
Bądź aktywny i pomagaj
W czasach obawy o własne zdrowie, otwartość na pomoc innym nabiera jeszcze większego znaczenia.
Właśnie dlatego zespół sieci klubów Orangetheory Fitness postanowił docenić i wesprzeć dawców krwi i osocza w zadbaniu o swoje zdrowie. Tak organizatorzy akcji chcą podziękować współczesnym bohaterom za aktywne zaangażowanie w ratowanie życia innych. Poza bezpłatnymi treningami uczestnicy akcji otrzymają także zaproszenie na przegląd formy - badanie i analizę składu ciała, test kondycji oraz konsultację indywidualną z trenerem.
- Gdy dbamy o siebie, jesteśmy w dobrej kondycji, mamy silne i zdrowe ciało, możemy skutecznie zadbać o innych. Dlatego razem z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa apelujemy – bądź aktywny fizycznie
i pomagaj. Daj sobie i innym szanse na zdrowe życie. Twoje zdrowe i dobre serce ma ogromne znaczenie. – dodaje Piotr Wąsik z Orangetheory Fitness.
Krew i osocze można oddać we wszystkich placówka oraz punktach mobilnych Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa na terenie Warszawy. Vouchery dostępne są do odebrania
w placówkach RCKiK. Zaproszenie można zrealizować w jednym z trzech klubów Orangetheory Fitness. Akcja obowiązuje do odwołania lub wyczerpania voucherów.

Rusza ogólnopolskie badanie potrzeb farmaceutów, dotyczące ich roli w terapii ran w ramach kampanii „Rany pod kontrolą”

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Nowe technologie

Gwiazdy: Stresują nas galerie, więc wolimy zakupy online. W sieci łatwiej też znaleźć dobre promocje
Gwiazdy obecne podczas Domówki Amazon Prime zgodnie przyznają, że zakupy online bardzo ułatwiają życie i pozwalają zaoszczędzić sporo czasu i pieniędzy. Z powodu licznych obowiązków zawodowych czy też opieki nad dziećmi nie zawsze mają bowiem czas na wielogodzinne buszowanie po galeriach, natomiast oferta sklepów internetowych jest dostępna 24 godziny na dobę, co umożliwia dokonanie wyboru o każdej porze
Konsument
Konsumenci rynku telekomunikacyjnego narzekają na nieprzejrzyste oferty. Jeden z operatorów chce je wyeliminować

Co piąty Polak dostrzega pozytywne zmiany na rynku usług telekomunikacyjnych, głównie jego rozwój, zarówno pod kątem liczby ofert, jak i rozwoju technologii. Gorzej jednak wypada przejrzystość ofert – wynika z badania Urzędu Komunikacji Elektronicznej. Konsumenci są zmęczeni skomplikowanymi taryfami i ukrytymi kosztami, dlatego coraz większym zainteresowaniem cieszą się proste pakiety. Dlatego też T-Mobile startuje z nową ofertą „Po prostu", z jednym, prostym abonamentem bez żadnych limitów.
Handel
Rynek piwa kurczy się w I półroczu 2025 roku. Zła pogoda w maju przyniosła 12-proc. spadek sprzedaży

Pierwsze półrocze br. to kolejny okres spadku rynku piwa w Polsce. I to mimo dynamicznego wzrostu produkcji i sprzedaży piwa bezalkoholowego. Zdaniem przedstawicieli Związku Pracodawców Przemysłu Piwowarskiego – Browary Polskie miały na to wpływ m.in. niesprzyjająca pogoda i negatywna narracja wokół branży piwnej. Ponadto wśród wyzwań, z jakimi musi się mierzyć rynek, są rosnące koszty prowadzenia działalności oraz przygotowania do systemu kaucyjnego, który zacznie obowiązywać już za trzy miesiące – wskazuje Mieszko Musiał, nowy prezes zarządu związku.