Komunikaty PR

Kasia Nosowska zmienia dietę na bardziej roślinną

2022-05-17  |  11:00
Biuro prasowe
Kontakt

Materiały Prasowe
Materiały Prasowe

Warszawa
00-000 Warszawa
poczta|poczta.pl| |poczta|poczta.pl
000000000
Strona www

Żywność może być nie tylko pyszna, ale też dobra dla zdrowia i dla planety, a wszystkie te cechy łączy najbardziej wyczekiwana, roślinna premiera roku. Alpro PSST!... TO NIE MLEK* to produkt, który dla wielu może być przełomowy, bo nie jest mlekiem, ale smakiem do złudzenia je przypomina. Do odkrycia tej zaskakującej nowości i zmiany diety na bardziej roślinną zachęcają ambasadorzy marki Alpro – Kasia Nosowska, Borys Szyc i Daria Ładocha. W najbliższych tygodniach będzie można zobaczyć ich w spotach marki, mediach społecznościowych i przestrzeni miejskiej.

Kasia Nosowska to artystka, której nie trzeba przedstawiać. Od dekad nie przestaje zachwycać swoją muzyką i tekstami, a nagrody którymi została doceniona jej twórczość, aż trudno zliczyć.  Jej talent, osobowość i wyczucie widoczne są w projektach, które od lat dobiera z dużą starannością. Właśnie włączyła się w kolejną inicjatywę, gdzie wraz z Borysem Szycem i Darią Ładochą zachęca Polaków do zmiany diety na bardziej roślinną - co dzięki produktom Alpro staje się znacznie łatwiejsze.

Nie mylić z mlekiem

Właśnie na rynek trafiła najbardziej wyczekiwana roślinna nowość tego roku - Alpro PSST!... TO NIE MLEK*, które smakiem do złudzenia przypomina mleko, choć nim nie jest.   - Wiemy, że coraz więcej osób chce włączyć na stałe do swojej diety produkty na bazie roślin, ale jednocześnie nie chcą rezygnować  z dobrze im znanego i lubianego smaku mleka. Mamy rozwiązanie! Udało nam się stworzyć wyjątkową formułę Alpro PSST!... TO NIE MLEK*. Jest to produkt, który łączy delikatny smak i kremową konsystencję ze wszystkimi zaletami roślin. Idealnie sprawdzi się do kawy, porannych płatków, deserów, pysznie smakuje też pite prosto ze szklanki. – mówi Monika Kuciak, Starszy Kierownik Marki  Alpro. Produkt powstał na bazie owsa, jest źródłem wapnia i witaminy D, a ponadto nie zawiera cukru. Jest to więc idealna propozycja nie tylko wegan i wegetarian, ale dla wszystkich którzy dbają o zbilansowaną dietę.

Roślinna (r)ewolucja

Produkty na bazie roślin cieszą się coraz większą popularnością - w 2018 pojawiały się w co 10. gospodarstwie domowym (11,5%), a w 2021 już co 4. (26,9%).[1]Jest to związane z takimi zaletami tej grupy produktów, jak skład i smak, ale nie tylko - roślinne oznacza dobre dla zdrowia i dobre dla planety. Składniki produktów Alpro pozyskiwane są w sposób zrównoważony, a ich wpływ na środowisko jest znacznie mniejszy niż w przypadku produktów odzwierzęcych. Nawet nowe opakowanie Alpro w 96 % powstało z roślin, a marka już zapowiada opakowania w  100 % z roślin.

Przejdź na roślinne z Alpro

Borys Szyc, Daria Ładocha i po raz pierwszy Kasia Nosowska, w ramach szeroko zakrojonej kampanii Alpro pokazują jak prosto i pysznie można dbać o swoje zdrowie włączając do diety produkty roślinne – napoje i roślinne alternatywy dla jogurtów. Ambasadorów można zobaczyć w internecie – w tym mediach społecznościowych oraz w przestrzeni miejskiej. Za koncept kreatywny i realizację kampanii odpowiada agencja Feeders, a za zakup mediów Mediacom.

[1] Panel Gospodarstw Domowych GFK

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Źródło informacji: Materiały Prasowe
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.

Handel

Do 2030 roku liczba plastikowych opakowań w e-handlu modowym może się podwoić. Ich udział najszybciej rośnie w Polsce

Wraz ze wzrostem kanału e-commerce w branży modowej rośnie liczba wykorzystywanych opakowań, z których znaczną część wciąż stanowią te z plastiku. Do 2030 roku w Polsce e-sprzedawcy zużyją 147 mln plastikowych opakowań – wynika z badania przeprowadzonego na zlecenie DS Smith. Można zauważyć rosnący trend wśród marek modowych, które coraz częściej wybierają opakowania wykonane z papieru lub materiałów z recyklingu. To o tyle istotne, że polscy konsumenci odczuwają wyrzuty sumienia z powodu ilości plastiku, w którym dostarczane są ich zamówienia.

Teatr

Alicja Węgorzewska: Trzeba dbać o rozwój kulturalny młodego pokolenia. Chcę zachęcić młodzież do przychodzenia do opery na wielkie dzieła

Dyrektor Warszawskiej Opery Kameralnej chce przyciągnąć na widownię coraz młodsze pokolenia, stąd też pomysł na współpracę ze studentami i doktorantami warszawskiego Uniwersytetu Muzycznego. Owocem jest spektakl „Prawdziwa historia Czarodziejskiego fletu” – nowa interpretacja mozartowskiego arcydzieła. Alicja Węgorzewska zapewnia, że ten tytuł na stałe zagości w repertuarze WOK-u.