Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w nowej kampanii Maczifit
Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.
Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest najlepszym sprawdzianem dla danego produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).
Jestem perfekcjonistką. Kiedy już coś robię, to zawsze na 100%. W swojej pracy nie lubię kompromisów, zawsze wykonuję ją z najwyższą starannością i doceniam, gdy robią to również inni. Korzystam z cateringu dietetycznego od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł. Maczfit gwarantuje mi wysoką jakość. A właśnie na tym mi zależy najbardziej. Nie tylko na talerzu – mówi Kasia Sokołowska, dyrektor artystyczna, reżyserka pokazów mody i osobowość medialna.
W ramach kampanii marka wskazuje na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą – stawiając na jakość, restauracyjny smak, oszczędność czasu czy wygodę.
Na co dzień żyję w biegu, przemieszczając się z planu na plan, a catering dietetyczny pozwala mi zaoszczędzić czas. Nie muszę martwić się o to, co zjem w ciągu dnia i mogę skupić się na codziennych obowiązkach. Jednocześnie moja dieta jest zawsze zdrowa, pełnowartościowa i zbilansowana. Wybieram Maczfit i jem, jak chcę – dodaje Anita Sokołowska, aktorka teatralna i telewizyjna.
Przygotowane video można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.
Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci
Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?
Niedożywienie pacjentów poważnym problemem w Polsce. Eksperci alarmują o pilnej
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Gwiazdy
Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz
Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.
Media
Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej
Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.
Edukacja
Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć
Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.