Komunikaty PR

Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w nowej kampanii Maczifit

2022-08-11  |  10:00
Biuro prasowe

Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest najlepszym sprawdzianem dla danego produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Jestem perfekcjonistką. Kiedy już coś robię, to zawsze na 100%. W swojej pracy nie lubię kompromisów, zawsze wykonuję ją z najwyższą starannością i doceniam, gdy robią to również inni. Korzystam z cateringu dietetycznego od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł. Maczfit gwarantuje mi wysoką jakość. A właśnie na tym mi zależy najbardziej. Nie tylko na talerzu – mówi Kasia Sokołowska, dyrektor artystyczna, reżyserka pokazów mody i osobowość medialna.

W ramach kampanii marka wskazuje na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą – stawiając na jakość, restauracyjny smak, oszczędność czasu czy  wygodę.

Na co dzień żyję w biegu, przemieszczając się z planu na plan, a catering dietetyczny pozwala mi zaoszczędzić czas. Nie muszę martwić się o to, co zjem w ciągu dnia i mogę skupić się na codziennych obowiązkach. Jednocześnie moja dieta jest zawsze zdrowa, pełnowartościowa i zbilansowana. Wybieram Maczfit i jem, jak chcę – dodaje Anita Sokołowska, aktorka teatralna i telewizyjna.

Przygotowane video można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci Biuro prasowe
2024-04-24 | 01:00

Aktywności na świeżym powietrzu i ich pozytywny wpływ na wzrok dzieci

Rozpoczęcie wiosny to doskonała okazja, aby zachęcić najmłodszych do spędzania czasu na świeżym powietrzu. Niestety, w erze technologii i coraz większej liczby zajęć dodatkowych, coraz
Zdrowie Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?
2024-04-23 | 13:00

Witaminy na wiosnę - czego nam brakuje i jak je uzupełnić?

Wiosna to niełatwy czas dla naszego organizmu. Po długiej zimie, ze względu na ograniczony dostęp do światła słonecznego i utrudniony dostęp do świeżych warzyw i owoców, jesteśmy
Zdrowie Niedożywienie pacjentów poważnym problemem w Polsce. Eksperci alarmują o pilnej
2024-04-22 | 15:00

Niedożywienie pacjentów poważnym problemem w Polsce. Eksperci alarmują o pilnej

Dane Fundacji wskazują, że aż 85% studentów oraz lekarzy pracujących w szpitalach w Polsce nie byłoby w stanie samodzielnie zainicjować i poprowadzić interwencji żywieniowej3.

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Aleksandra Popławska: Zazwyczaj dostaję fajne prezenty. Najbardziej cieszy mnie, jak ktoś mi coś namaluje albo napisze wiersz

Aktorkę można teraz oglądać między innymi w spektaklu „Wyjątkowy prezent” w reżyserii Tomasza Sapryka. Dzięki tej sztuce widzowie mogą się przekonać, że wyszukany, drogi i niezwykle odważny upominek nie tylko może zepsuć urodzinową imprezę, ale także relacje rodzinne i przyjacielskie. Aleksandra Popławska zdaje sobie sprawę z tego, że wiele osób ma nie lada dylemat, co podarować komuś z okazji urodzin czy imienin. Jednocześnie podkreśla, że ona sama nigdy nie dostała nietrafionego prezentu, który szybko wylądował w koszu.

Media

Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski: Mamy wieloletnie doświadczenie telewizyjne. To nam pozwoliło zbudować wideopodcast „Serio?” od strony merytorycznej i technicznej

Po zwolnieniu z TVP Katarzyna Cichopek i Maciej Kurzajewski ruszyli na podbój YouTube’a. Do autorskiego wideopodcastu „Serio?” para zamierza zapraszać gości, którzy działają na różnych płaszczyznach, mają nietuzinkowe pasje i swoim postępowaniem dają dobry przykład innym. Prezenterzy wierzą, że ich nowy projekt z odcinka na odcinek będzie się cieszył coraz większą popularnością. Na razie obserwuje ich ok. 5 tys. subskrybentów. Obydwoje zapewniają, że nie boją się nowych wyzwań zawodowych, a satysfakcję sprawia im to, że przy realizacji nagrań mogą w pełni wykorzystać swoje doświadczenie telewizyjne.

Edukacja

Co piąte polskie dziecko padło ofiarą cyberprzemocy. Brakuje narzędzi, które pomogłyby z tym zjawiskiem walczyć

Według badań HBSC co szósty nastolatek na świecie padł ofiarą cyberprzemocy – informuje Europejskie Biuro Regionalne Światowej Organizacji Zdrowia (WHO). W Polsce jest pod tym względem dużo gorzej. Nawet jedno na pięcioro dzieci mogło doświadczyć przemocy w sieci – alarmują naukowcy. Grupą najbardziej narażoną na cyberprzemoc są 13-latki. Porównanie danych z obecnej i poprzedniej edycji badania wskazuje, że dotychczasowe programy przeciwdziałania przemocy, i to nie tylko w obszarze cyber, nie są skuteczne. Eksperci podkreślają, że trzeba w nie włączyć nie tylko szkoły, ale też placówki medyczne, rodziców i samą młodzież.