Komunikaty PR

Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach w nowej kampanii Maczifit

2022-08-11  |  10:00
Biuro prasowe

Maczfit wystartował z nową kampanią. W jej ramach ambasadorzy marki opowiadają o tym, dlaczego mimo tak dużej konkurencji na rynku diet pudełkowych bez wahania wybierają Maczfit. Wśród bohaterów spotów Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, a także Kamil Gach duet Rowerowe Świry.

Najbardziej wiarygodni ambasadorzy marek to ich codzienni użytkownicy – ich opinia jest najlepszym sprawdzianem dla danego produktu czy usługi. Właśnie takie podejście wyznaje catering dietetyczny Maczfit, który w najnowszej kampanii komunikacyjnej pyta swoich ambasadorów o to, co wpłynęło na ich decyzję o wyborze tej diety pudełkowej. W spotach biorą udział: Kasia Sokołowska, Anita Sokołowska, Kamil Gach, a także duet Rowerowe Świry (Wojtek i Gosia Sowa).

Jestem perfekcjonistką. Kiedy już coś robię, to zawsze na 100%. W swojej pracy nie lubię kompromisów, zawsze wykonuję ją z najwyższą starannością i doceniam, gdy robią to również inni. Korzystam z cateringu dietetycznego od wielu lat i nigdy mnie nie zawiódł. Maczfit gwarantuje mi wysoką jakość. A właśnie na tym mi zależy najbardziej. Nie tylko na talerzu – mówi Kasia Sokołowska, dyrektor artystyczna, reżyserka pokazów mody i osobowość medialna.

W ramach kampanii marka wskazuje na różnorodny tryb i styl życia klientów, którzy wybierają Maczfit i jedzą, jak chcą – stawiając na jakość, restauracyjny smak, oszczędność czasu czy  wygodę.

Na co dzień żyję w biegu, przemieszczając się z planu na plan, a catering dietetyczny pozwala mi zaoszczędzić czas. Nie muszę martwić się o to, co zjem w ciągu dnia i mogę skupić się na codziennych obowiązkach. Jednocześnie moja dieta jest zawsze zdrowa, pełnowartościowa i zbilansowana. Wybieram Maczfit i jem, jak chcę – dodaje Anita Sokołowska, aktorka teatralna i telewizyjna.

Przygotowane video można będzie zobaczyć na kanale YouTube Maczfit oraz na kanałach społecznościowych marki. Co ważne, komunikacji towarzyszy szczególna oferta promocyjna dostępna na www.maczfit.pl.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra Biuro prasowe
2025-06-05 | 11:05

Szyna CPM – nowoczesne wsparcie w rehabilitacji po przebytej operacji kolana i biodra

Co to jest szyna CPM? Szyna CPM (ang. Continuous Passive Motion – ciągły ruch bierny) to innowacyjne urządzenie medyczne wykorzystywane w rehabilitacji pourazowej
Zdrowie Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE
2025-06-02 | 01:00

Zdrowie zaczyna się od profilaktyki: Samoleczenie fundamentem nowoczesnej polityki zdrowotnej UE

Dzięki decyzjom samodzielnie podejmowanym przez pacjentów rocznie w Europie udaje się uniknąć nawet 120 milionów konsultacji lekarskich. – Samoleczenie
Zdrowie Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?
2025-05-21 | 17:00

Cena zaniedbania – ile naprawdę kosztuje brak skutecznej terapii ran?

Problem owrzodzeń przewlekłych dotyka nawet miliona Polaków – według danych z Porozumienia na rzecz Profesjonalnej Terapii Ran liczba ta wynosi od 760 tys. do 1,1 mln. Choć

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Gwiazdy

Farmacja

Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie. Dzięki temu odciążone są europejskie systemy zdrowotne

Każdego roku Europejczycy leczą samodzielnie ok. 1,2 mld drobnych dolegliwości, w tym przeziębienie czy niestrawność. Zdaniem ekspertów wzmocnienie tych kompetencji społeczeństwa może być remedium na braki kadrowe w opiece zdrowotnej i jej deficyt budżetowy. Sięganie po leki bez recepty (OTC), suplementy diety i wyroby lecznicze pozwala uniknąć ok. 120 mln konsultacji lekarskich w skali roku, co odpowiada pracy nawet 36 tys. lekarzy pierwszego kontaktu. Samoleczenie generuje w UE oszczędności na poziomie 40 mld euro rocznie – wynika z danych przedstawionych podczas 61. konferencji AESGP, która odbyła się w Warszawie.

Konsument

Polacy odczuwają brak wiedzy na temat inwestowania. Może to sprzyjać podejmowaniu nieracjonalnych decyzji finansowych

Co trzeci Polak odczuwa brak wiedzy w obszarze inwestowania, a tylko co piąty chciałby pogłębić swoją wiedzę na ten temat – wynika z badania „Poziom wiedzy finansowej Polaków 2025”. Ci, którzy na własną rękę szukają informacji i porad, coraz częściej sięgają do blogów, portali, podcastów i wideo w internecie. Eksperci przestrzegają, że finansowych i inwestycyjnych porad udzielają nie tylko specjaliści w danej dziedzinie, więc potrzebna jest zasada ograniczonego zaufania.