Kaufland zaprasza na bezpłatne badanie słuchu w Bydgoszczy
Co trzeci Polak ma problemy ze słuchem, natomiast Światowa Organizacja Zdrowia alarmuje, że do 2050 roku niemal 2,5 miliarda ludzi będzie żyć z pewnym stopniem ubytku słuchu[1]. Chcąc zadbać o ten zmysł, warto przede wszystkim pamiętać o regularnych badaniach kontrolnych, do których dodatkowy dostęp w najbliższym czasie będą mieli mieszkańcy Bydgoszczy.
Sieć Kaufland zaprasza na Tydzień Bezpłatnych Badań Słuchu, który odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Bydgoszczy Rafała Bruskiego. W dniach 20 i 22 września 2022 roku na parkingu przed marketami sieci Kaufland staną busy – mobilne gabinety, wyposażone w niezbędny do badań sprzęt.
Każda osoba, która we wskazanych dniach zgłosi się do punktu, otrzyma bezpłatne badanie słuchu oraz bezpłatną konsultację protetyczną. Badanie trwa około dziesięć minut. Akcja organizowana jest przez firmę Audika. Mieszkańcy Bydgoszczy będą mogli skorzystać z badań w dniach 19-23 września stacjonarnie w Centrach Słuchu Audika oraz w mobilnych punktach:
- 20 września, ul. Wojska Polskiego 16, przy sklepie Kaufland
- 22 września, ul. Solskiego 5, przy sklepie Kaufland
- 23 września, Aleja Ossolińskich 2, przed Bazyliką pw. św. Wincentego a Paulo
[1] https://www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/aktualnosci/sroda-z-profilaktyka-zrob-dobry-ruch-i-zadbaj-o-sluch,435.html
Gęstość odżywcza a gęstość energetyczna
Okulary fotochromowe: ochrona i wygoda na wakacyjnych szlakach
Czy życie bez telefonu jest możliwe?
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Handel
E-konsumenci wybierają jak najszybsze i najprostsze opcje płatności online. Coraz bardziej interesują się płatnościami odroczonymi i ratalnymi
Szybkie płatności, a w szczególności Blik, to metody najchętniej wybierane przez klientów podczas zakupów internetowych. W ostatnim czasie rośnie jednak popularność płatności odroczonych oraz rozłożenia płatności na raty – twierdzą przedstawiciele e-commerce. Niezmiennie ktoś, kto chce osiągnąć sukces w handlu w sieci, musi oferować wszystkie możliwe metody płatności. Jeśli klient nie znajdzie na stronie swojej ulubionej, zwykle rezygnuje z zakupu.
Firma
Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie
Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.
Media
Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie
Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i w ten sposób rozładować napięcie.