Komunikaty PR

Kaufland zaprasza na bezpłatne badanie słuchu w Bydgoszczy

2022-09-20  |  13:30
Biuro prasowe

Co trzeci Polak ma problemy ze słuchem, natomiast Światowa Organizacja Zdrowia alarmuje, że do 2050 roku niemal 2,5 miliarda ludzi będzie żyć z pewnym stopniem ubytku słuchu[1]. Chcąc zadbać o ten zmysł, warto przede wszystkim pamiętać o regularnych badaniach kontrolnych, do których dodatkowy dostęp w najbliższym czasie będą mieli mieszkańcy Bydgoszczy.

Sieć Kaufland zaprasza na Tydzień Bezpłatnych Badań Słuchu, który odbywa się pod patronatem Prezydenta Miasta Bydgoszczy Rafała Bruskiego. W dniach 20 i 22 września 2022 roku na parkingu przed marketami sieci Kaufland staną busy – mobilne gabinety, wyposażone w niezbędny do badań sprzęt.

Każda osoba, która we wskazanych dniach zgłosi się do punktu, otrzyma bezpłatne badanie słuchu oraz bezpłatną konsultację protetyczną. Badanie trwa około dziesięć minut.  Akcja organizowana jest przez firmę Audika. Mieszkańcy Bydgoszczy będą mogli skorzystać z badań w dniach 19-23 września stacjonarnie w Centrach Słuchu Audika oraz w mobilnych punktach:

  • 20 września, ul. Wojska Polskiego 16, przy sklepie Kaufland
  • 22 września, ul. Solskiego 5, przy sklepie Kaufland
  • 23 września, Aleja Ossolińskich 2, przed Bazyliką pw. św. Wincentego a Paulo

 


[1] https://www.nfz-krakow.pl/dla-pacjenta/aktualnosci/sroda-z-profilaktyka-zrob-dobry-ruch-i-zadbaj-o-sluch,435.html

Więcej informacji
Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Gęstość odżywcza a gęstość energetyczna Biuro prasowe
2024-07-24 | 11:00

Gęstość odżywcza a gęstość energetyczna

Diety odchudzające często wybiera się z troski o piękną i smukłą sylwetkę. Tymczasem można jeść mało i nie tracić wagi lub wręcz przeciwnie – jeść dużo i nie przytyć.
Zdrowie Okulary fotochromowe: ochrona i wygoda na wakacyjnych szlakach
2024-07-24 | 01:00

Okulary fotochromowe: ochrona i wygoda na wakacyjnych szlakach

Wakacje to dla wielu z nas okazja do podróży i odkrywania nowych miejsc. Spędzając ten czas aktywnie, często zmieniamy otoczenie – przebywamy w pomieszczeniach, jak i w pełnym
Zdrowie Czy życie bez telefonu jest możliwe?
2024-07-20 | 08:00

Czy życie bez telefonu jest możliwe?

Nikogo już nie dziwi, że w kalendarzu pojawił się Dzień Bez Telefonu Komórkowego (15 lipca) – wszyscy zdajemy sobie sprawę, że urządzenie to jest przedłużeniem

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Handel

Firma

Polki są przedsiębiorcze. Wciąż mają jednak mniej wiary w swoje kompetencje i pewności siebie niż kobiety biznesu na świecie

Według danych PIE na koniec 2023 roku do kobiet należało 34 proc. jednoosobowych działalności gospodarczych w Polsce. To więcej niż średnio w skali całej UE, ale i tak kobiety wciąż rzadziej niż mężczyźni decydują się na prowadzenie własnej firmy. Powstrzymuje je przed tym głównie strach przed porażką, brak wiary w swoje umiejętności i wiedzy na temat narzędzi niezbędnych w prowadzeniu biznesu. Według danych przytaczanych przez Fundację LBC Business Women Foundation tylko 11 proc. przedsiębiorczych Polek uważa się za ekspertki w technologiach, a aż 60 proc. kobiet biznesu ocenia, że poziom ich kompetencji w tym zakresie jest niewystarczający. Kampania społeczna GO digital – realizowana przez Fundację LBC przy wsparciu Mastercard Strive, globalnej inicjatywy Caribou Digital i Mastercard Center for Inclusive Growth – ma zachęcić do sprawdzenia poziomu cyfryzacji firmy oraz testowania i wdrażania narzędzi cyfrowych, niezbędnych do rozwoju własnego przedsiębiorstwa.

Media

Katarzyna Pakosińska: Uwielbiam programy na żywo i nieprzewidziane sytuacje. Duże doświadczenie dała mi praca na estradzie

Gospodyni „Pytania na śniadanie” przekonuje, że zarówno występując na scenie, jak i prowadząc program realizowany „na żywo”, jest w swoim żywiole. I choć w obu przypadkach może się zdarzyć wiele nieprzewidzianych rzeczy, to absolutnie się tym nie stresuje. Zawsze ma w zanadrzu jakiś komentarz czy ripostę i potrafi wybrnąć z każdej sytuacji. Katarzyna Pakosińska zauważa, że widzowie lubią autentyczność, dlatego zamiast udawać, że nic się nie dzieje, ona sama woli odpowiednio zareagować i  w ten sposób rozładować napięcie.