Konkurs! Dołącz do „Śniadaniowych Roślinożerców” marki Flora
Yellowcups
Przewóz 34/p. 3
30-716 Kraków
anna.trela|yellowcups.pl| |anna.trela|yellowcups.pl
+48 733 070 360
yellowcups.pl/
Przyszłość jest roślinna, a nasze wybory mają znaczenie. Dlatego przygotowując codzienne śniadanie, sięgaj po roślinne produkty i weź udział w konkursie marki Flora - „Śniadaniowi Roślinożercy”. Wystarczy, że na profilu na Instagramie wrzucisz zdjęcie swojego roślinnego śniadania z Florą, oznaczysz na nim profil @floraroslinna i w opisie dodasz hashtag akcji: #SniadaniowiRoslinozercy. Do wygrania atrakcyjne nagrody - pobyt na farmie Bii dla 2 osób i piękne zestawy śniadaniowe polskiej ceramiki. Konkurs trwa do 28 września 2020 r.
Rośliny są O MEGA!
Marka Flora zachęca do tego, byśmy zmieniali swoje nawyki i zaczynali każdy dzień od zdrowego śniadania opartego na roślinach z wykorzystaniem Flory. Dzięki temu, poczujemy się lepiej i przyczynimy się do dobrobytu naszej planety. Szczególnie, że nawet mała zmiana robi różnicę!
By zachęcić konsumentów do podjęcia wyzwania, Flora rusza z konkursem na Instagramie. Każdy, kto chciałby wziąć w nim udział, powinien opublikować zdjęcie roślinnego śniadania z Florą na swoim instagramowym profilu, oznaczając profil marki @floraroslinna i w opisie dodając dedykowany hashtag konkursowy: #SniadaniowiRoslinozercy. Nagrodami w konkursie są: weekendowe pobyty na farmie Bii dla dwóch osób, a także śniadaniowe zestawy ceramiki Fika. Zgłoszenia można publikować do 28 września 2020 r. Szczegóły i regulamin akcji znaleźć można na profilu marki Flora na Facebooku: www.facebook.com/floraroslinna.
Roślinny ambasador Flory - erVegan
Ambasadorem akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” został dietetyk i bloger — Eryk Wałkowicz, znany jako erVegan, który pokazuje, że dieta roślinna może być zbilansowana, smakowita i pełna niespodzianek. W ramach akcji prezentuje on inspirujące przepisy na wege śniadania, publikując je na swoich kanałach na Instagramie, Facebooku oraz na blogu. W ten sposób zachęca on odbiorców do podjęcia roślinnego wyzwania marki Flora.
Więcej inspiracji oraz informacji na temat akcji „Śniadaniowi Roślinożercy” znaleźć można na Facebooku i Instagramie marki Flora – Flora Roślinna.
------
Flora – 100% roślinna
Idealnym uzupełnieniem diety roślinnej są w 100% roślinne produkty marki Flora — Flora Original, Flora Light i Flora Gold, powstałe na bazie wysokiej jakości olejów roślinnych: słonecznikowego, lnianego i rzepakowego. Produkty stanowią doskonałe źródło korzystnych dla zdrowia nienasyconych kwasów tłuszczowych Omega-3 i 6. Charakteryzuje je także świetny smak. Są odpowiednie dla wegan i wegetarian, nie zawierają też konserwantów. Flora Light to produkt, po który sięgać mogą także osoby z nietolerancją laktozy. Produkty marki Flora doskonale wpisują się w ideę zbilansowanej diety roślinnej, a przy tym pomagają zadbać o zdrowie serca.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.