Koronawirus: Pekao Leasing zbiera środki dla potrzebujących
W obliczu pandemii koronawirusa, pracownicy Pekao Leasing zorganizowali zbiórkę pieniędzy. Spółka zwielokrotniła uzbieraną kwotę, by zakupić przyłbice ochronne dla seniorów oraz wesprzeć Pana Damiana, który zmaga się ze złośliwym guzem mózgu.
W kwietniu pracownicy Pekao Leasing rozpoczęli zbiórkę pieniędzy, a władze spółki dołożyły wielokrotność uzbieranej kwoty na cele charytatywne - m.in. na walkę z COVID-19. Firma przeznaczy łącznie 111 tys. zł na zakup przyłbic dla seniorów oraz na wsparcie Pana Damiana Kuszneruka i jego rodziny.
Pan Damian Kuszneruk, ojciec rodziny, od dwóch lat choruje na złośliwego guza mózgu. Przez 13 lat pracował w pogotowiu ratunkowym jako ratownik medyczny. Był również Zasłużonym Honorowym Dawcą Krwi. Teraz sam potrzebuje pomocy. Pan Damian, po dziewięciogodzinnej operacji ratującej życie, wciąż potrzebuje całodobowej pomocy, a przede wszystkim pieniędzy na leczenie.
- Pekao Leasing postanowiło wesprzeć Pana Damiana, który po 13 latach w służbie zdrowia sam potrzebuje teraz pomocy. Zdajemy sobie sprawę, jak drogie jest leczenie, a dochodzą do tego bieżące rachunki oraz utrzymanie domu i rodziny, dlatego postanowiliśmy ofiarować mu 20 tys. zł, życząc jak najwięcej zdrowia i siły – mówi Maciej Kijo, Członek Zarządu Pekao Leasing.
Zbiórkę na leczenie Pana Damiana można również wspomóc poprzez stronę pomagam.pl https://pomagam.pl/ttdh4ate.
Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?
Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
Kalendarium
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii
Jedynka Newserii
Media
Katarzyna Dowbor: Telewizja ma ogromną siłę i dzięki temu mogę zrobić coś dla innych. Nieważne, pod jakimi barwami – ważne, że się pomaga
Szefowa Fundacji TVP z pełnym przekonaniem przyznaje, że jej nowa rola to zarówno ogromne wyzwanie, jak i spełnienie marzeń o niesieniu pomocy innym. Katarzyna Dowbor cieszy się, że znów może pomagać ludziom w różnych kryzysach i w pewnym sensie jest to kontynuacja jej misji z programu „Nasz nowy dom”. Na razie Fundacja TVP wspiera osoby, które ucierpiały podczas niedawnej powodzi, ale pod jej skrzydła mogą też trafić inni potrzebujący.
Gwiazdy
Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci
Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.
Handel
Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek
Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.