Komunikaty PR

Koronawirus: Pekao Leasing zbiera środki dla potrzebujących

2020-07-29  |  13:00
Biuro prasowe

W obliczu pandemii koronawirusa, pracownicy Pekao Leasing zorganizowali zbiórkę pieniędzy. Spółka zwielokrotniła uzbieraną kwotę, by zakupić przyłbice ochronne dla seniorów oraz wesprzeć Pana Damiana, który zmaga się ze złośliwym guzem mózgu.

W kwietniu pracownicy Pekao Leasing rozpoczęli zbiórkę pieniędzy, a władze spółki dołożyły wielokrotność uzbieranej kwoty na cele charytatywne - m.in. na walkę z COVID-19. Firma przeznaczy łącznie 111 tys. zł na zakup przyłbic dla seniorów oraz na wsparcie Pana Damiana Kuszneruka i jego rodziny.

Pan Damian Kuszneruk, ojciec rodziny, od dwóch lat choruje na złośliwego guza mózgu. Przez 13 lat pracował w pogotowiu ratunkowym jako ratownik medyczny. Był również Zasłużonym Honorowym Dawcą Krwi. Teraz sam potrzebuje pomocy. Pan Damian, po dziewięciogodzinnej operacji ratującej życie, wciąż potrzebuje całodobowej pomocy, a przede wszystkim pieniędzy na leczenie.

- Pekao Leasing postanowiło wesprzeć Pana Damiana, który po 13 latach w służbie zdrowia sam potrzebuje teraz pomocy. Zdajemy sobie sprawę, jak drogie jest leczenie, a dochodzą do tego bieżące rachunki oraz utrzymanie domu i rodziny, dlatego postanowiliśmy ofiarować mu 20 tys. zł, życząc jak najwięcej zdrowia i siły – mówi Maciej Kijo, Członek Zarządu Pekao Leasing.

Zbiórkę na leczenie Pana Damiana można również wspomóc poprzez stronę pomagam.pl https://pomagam.pl/ttdh4ate.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego? Biuro prasowe
2024-11-04 | 14:35

Czy Twoje codzienne zmęczenie może być objawem głębszego problemu zdrowotnego?

W dzisiejszym dynamicznym świecie coraz więcej osób zgłasza dolegliwości związane z przewlekłym zmęczeniem, problemami ze snem, oraz brakiem energii, co wpływa nie tylko na ich
Zdrowie Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy
2024-10-30 | 14:10

Wrodzona łamliwość kości, obrzęk stawów i wypadanie zębów. Obchodzimy Światowy

Hipofosfatazja (HPP) to rzadkie schorzenie metaboliczne o podłożu genetycznym, które sprawia, że kości oraz zęby stają się słabe, kruche i podatne na złamania. U dzieci HPP objawia
Zdrowie Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins
2024-10-29 | 14:00

Inspirujące spotkanie z Ewą Ewart i Magdą Atkins

Centrum Designu DOMOTEKA świętowało swoje 18. urodziny w wyjątkowej atmosferze, łącząc miłośników dobrego wzornictwa, sztuki i filmu. W ramach jubileuszowego wydarzenia,

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Gwiazdy

Piotr Zelt: Od dawna weryfikuję swoje nawyki. Gonię też wszystkich z mojego otoczenia, żeby oszczędzali wodę i porządnie segregowali śmieci

Aktor zauważa, że w dzisiejszych czasach ekologiczny styl życia powinien być nie tylko modą, ale wręcz koniecznością. Zwraca bowiem uwagę na przyspieszającą degradację naszego środowiska i konieczność weryfikacji własnych przyzwyczajeń. Dobitnie tłumaczy to również swoim bliskim i mobilizuje ich do odpowiedzialnego postępowania. Zdaniem Piotra Zelta kluczowe jest przede wszystkim oszczędzanie wody, bo za jakiś czas może jej zabraknąć w naszych kranach, a także segregowanie śmieci i ograniczenie zakupów nowych ubrań oraz urządzeń elektronicznych.

Handel

Polski rynek odzieży sportowej i outdoorowej notuje stabilne wzrosty. Kupujący szukają technologicznych nowinek

Niemal połowa Polaków kupujących artykuły sportowe ćwiczy kilka razy w tygodniu, a 13 proc. robi to codziennie. Większa aktywność powoduje, że rośnie krajowy rynek artykułów sportowych. W latach 2023–2028 ma to być średnio 6 proc. rocznie – wynika z danych PMR. Polscy konsumenci w coraz większym stopniu zwracają uwagę na technologiczne aspekty i rozwiązania w produktach outdoorowych. Producenci tacy jak Columbia Sportswear inwestują więc coraz więcej w patenty i innowacje. W centrum handlowym Westfield Mokotów w Warszawie został właśnie otwarty drugi w Polsce monobrandowy sklep tej marki.