Komunikaty PR

Lidl Polska partnerem strategicznym konkursu Anioły Rodzić po Ludzku

2024-05-14  |  13:57
Biuro prasowe

Fundacja Rodzić po Ludzku po raz kolejny wyróżni najlepsze i najbardziej zaangażowane, zdaniem kobiet, położne. Już dziś, 8 maja – w polskim Dniu Położnej wystartowała kolejna edycja ogólnopolskiego plebiscytu „Anioły Rodzić po Ludzku”. Celem inicjatywy jest podkreślenie znaczenia roli położnych, które z troską i uważnością towarzyszą kobietom w okresie ciąży, porodu i połogu.

O wynikach tego plebiscytu nie decyduje liczba oddanych głosów na daną położną, ale uzasadnienie zawarte w komentarzach głosujących. To właśnie nadsyłane zgłoszenia odzwierciedlają rzeczywiste doświadczenia kobiet oraz towarzyszące im emocje w kontaktach z położną.

W tym roku plebiscytowi na położną – Anioła towarzyszy hasło: Pozytywnie nastawiona profesjonalistka, uważna i czuła położna.

Dlatego serdecznie zachęcamy panie oraz ich bliskich do wzięcia udziału w plebiscycie i zagłosowanie na położną, która ich zdaniem, poprzez swoje zaangażowanie, kwalifikacje i postawę wobec kobiet oraz noworodków zasłużyła na wyróżnienie.

Informacje o konkursie

W konkursie Anioły Rodzić po Ludzku mogą wziąć udział położne, posiadające swój profil na portalu www.gdzierodzic.info. Jest to strona, na której każda położna może bezpłatnie założyć swoją zawodową wizytówkę, prezentującą zakres udzielanego wsparcia dla kobiet w ciąży, podczas porodu czy połogu. Wizytówki można zakładać przez cały czas trwania głosowania.

Przebieg konkursu

Plebiscyt składa się z dwóch etapów: w pierwszym zbierane są zgłoszenia na najlepszą położną. Etap ten trwa do 15.10.2024 r. Głosy można oddawać poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny na portalu Gdzierodzic.info. W drugim etapie, na podstawie nadesłanych komentarzy Kapituła Konkursowa wybiera 10 wyróżniających się położnych, po dwie z każdego rejonu Polski – jedną pracującą w szpitalu oraz jedną środowiskową. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone w grudniu br.

Kapituła Konkursu

W skład Kapituły, która zadecyduje o wyborze położnych–Aniołów, wchodzi 10 wspaniałych kobiet z różnych środowisk. Są to Justyna Dąbrowska, Magda Mołek, Agnieszka Lisiecka, Anna Pulnar, Elżbieta Cherezińska, Sabina Jakubowska, Katarzyna Błażejewska-Stuhr, Dorota Karkowska, Alicja Kost oraz Joanna Pietrusiewicz. Więcej o Kapitule i o plebiscycie można przeczytać na stronie anioly2024.gdzierodzic.info

Lidl Polska partnerem konkursu Anioły Rodzić po Ludzku 2024

Na szczególną uwagę zasługuje także fakt, że Fundacja Rodzić po Ludzku oraz Lidl Polska ogłaszają wspólne partnerstwo w organizacji tegorocznej edycji plebiscytu „Anioły Rodzić po Ludzku”. Poprzez współpracę w ramach tego projektu Fundacja i Lidl Polska mają nadzieję na podniesienie świadomości społecznej na temat kluczowej roli, jaką pełnią położne w życiu kobiety.

W ramach swojego zaangażowania, Lidl Polska wspiera osoby wykonujące zawód położnej, widząc w ich pracy nieocenioną wartość dla społeczeństwa. Okazanie odpowiedniego wsparcia świeżo upieczonym mamom i ich dzieciom wymaga od położnych zarówno specjalnego wykwalifikowania, jak i właściwego nastawienia oraz podejścia. Według raportu WHO „The State of the World’s Midwifery 2021", położne odgrywają kluczową rolę w promowaniu zdrowia reprodukcyjnego kobiet oraz zapewnianiu opieki holistycznej na każdym etapie ciąży i porodu.

- W Lidl Polska społeczna odpowiedzialność jest wpisana w kulturę organizacyjną oraz tożsamość firmy. Jednym z filarów, na którym opiera się nasza strategia CSR, jest promocja zdrowia. Dlatego też z dumą angażujemy się w tę inicjatywę i doceniamy wysiłek oraz oddanie wszystkich położnych, które codziennie wkładają w swoją pracę pasję i serce. Chcemy wspierać profesjonalistki, które z oddaniem zajmują się kobietami w ciąży, w czasie porodu oraz wspierają matki i ich dzieci – mówi Aleksandra Robaszkiewicz, Dyrektorka ds. Corporate Affairs i CSR w Lidl Polska.

Dodatkowo w ramach partnerstwa, Lidl Polska przekaże po 1000 szt. pieluszek marki Lupilu 10 podmiotom (szpitalom, szkołom rodzenia, jednostkom POZ), w których pracują wyróżnione w Konkursie położne.

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Zboża i owoce – idealny duet na lato! Biuro prasowe
2024-06-26 | 07:35

Zboża i owoce – idealny duet na lato!

Z badania przeprowadzonego w ramach I edycji kampanii „Produkty zbożowe – pyszne i zdrowe!” wynika, że produkty zbożowe stosunkowo rzadko wykorzystywane są (przez niespełna
Zdrowie Testy na HIV na Festiwalu Open’er 2024
2024-06-25 | 13:00

Testy na HIV na Festiwalu Open’er 2024

Bezpłatne, szybkie testy w kierunku HIV, HCV i kiły oraz rozmowy o profilaktyce chorób przenoszonych drogą płciową – oto co na Open’er Festival w Gdyni
Zdrowie Materace dla alergików – jak wybrać odpowiedni model?
2024-06-25 | 10:00

Materace dla alergików – jak wybrać odpowiedni model?

Materace zawsze tworzone są z myślą o komforcie użytkowników. Szacuje się, że około 20-30% populacji to alergicy. Dlatego powstało wiele produktów z myślą

Kalendarium

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Katarzyna Pakosińska: Siostrzeństwo kobiet jest jeszcze w powijakach. Natomiast w „Pytaniu na śniadanie” mam wspaniałe koleżanki, a Kinga Dobrzyńska jest dla nas jak mama

Prezenterka TVP ubolewa nad tym, że kobiety nadal dość często postrzegają siebie nawzajem jako rywalki i zamiast się wspierać, to jedna drugiej wbija szpilkę. Katarzyna Pakosińska zauważa, że damska solidarność wciąż jest rzadkością, a dużo częściej ze względu na niską samoocenę i różne uprzedzenia kobiety rzucają sobie kłody pod nogi. Jednocześnie podkreśla, że miała ogromne szczęście, trafiając do ekipy „Pytania na śniadanie”. W tej redakcji może bowiem rozwijać skrzydła kariery i liczyć na wsparcie ze strony innych kobiet.

Handel

Konsumenci w coraz lepszych nastrojach. Mogą być dźwignią polskiej gospodarki

Dane z gospodarki wskazują, że inflacyjny szok jest za nami, a Polacy ruszyli na zakupy. – Konsument przestał aż tak bardzo patrzeć na każdą wydawaną złotówkę – mówi Agnieszka Górnicka, prezeska zarządu Inquiry. Wciąż jednak ostrożnie podchodzimy do przyszłości i planowania większych zakupów. Podejście konsumentów do cen, ale też kanału zakupowego to jeden z elementów, do którego branża handlowa musi się przystosowywać. Zmiany w sektorze wymuszają też kwestie regulacyjne. Wśród istotnych wyzwań na najbliższe miesiące będzie system kaucyjny i ewentualny powrót do handlowych niedziel.

Media

Aleksandra Popławska: Tantiemy z internetu to są zarobki za naszą pracę i nam się należą. W Europie wszyscy powinniśmy działać na podobnych prawach

W piątek zakończyła się batalia środowiska filmowego o tantiemy z platform streamingowych. Dzięki nowym przepisom twórcy i wykonawcy utworów audiowizualnych oraz wykonawcy utworów słownych i słowno-muzycznych będą uzyskiwać stosowne wynagrodzenie za udostępnianie ich dzieł w sieci. Za nowelą głosowało 417 posłów, 18 było przeciw, a jedna osoba wstrzymała się od głosu. Aktorzy mogą więc wreszcie odetchnąć z ulgą. Aleksandra Popławska i Krzysztof Dracz są jednak rozgoryczeni tym, że tak długo musieli czekać na takie rozwiązanie. Stosowne rozporządzenie powinno wejść w życie już trzy lata temu.