Komunikaty PR

Majonez Kielecki walczył z rakiem w Kielcach!

2023-08-02  |  14:44
Biuro prasowe

Wraz ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii oraz świętokrzyskim oddziałem NFZ, Fundacja Pokonaj Raka zorganizowała niedawno dwa pikniki zdrowia. Mieszkańcy województwa skorzystali z szeregu badań profilaktycznych oraz skonsultowa wyniki z różnymi specjalistami np. dermatologiem, który zbada znamiona pod kątem wykrycia czerniaka.

Wydarzenie dofinansowane zostało przez WSP Społem i odbędzie się w dniach:

  • 29 lipca br. na Rynku w Kielcach
  • 30 lipca br. w Pińczowie, przy MOSIR.

– To już nasz III piknik zdrowia. Tym wydarzeniem chcemy pokazać piękno ziemi świętokrzyskiej, szerzyć świadomość prozdrowotną jej mieszkańców oraz promować przemysł gospodarczy ziemi regionu – mówiła Katarzyna Gulczyńska, Prezes Fundacji „Pokonaj raka”. – Wydarzenie zostało wsparte patronatem Wojewody Świętokrzyskiego, Marszałka Województwa oraz Burmistrza Pińczowa – dodaje prezes fundacji.

Dla kieleckiego lidera FMCG, właściciela marki Majonezu Kieleckiego, nie jest obojętne zdrowie najbliższej mu społeczności, dlatego zarząd jednogłośnie zdecydował o wsparciu inicjatywy. Sponsoring pikniku to idealna okazja do szerzenia wiedzy, dzielenia się spostrzeżeniami i integrowania. Część środków, która została przekazana Fundacji, zasiliła działania promocyjne wydarzenia, m.in. zakup gadżetów i koszulek, a także dofinansowała spływ kajakowy rzeką Nida dla uczestników pikniku.

Więcej informacji o zbliżającym się pikniku zdrowia przeczytają państwo na profilu FB Fundacji: https://www.facebook.com/pokonajraka

Newseria nie ponosi odpowiedzialności za treści oraz inne materiały (np. infografiki, zdjęcia) przekazywane w „Biurze Prasowym”, których autorami są zarejestrowani użytkownicy tacy jak agencje PR, firmy czy instytucje państwowe.
Ostatnio dodane
komunikaty PR z wybranej przez Ciebie kategorii
Zdrowie Unsplash
2025-07-30 | 12:00

Wpływ stosowania pestycydów na zdrowie ludzi i środowisko

W raporcie ‘Równi i równiejsi? Czas na środki lustrzane w handlu produktami rolnymi’  napisano o szkodliwym wpływie pestycydów na gatunki
Zdrowie Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej
2025-07-23 | 12:25

Organizacje kobiece apelują do Ministerstwa Zdrowia o działania na rzecz dostępu do antykoncepcji awaryjnej

Sześć organizacji kobiecych wystąpiło ze wspólnym apelem do Ministerstwa Zdrowia, wzywając do pilnych działań na rzecz zapewnienia kobietom w Polsce swobodnego
Zdrowie Zrób sercu przysługę tego lata
2025-07-17 | 14:00

Zrób sercu przysługę tego lata

Wolny czas, plaża, grill, rower – lato to czas odpoczynku i przyjemności. To również świetny czas, by nadrobić zaległości zdrowotne, szczególnie te związane

Więcej ważnych informacji

Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Muzyka

Dorota Gardias: Moja piosenka nagrana z Bartasem Szymoniakiem odniosła ogromny sukces. Wiążę z nią pewne plany

Prezenterka pogody podkreśla, że ma w życiu kilka pasji, które szczególnie pielęgnuje. Jedną z nich jest śpiewanie. Nuci nie tylko pod prysznicem, ale swoje umiejętności wokalne prezentuje również na eventach, imprezach okolicznościowych i w programach rozrywkowych. Dorota Gardias nie kryje satysfakcji z tego, że kilka miesięcy temu mogła zaśpiewać w duecie z Bartasem Szymoniakiem, a utwór „Wszystko i nic” bardzo przypadł do gustu odbiorcom. Teraz marzy o tym, by móc wykonać go „na żywo” podczas festiwalu.

Media i PR

Reklama suplementów diety przez influencerów podlega pewnym ograniczeniom. Kontrolują to GIS i UOKiK

Rekomendacje influencerów mają znaczenie w wielu kategoriach zakupowych. Z raportu przygotowanego przez Wavemaker „Influencerzy pod lupą: etyka w social mediach” wynika, że 30 proc. internautów bierze je pod uwagę przy podejmowaniu decyzji zakupowych dotyczących leków i suplementów diety. Reklamy suplementów diety w Polsce podlegają pewnym ograniczeniom. Przykładowo nie można przypisywać im właściwości leczniczych, bo nie są to leki, ani też właściwości wspomagających, które nie są poparte badaniami. Te kwestie sprawdza GIS. UOKiK z kolei może skontrolować poprawne oznaczenie przekazu reklamowego w social mediach.

Moda

Qczaj: Kiedyś na każde wyjście musiałem kupić sobie coś nowego. Teraz już nie chcę kupować kolejnych garniturów, by potem wyrzucać je na śmietnik

Zdaniem trenera, by zadbać o środowisko naturalne i zmniejszyć ilość odpadów, trzeba chociażby zrezygnować z impulsywnych zakupów w sklepach z odzieżą i w modzie postawić na bardziej zrównoważone rozwiązania. Qczaj zachęca więc do zmiany nawyków i refleksji nad własnymi potrzebami. Najpierw bowiem powinniśmy ocenić, czy dany zakup naprawdę jest konieczny, czy może w szafie mamy już podobną rzecz, którą z powodzeniem można ponownie wykorzystać. On sam, na przekór nieprzychylnym komentarzom i krytyce internautów, kilka razy założył już ten sam garnitur i znów za jakiś czas zamierza się w nim pokazać.