Majonez Kielecki walczył z rakiem w Kielcach!
Wraz ze Świętokrzyskim Centrum Onkologii oraz świętokrzyskim oddziałem NFZ, Fundacja Pokonaj Raka zorganizowała niedawno dwa pikniki zdrowia. Mieszkańcy województwa skorzystali z szeregu badań profilaktycznych oraz skonsultowa wyniki z różnymi specjalistami np. dermatologiem, który zbada znamiona pod kątem wykrycia czerniaka.
Wydarzenie dofinansowane zostało przez WSP Społem i odbędzie się w dniach:
- 29 lipca br. na Rynku w Kielcach
- 30 lipca br. w Pińczowie, przy MOSIR.
– To już nasz III piknik zdrowia. Tym wydarzeniem chcemy pokazać piękno ziemi świętokrzyskiej, szerzyć świadomość prozdrowotną jej mieszkańców oraz promować przemysł gospodarczy ziemi regionu – mówiła Katarzyna Gulczyńska, Prezes Fundacji „Pokonaj raka”. – Wydarzenie zostało wsparte patronatem Wojewody Świętokrzyskiego, Marszałka Województwa oraz Burmistrza Pińczowa – dodaje prezes fundacji.
Dla kieleckiego lidera FMCG, właściciela marki Majonezu Kieleckiego, nie jest obojętne zdrowie najbliższej mu społeczności, dlatego zarząd jednogłośnie zdecydował o wsparciu inicjatywy. Sponsoring pikniku to idealna okazja do szerzenia wiedzy, dzielenia się spostrzeżeniami i integrowania. Część środków, która została przekazana Fundacji, zasiliła działania promocyjne wydarzenia, m.in. zakup gadżetów i koszulek, a także dofinansowała spływ kajakowy rzeką Nida dla uczestników pikniku.
Więcej informacji o zbliżającym się pikniku zdrowia przeczytają państwo na profilu FB Fundacji: https://www.facebook.com/pokonajraka

Mustela Stelatopia+ zwycięzcą Rankingu TOP10 Emolienty 2025

Czy siedzący tryb życia powoduje żylaki u mężczyzn?

Wzrost alergii wśród dzieci. Wczesne rozpoczęcie leczenia może zatrzymać jej dalszy rozwój, zapobiec ciężkim powikłaniom i astmie
Więcej ważnych informacji
Jedynka Newserii

Jedynka Newserii

Media

Maciej Pertkiewicz: Darek „Stolarz” szukał swojej drogi zawodowej i znalazł ją w Polsacie. Jest on dla programu bardzo cenną postacią
Architekt zaznacza, że praca przy realizacji programu „Nasz nowy dom” to dla niego nie tylko ciekawe doświadczenie zawodowe, ale także możliwość spotkania na swojej drodze różnych fachowców. Jedną z takich niezwykle zdolnych i kreatywnych osób jest niewątpliwie Darek „Stolarz”, który niedawno dołączył do popularnego formatu Polsatu. Maciej Pertkiewicz już dostrzega plusy tej współpracy i wierzy, że przed nimi jeszcze wiele nietuzinkowych projektów.
Handel
Polski e-commerce rośnie w siłę. Konsumentów przyciągają przede wszystkim promocje

Rynek e-commerce w Polsce jest już wart ok. 152 mld zł. Rośnie zarówno częstotliwość zakupów, jak i średnia wartość koszyka – wynika z raportu Strategy&. Polacy doceniają wygodę zakupów przez internet, szybką dostawę i łatwy zwrot. Coraz częściej zwracają też uwagę na cenę i chętnie korzystają z promocji. To właśnie ten trend wykorzystuje Amazon.pl, organizując co roku festiwal z okazji Prime Day. W tym roku zaplanowano go po raz pierwszy aż na cztery dni: 8–11 lipca, a nie dwa jak w poprzednich latach.
Problemy społeczne
Do 2029 roku rynek pracy skurczy się o milion pracowników. Przedsiębiorcy wskazują, jak zaktywizować cztery wykluczone dotąd zawodowo grupy [DEPESZA]

W latach 2020–2029 zmiana struktury społecznej doprowadzi do skurczenia się rynku pracy aż o milion pracowników. Trend ten wymusi na pracodawcach konieczność podejmowania konkretnych działań zmierzających do aktywizacji pomijanych dotąd grup społecznych. – Inkluzywność to nie tylko kwestia etyczna, to strategiczna odpowiedź na kryzys demograficzny i niedobór siły roboczej – wskazuje Związek Przedsiębiorców i Pracodawców.